ik heb mijn eigen probleem opgelost:quote:Op maandag 17 januari 2005 14:04 schreef Klonk het volgende:
en nog een uitdaging voor deze grijze maandagmiddag
hint 1: het liedje is nieuw (heb het pas een paar keer gehoord)
hint 2: het begint met een lange haal waar james brown nog jaloers op zou zijn
hint 3: na die haal begint iemand te rappen
hint 4: er zit een loopje in, (met strijkinstrumenten ?)
Die is hetquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peter Frampton?
John Fealyquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:15 schreef Syrena het volgende:
Wie weet wie ook weer de meneer was van het fantastische stukje uit de Comedy Factory getiteld: Zakje? (I go the Elbert Ghaaaaaaaain)
Als je niet weet waar ik het over heb, het is écht een superleuk stukje.
little river band - forever bluequote:Op donderdag 20 januari 2005 18:20 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-002.MP3
Michael Jackson - One More Chancequote:Op donderdag 20 januari 2005 18:20 schreef furanku het volgende:
en ik zoek nog een nummer waarin "michael jackson" 3x achter elkaar zingt, why, why, why.
Helaas, ze zijn het alle vier niet. Hoewel dat nummer van de Simple Minds ook een leuk nummer is.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:37 schreef Mark het volgende:
Uit mijn blote hoofd zaten daar in ieder geval in:
Prince - When doves cry
Madonna - Vogue
Simple Minds - Don't you forget about me
Duran Duran - The reflex
weet alleen de volgorde niet meer, moet het weer eens zien
Tss.. even stil houden ok. Ik zoek altijd met google naar stukjes tekst en ik vind bijna altijd wel iets. Alleen als ik echt niets kan vinden, post ik het hier!quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:43 schreef Guest150 het volgende:
[..]
Michael Jackson - One More Chance
Sjongejonge, had je ook zelf kunnen Google-en.
[..]
Helaas, ze zijn het alle vier niet. Hoewel dat nummer van de Simple Minds ook een leuk nummer is.![]()
Cock Robin - The promise you madequote:Op donderdag 20 januari 2005 18:47 schreef furanku het volgende:
[..]
Tss.. even stil houden ok. Ik zoek altijd met google naar stukjes tekst en ik vind bijna altijd wel iets. Alleen als ik echt niets kan vinden, post ik het hier!
En nu deze nog:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-004.MP3
Het was trouwens niet one more chance.
Iemand?quote:Op maandag 17 januari 2005 20:24 schreef PAA-053 het volgende:
Dames, heren....
ik zoek dat nummer van die reclame waarin je allemaal dieren ziet die door verstedelijking oid nergens meer kunnen leven, die specht in een lantaarnpaal, enz. 9ruimte voor dieren van de Stichting Natuur en Milieu)
Dat nummer is van Lisa Gerrard en heet I am your shadow. Dit is opzich het probleem niet. Het probleem is dat ik het nummer niet kan vinden! Niet op P2P en ook niet met MP3 Pathfinder!!
Is hier mss iemand die dat (prachtige) nummer op MP3 heeft? Ik zou je er heel erg dankbaar voor zijn!!! Alvast bedankt iedereen!
Zijn er echt geen wintersporters die dit herkennen?quote:[b]Op dinsdag 18 januari 2005 14:08
1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
Lisa Gerrard - Saanveaan (on you shadows) als het goed is.. voeg mij maar ff toe (heb er zelf ook erg lang over gedaan)quote:
Human Nature heet dat nummer volgens mij...quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:20 schreef furanku het volgende:
en ik zoek nog een nummer waarin "michael jackson" 3x achter elkaar zingt, why, why, why.
Q65 - The life I livequote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:53 schreef Tribbiani het volgende:
ik zoek artiest en titel van het volgende nummer:
http://members.chello.nl/jannybos/13.mp3
.. en nee, het is geen pink panther
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:58 schreef XemmyX het volgende:
Ik zoek voor een dansgroep
een muziek stijl waarin ze naar voren kunnen komen gekleed zoals die arabieren vrouwen ook altijd gekleed gaan, waarvan je alleen de ogen kunt zien!
Maar nu weet ik dus niet hoe ik aan muziek kan komen wat arabierenmuziek is.. of hoe het ook heet
heb op kazaa al gezocht naar arabieren maar daar staat niets tussen
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:07 schreef kwanten het volgende:
[..]
John Fealy
Bron:
http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?p=423421
Ook te vinden op kazaa/dc/ andere software verspreid programma's.
Egyptian Reggae - Jonathan Richman wellicht?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:52 schreef XemmyX het volgende:
[..]
???
Er zijn hier toch zeker wel mensen die mij kunnen helpen?
![]()
Ik zoek dit nummer ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:10 schreef Rano het volgende:
Ik luisterde afgelopen zondag Juize.FM.. Daar hoorde ik een Rap / Hip-Hop achtig nummer.. Met als tune de hele tijd een krakend/piepend bed, alsof er dus mensen op een bed aan het sexen waren.. Welk nummer is dat?
Het is ook iets met touch me baby ..quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:29 schreef Maeslant het volgende:
Ik hoorde net de reclame voor DANCE DEPARTMENT voor deze week. Met een nummer zoiets als dit :
I'am in love .. in love .. in love .. en dan de reclame. Is te horen op 538 ..
Et wordt in dirty dancing gebruikt dus je kunt em vinden als Dirty dancing - do you love mequote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:24 schreef Poogie het volgende:
zoek een oud rock&roll achtig lied:
do you love me, do you love me, do you need me, do you need me
zoiets, wie weet hem?
thnx ik zal eens kijken of ik hem kan vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:29 schreef DuranK het volgende:
[..]
Et wordt in dirty dancing gebruikt dus je kunt em vinden als Dirty dancing - do you love me
Als et iig die is waarvan ik denk da je die bedoelt
das natuurlijk the contours - do you love mequote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:24 schreef Poogie het volgende:
zoek een oud rock&roll achtig lied:
do you love me, do you love me, do you need me, do you need me
zoiets, wie weet hem?
The Real Thing - You to me are everythingquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:21 schreef DeltaB1 het volgende:
Kent iemand iets met .
So If you want the best of me, come on and take the rest of me
zoiets, weet de tekst niet helemaal, alvast bedankt...![]()
US3 - Cantaloop ??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:36 schreef MrCrowley het volgende:
Wie heeft die rap remix van Cantaloupe Island gemaakt ? Orgineel is van Herbie Hancock
Dave McCullen - Bitchquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:40 schreef Maart85 het volgende:
Was gister tijdens uitgaan in een bar...en daar draaide ze een nummer met de tekst...
I just want to calllllllllllllllllllllllll you my bitch. Met best wel een beat er onder laamaar zegggen.
Had aan andere mensen gevraagd hoe het nummer heette....hoorde ik iets van
Dave Gallow?? met Bitch....maar op Inet kan ik daar niets over vinden...
weten jullie hoe dit nummer heet?]
mvg
Maart
1998quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:27 schreef bartrid het volgende:
touch and go - would you
http://www.lyricsbox.com/(...)uld-you-8p4sc62.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |