Waarom een vriend? Of waarom juist een vriendinquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets weg hebben van een nieuwe vriend.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]Hij is al verloren.........
2 Suzuki's achter elkaar?
![]()
Daar trap ik lekker niet inquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, kan je het gas vinden ondeugend?1 omhoog rest omlaag he ?
Nee bruut geweld heeft ook geen nut, als het schakelen niet lukt moet je rustig met de koppeling spelen.quote:
Nou ja zegquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja zeg, maar dat zei je er niet bij !!
Hoe zit het met die afvallige Kawasakiquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nooit een vrouw op je motor laten rijden Youssef
Of je moet All-risk verzekerd zijn.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee....
Slaap ze met je nieuwe motorquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben pitten, morgen tankpad scoren
Veel mensen noemen hun motor in vrouwlijk of mannelijke zin als ze erover praten.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom een vriend? Of waarom juist een vriendinTis een motor hoor
Ik hoef nergens naar toe?quote:
Downtime van gister inhalequote:Op donderdag 13 januari 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens naar toe?Niemand verwacht me?
Wat doe ik hier al zo vroeg?
Nou ik zag net een leuke powerpoint en moest gelijk aan je denken .. dus kan je gelijk dit plaatje checken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens naar toe?Niemand verwacht me?
Wat doe ik hier al zo vroeg?
Ben zelfs uit verveling mijn ziektekostenpremie gaan vergelijken met alle andere aanbieders...........quote:
He een Argentino!!! Lachen die foto, alleen jammer van de gecoupeerde oren.......quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:28 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ik zag net een leuke powerpoint en moest gelijk aan je denken .. dus kan je gelijk dit plaatje checken.
Zal het eens checken.quote:Lars, er staat trouwens een leuk projectje op M-F ..met een ZX-6 blok een kart maken.
Het topic is geloof ik van 10 januari dit jaar, maar hij is al aardig ver.
Ik was nog niet verder gelurked dan pagina 3, toen wilde hij nog scooterbandjes gebruiken.
Nou ja, leken mij een beetje kleine wielen .. in ieder geval erg fout met 115 pk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |