Hij is destijds (2 jaar geleden) uit een goed werkende computer gehaald. Heeft daarna alleen maar "gelegen" in een kast.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:08 schreef RS_003 het volgende:
Ik wil die voodoo banshee wel maar hoe wou je hem gaan verzenden?
En hij moet wel getest zijn op werking.
Kan me voorstellen dat er nog mensen met wat oudere bakkies zijn die 't nog kunnen gebruiken... maar goed... niet op fok! dus?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:58 schreef Siem83 het volgende:
wow man das oud wis niet dat mensen die kaarten nog hebben wel gaaf
Modems zijn altijd analoog. Aangezien modem betekend "moduleren/demoduleren" wat weer staat voor van digitaal naar analoog en visa versa is het logisch dat een modem analoog isquote:Kaart 7:
Modem
Target / PCTel chipset
Onbekend of het analoog of ISDN is
ISA
3 eur incl porto
...dus je zit om een nieuwe verlegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:50 schreef speedfreakssj het volgende:
de banshee is toch 32MB?
enne, die S3 trio heb ik nog pgeblazen toen ik de PC aanzette. ding ging knetteren en roken.
een asbak hielp niet dus toen maar uitgezet en de brandblusser gepakt.
You have meel...quote:Op zondag 6 februari 2005 13:47 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Voodoo Banshee en Monster 2 wil ik graag van je overnemen. Mailen kan naar roppie1979 apenstaart hotmail dot com.
Als gevederde_vlerk niet reageert op mijn mailsmag je kaart 1 kopen... ik geef 'm tot vrijdag om te reageren... is dat ok nexhil?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:15 schreef nexhil het volgende:
heb je kaart 1 nog?
die voodoo 2 is die stand alone te gebruiken? nee he? kabels is echt weg?
Nog meer mensen die ik blij kan maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:06 schreef Golf het volgende:
Het kaartje is binnen en werkt perfect, thanks Lenny.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |