Zwart is beter, medelesser had vandaag wel een mooi textielpak in 't zwart aan. Zo iets wil ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe in ieder geval geen opzichtige kleuren, voor je het weet heb je straks een andere motor en zit je te vloeken op de fiets.
Welk gedeelte van textiel begrijp je nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit je zo dicht bij de zwarte markt in Beverwijk.![]()
Alleen wordt het dan wel leer, maar dan koop je er een overtrek regenoverall bij van www.louis.de voor als het nat is.
Voor 150 euro koop je in Beverwijk al een volledig leren overall, jassen rond de 100 euro.![]()
Pakken uit 2 delen zijn ongeveerrrrrrrr 199.00.
Hij's niet eens roodquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
hmm zo begin je de dag met t id om een motor te huren en zo eindig je de dag met morgen naar een mogelijke eigen motor kijken ->
[afbeelding]
quote:Het nieuwe jaar knalt er meteen goed in met de spectaculaire nieuwjaarsopruiming bij Goedhart en Motorcity!
Tot en met 29 januari 2005 krijg je kortingen tot wel 50% op een groot deel van onze 2004-collectie kleding, helmen en accessoires. Hoe sneller je erbij bent, hoe groter de keuze. Dus kom snel langs en let goed op de kleurstickers, want die bepalen je korting! Kun je alsnog je favoriete outfit aanschaffen, maar dan voor een mooi bedrag minder. Als dat geen fantastische start van 2005 is!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
Welk gedeelte van textiel begrijp je niet
Is coolquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
Hey Rietvaerder, als ik mijn rijbewijs heb gehaald en ik de motor kom ophalen, maken we gewoon een tochtje richting martijnskleding in RotterdamOf misschien hier gewoon kijken http://www.goedhartmotoren.nl/actiesNew.htm
Ik denk dat je daar inderdaad verstandig aan doet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zwart is beter, medelesser had vandaag wel een mooi textielpak in 't zwart aan. Zo iets wil ik ook
Budget? Is een all road misschien iets voor je?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
hmm zo begin je de dag met t id om een motor te huren en zo eindig je de dag met morgen naar een mogelijke eigen motor kijken ->
[afbeelding]
Oi.. 93.000quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef jozef444 het volgende:
iemand van jullie nog wat tipjes voor me als ik ga kijkentis een honda cb650 c uit 81 met 93.000 op de teller
Zwart valt niet echt op in het verkeer, maar het is wel lekker universeel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat je daar inderdaad verstandig aan doet.
En zwart is altijd stoer.
Ik vind textiel wat 'normaler' om mee rond te rijden. Leer komt zo racemonster-achtig over en textiel kan je ook makkelijk naar school dragen bijvoorbeeld. En ook vanwege de all-weather kwaliteiten jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel .. ik weet nog niet waarom je textiel prefereert.. t'is meestal wat goedkoper.
Op de motor is leer het mooiste, veiligste, prettigste en beste wat er is om te dragen.
Met circuitrijden is leer niets voor niets verplicht om te dragen. Anders kom je echt de baan niet op.
Voor de prijs hoef je het leer echter niet te laten via Beverwijk.
Doe je het voor de all weather kwaliteiten dan kan je het combineren met een regen overall conform mijn adviesje. Textiel is zoals eerder gezegd all weathter en kan je bovendien gewoon wasssen als het vuil is.
You figure it out.![]()
Het hoeft niet helemaal zwart natuurlijk...... er zijn zat overwegend zwarte jassen en broeken die iets van reflecterende delen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwart valt niet echt op in het verkeer, maar het is wel lekker universeel.![]()
Ik ken iemand die rijdt altijd met een gele signaalband om zijn middel en schouder.![]()
Hij heeft vroeger bij de ME en motorpolitie gewerkt...
En hij wil altijd een gele motor rijden, heeft genoeg ongelukken gezien door koekblikkers die het tweewielertje over het hoofd zagen.![]()
Oude ijzerveter die man.![]()
Maar die signaalband gaat mij wat ver hoor.![]()
Al zal hij best gelijk hebben..
Goed het blok inspecteren op lekkages, vooral de voetpakkingen willen nog wel eens veroudert zijn en gaan lekken. Vaak wordt er onprofessioneel blauwe/vloeibare pakking gebruikt als doekje tegen het bloeden. Let daar goed op. Het mag ook weer niet te schoon zijn overal op/onder het blok, want schoonmaken/poetsen kan duiden op het verdoezelen van lekka's.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:11 schreef jozef444 het volgende:
mja ben niet zo van de off road liever (sport) tour motorenmaar ik ga vanavond even naar deze kijken want hij staat hier 15 km. vandaan
dus ff kijekn en als ie der goed uitziet mja wie weet
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is die website tof die Yoessef aangaf.
Volgende week beginnen met lessen toch ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:38 schreef RB het volgende:
Riet feli met je nieuwe fiets![]()
wens je veel fijne kilometers toe
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/83605/singlepost/2347351quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn wat is er mis met blauwe pakking, ik doe als ik mijn kleppen ga stellen altijd wel een nieuwe klepdekselpakking maar dan nog ff een heel dun laagje blauwe ''wonderpakking'' er overheen![]()
Fantastisch spul...
Jah joh !quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Ralf reed al die tijd al zonder rijbewijs rond?
Ben Dinsdag al begonnen, heb er al 12 uur opzitten en volgende week Vrijdag al examenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgende week beginnen met lessen toch ?
Beetje zin in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |