nee klopt, maar ik ben niet de enige die zich kut moet voelen, en daarnaast was ik echt flink pissig, en dan gooi je er wel wat dingen uit soms waar je niet helemaal achterstaatquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:41 schreef Spyder het volgende:
Blijkbaar sta je er dus toch niet helemaal achter?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Heb je het ook zo aan haar uitgelegd?
Ah, de basis voor elke gezonde relatie.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:43 schreef P8 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb haar een zielig, liegend kutwijf genoemd. en zij beaamde dat![]()
dat het bij je ouders mis ging wil toch niet zeggen dat het bij jullie ook mis moet gaanquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:45 schreef P8 het volgende:
omdat wij beiden elkaar zien als een levenspartner. En vanaf je 15de moet je niet de rest van je leven vast aan iemand zitten. dat gaat fout. kijk naar mijn ouders
op de lange termijn is het beter naar ons idee. maar zoals ik in mijn OP zei wil ik hier liever niet op in gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:48 schreef Neva het volgende:
[..]
dat het bij je ouders mis ging wil toch niet zeggen dat het bij jullie ook mis moet gaan![]()
Schijnbaar doet het je enorm zeer en wil je het eigenlijk niet... kun je dan niet beter gewoon geen open relatie nemen.. bedoel lijkt me dat je in relatie toch genoeg aan elkaar moet hebben.. zo niet dan is de relatie ook niet toekomst bestendig.. ik denk dat als je het een open relatie blijft houden je er op den duur spuug van wordt en het alsnog mis gaat..
voor ik je enigzins tips kan geven is het wel handig om te weten waarom het een open relatie is.. snappie..?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:49 schreef P8 het volgende:
[..]
op de lange termijn is het beter naar ons idee. maar zoals ik in mijn OP zei wil ik hier liever niet op in gaan.
ze missen alleen de foto`s nog als bewijsquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:57 schreef WeirdMicky het volgende:
wat een mislukte open relatieals je ff niet meldt dat je een met een ander gaat daten (nog niet eens gebeurd) en dan al boos worden
quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ze missen alleen de foto`s nog als bewijs
So get over it...quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:03 schreef P8 het volgende:
over al die argumenten waarom het fout is bij ons, heb ik wel wat in te brengen, maar dat zou allemaal zoveel typen worden. en daar heb ik geen zin in. maar wij praten veel in onze relatie, en ja, we worden jaloers als de een met iemand anders gaat. Maar in een relatie waarin veel gepraat wordt en die al bijna 3 jaar duurt, kan je misschien wel verwachten dat we het er veel over hebben gehad en alle plus en minpunten wel naast elkaar hebben gelegd
en waarom ik boos ben is omdat zij het niet meteen heeft verteld en omdat het een pauper is.
ze heb het toch verteld voor ze ging of nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 02:03 schreef P8 het volgende:
over al die argumenten waarom het fout is bij ons, heb ik wel wat in te brengen, maar dat zou allemaal zoveel typen worden. en daar heb ik geen zin in. maar wij praten veel in onze relatie, en ja, we worden jaloers als de een met iemand anders gaat. Maar in een relatie waarin veel gepraat wordt en die al bijna 3 jaar duurt, kan je misschien wel verwachten dat we het er veel over hebben gehad en alle plus en minpunten wel naast elkaar hebben gelegd
en waarom ik boos ben is omdat zij het niet meteen heeft verteld en omdat het een pauper is.
Sooooooooooooooo, dat maakt het wel heeeeeeel ergquote:Op woensdag 12 januari 2005 02:07 schreef P8 het volgende:
Wat Jdude zegt. het kan best. maar we hadden het toevallig nog over die film gehad toen zij die afspraak al had staan. en het is niet zomaar een gast waar ik een hekel aan heb. hij staat wel eventjes in mijn top 3 he![]()
Je vergeet regel 3:quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:05 schreef JDude het volgende:
Zolang ze de beentjes bij elkaar houdt kan ze toch best een keer met iemand anders naar de bios?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:47 schreef P8 het volgende:
regel 3 was ik vergeten, maar die is er ook ja (in de gevallen dat je met iemand naar de bioscoop gaat oid.)
als je uitgaat weet je nooit wat er gaat gebeuren
Dan had je ook maar een regel moeten maken dat ze het niet met paupers mag doen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:03 schreef P8 het volgende:
"als je uitgaat weet je nooit wat er gaat gebeuren"... tja, dat is wel heel makkelijk geformuleerd...quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:47 schreef P8 het volgende:
regel 3 was ik vergeten, maar die is er ook ja (in de gevallen dat je met iemand naar de bioscoop gaat oid.)
als je uitgaat weet je nooit wat er gaat gebeuren
Ze zwijgt natuurlijk omdat ze ook wel weet dat TS niet wil dat ze het met die pauper doet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:09 schreef JDude het volgende:
Tja, dat ze het zolang verzwijgt is wel een beetje jammer idd..
Er is niks uitgelegd en er is niks concreets gezegd.. Maar als het duidelijk is voor jequote:Op woensdag 12 januari 2005 02:13 schreef P8 het volgende:
hier kan een slotje op. De eerste paar posts die waren nog wel nuttig. bedankt daarvoor
In een open relatie mag alles he, op een aantal regels na dan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Ze zwijgt natuurlijk omdat ze ook wel weet dat TS niet wil dat ze het met die pauper doet.
Loopt lekker die open relatie...
Maar aangezien er "een slotje op mag" zit de beste man kennelijk niet meer te wachten op commentaar...quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Ze zwijgt natuurlijk omdat ze ook wel weet dat TS niet wil dat ze het met die pauper doet.
Loopt lekker die open relatie...
Praten, praten en nog eens praten..quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:19 schreef P8 het volgende:
het probleem is dat ik moeilijk alle details kan vertellen, omdat ik dan morgen nog bezig ben. Maargoed, ik had idd zoiets kunnen verwachten met het verhaal. en dat deed ik ook wel opzich.
maar een relatie van 3 jaar hou je niet vol als het een slechte relatie is. meestal tenminste. mensen die ook willen beweren dat het een slechte relatie is zijn best wel kortzichtig.
ik heb nooit beweerd dat je een slechte relatie hebt.. maar vind persoonlijk dat een relatie je met zijn tweetjes deelt en niet met anderen.. als je een open relatie wilt heb je toch meer behoeftes dan die je binnen de relatie krijgt.. is het dan niet beter omdat je er toch enigzins problemen mee hebt.. dat je over die behoeftes praat.. en dan samen compromissen maaktquote:Op woensdag 12 januari 2005 02:19 schreef P8 het volgende:
het probleem is dat ik moeilijk alle details kan vertellen, omdat ik dan morgen nog bezig ben. Maargoed, ik had idd zoiets kunnen verwachten met het verhaal. en dat deed ik ook wel opzich.
maar een relatie van 3 jaar hou je niet vol als het een slechte relatie is. meestal tenminste. mensen die ook willen beweren dat het een slechte relatie is zijn best wel kortzichtig.
luisteren naar elkaar.. en niet alleen horen maar echt luisteren..quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:29 schreef P8 het volgende:
doen we ook. zoals ik al zei, praatten we wel veel
doen we ook. ik weet wat het verschil is. echt luisteren kunnen trouwens maar heel weinig mensen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:30 schreef Neva het volgende:
[..]
luisteren naar elkaar.. en niet alleen horen maar echt luisteren..
iig val sterkte en hoop voor je dat je eruit komtquote:Op woensdag 12 januari 2005 02:33 schreef P8 het volgende:
[..]
doen we ook. ik weet wat het verschil is. echt luisteren kunnen trouwens maar heel weinig mensen.
maargoed, ik ga slapen, toch bedankt voor alle nuttige reacties, ik neem aan dat hier morgen een slotje op zit.
Ik denk dat ik het wel door de vingers zal zien. maargoed, ik zie wel wat er gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |