Dus geen Schnappi, iemand anders nog ideeen?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:27 schreef DJRandall het volgende:
Vorig jaar heb ik de kroeg laten kennis maken met een duits nummertje:
Wencke Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot
Door deze stelselmatig te draaien en te pushen is het verheven tot een enorme hit. Dat is al eens eerder gebeurd met een nummer van Dennie Christiaan.
Helaas heb ik dit jaar nog niet echt een topper kunnen vinden. Wie weet een hele leuke Duitse meezinger (Geen dance), redelijk tempo, aanstekelijke melodie en simpele tekst. Echt eentje om eens mee te gaan scoren!
dank u wel dj marcel . nlquote:Op zondag 16 januari 2005 18:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Is dit niet 'gewoon' Thicke met "When I get you alone"quote:Op maandag 17 januari 2005 14:04 schreef Klonk het volgende:
en nog een uitdaging voor deze grijze maandagmiddag
hint 1: het liedje is nieuw (heb het pas een paar keer gehoord)
hint 2: het begint met een lange haal waar james brown nog jaloers op zou zijn
hint 3: na die haal begint iemand te rappen
hint 4: er zit een loopje in, (met strijkinstrumenten ?)
Het nummer heet Twisted Nerve...maar een verkrachte versie met beat eronder cq. Trance versie..???quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:03 schreef Mosselman het volgende:
Ik zoek die trance remix van een nummer uit Kill Bill.. dat nummer dat die blonde moordenaares fluit wanneer ze in het ziekenhuis naar beatrix (of whatever) toe loopt om haar te vermoorden... Je hoort door het nummer heen ook uma thurman dingen zeggen zoals "i have to kill bill" en zo...
-p.s.- Dankje Nipeng
Daar deed het mij inderdaad aan denken.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:17 schreef Klonk het volgende:
das toch die beethoven rap met die langharige knul, zo ja, dat is hem niet.
Croupouque het nummer isquote:Op maandag 17 januari 2005 12:59 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren was in de openingsminuut van het VPRO-programma R.A.M. een liedje te horen, naar de titel van dit nummer en de naam van de uitvoerende ben ik op zoek.
Het thema van de uitzending was 'het kwaad in de mens', en daar ging de tekst van het lied ook over. Het heeft een traag tempo en wordt gezongen door een man met een breekbare stem. Hij zingt iets in de trand van "The darkness in our heart", maar omdat ik zo'n belabberd geheugen heb ben ik eigenlijk alleen zeker van het woord "heart".
Ik hoop dat iemand het antwoord weet, ondanks deze ietwat cryptische opgave.
ik denk east 17 - it's allright. weet et bijna zekerquote:Op zondag 16 januari 2005 17:20 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer, denk uit jaren 80 of 90.
Volgens mij gezongen door een vrouw, beetje dance-achtig.
Voorkomende tekst was:
"It's allright, allright, allright" werd veel gezongen
(allright zou misschien ook allnight kunnen zijn)
iemand?![]()
Danko Jones - I want youquote:Op maandag 17 januari 2005 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zoek een nummer en het gaat ongeveer zo:
i want youuuu, more than anything i want you.. i do i do i doooo...
Iemand?
Lijkt mijquote:Op maandag 17 januari 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
oke hier dan een stukje van de muziek. Niet met z,n alle tegelijk downloaden want dan kan straks niemand het meerOF iemand moet een okej weten waar ik het kan uploaden
![]()
http://home.wanadoo.nl/smek/chen/MOV00374.MPG
Welke muziek is dit![]()
Met Google vond ik dit:quote:Op maandag 17 januari 2005 23:16 schreef Modus het volgende:
De muziek onder de TV-reclame van de nieuwe Citroën C5 lijkt me The Pretenders, maar welk nummer? Staat (nog) niks op http://www.ster.nl .
lijkt me manau - la tribu de dana.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:19 schreef geenaam het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje waar ik alleen de clip nog van weet. Ik weet nog dat in de clip 3 (geloof ik) franse jongens een franstalig nummer zongen ergens in de bergen boven een ravijn. Ik geloof dat het niet zo heel lang geleden is dat dit nummer uitkwam. Maximaal 8 jaar denk ik. Misschien niet al te duidelijk maar ik hoop dat iemand me kan helpen.![]()
weet niemand het?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:50 schreef isitreal het volgende:
ik zoek 1 of ander nr waarin gewoon de tekst van een blik soep word opgelezen volgens mij is het een beetje punkachtig nr heb het ooit gehoord iemand enig idee van wie het is ???? en hoe het heet
Yves De Ruyter - The Rebelquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:29 schreef ReVu het volgende:
Ik zoek een oud dance/trance nummer:
Het enige wat ik nog weet is dat er iedere keer zo'n gast zei:
Yes, the rebel the rebel! ..... bla bla bla?
Iemand????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |