abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33399088
Met PES4 net AC Milan met 6-1 vernederd. Enige kans die ze kregen was 1 corner waaruit ik even in eigen doel kopte. En Seedorf rood!, whehehe...

Had zelfs wel kunnen uitlopen naar 10-1.

Machtig mooi spel dat PES4.
pi_33399344
quote:
Op zondag 25 december 2005 19:36 schreef -Wolf- het volgende:

Machtig mooi spel dat PES4.
Psst, heb je PES5 nog niet? Ik wel.
pi_33400262
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe is Lazio bij Fifa 2006?
Best goed.

Het bestuur wil dat ik de titel binnenhaal
Di Canio een topper.

Hij gaat alleen stoppen na het 2de seizoen

Heb zelf oud Lazio speler Di Vaio in de spits
Samen met Inzaghi goed team
pi_33400288
Het team van PES4 is echt prut. Misschien maar eens een Master League doen en Stam, Nesta, Nedved, Vieri etc terughalen. Zou Beppe ook nog ergens rondlopen in PES4?
pi_33400309
De titel binnenhalen, dat klinkt erg realistisch.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33400431
Alleen Juve is ontiegelijk sterk

Ik win er wel 2maal van.
Maar de enigste wedstrijden die ze verliezen zijn tegen mij
Daarnaast spelen ze er maar 3 gelijk.
pi_33400484
quote:
Op zondag 25 december 2005 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen Juve is ontiegelijk sterk

Ik win er wel 2maal van.
Maar de enigste wedstrijden die ze verliezen zijn tegen mij
Daarnaast spelen ze er maar 3 gelijk.
Net zo bij PES4. Ze winnen alles, behalve tegen mij.
pi_33400507
Ik win niet alles..
Heb geen zin om op amateur te spelen.
Dan is het te makkelijk.
pi_33400666
Hoogste level doe ik altijd.
pi_33400799
ik prof heb fifa net
pi_33410687
Heeft FIFA doelstellingen tegenwoordig?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33419007
Bestuur van de club wel
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:52:57 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33436482
quote:
Livornesi schelden er op los

De linkse en uiterst Communistische supporters van Livorno weten maar niet van ophouden. De ploeg werd min of meer ingemaakt door AC Milan afgelopen woensdag maar supporters zongen liever liederen over Lazio inplaats van hun eigen ploeg aan te moedigen.

De Livorno-supporters hebben tijdens de wedstrijd spreekkoren aangeheven tegen Di Canio; ze hebben een spandoek ontrold met de groeten aan Stalin en, ten slotte, hebben ze ook ironische teksten in de richting van premier Berlusconi gezongen.

Vlaggen met daarop Che Guevarra, Cubaanse vlaggen, Sovjet-vlaggen en Palestijnse vlaggen waren te zien op de tribunes. Daarnaast werden spreekkoren aangeheven, waaronder enkele tamelijk beledigend. Favoriet thema van de spreekkoren was Paolo Di Canio met zijn "Romeinse groet". "Paolo Di Canio met het hoofd naar beneden, werd er geroepen. Een duidelijke verwijzing naar de executie van Mussolini, waar de duce op het Piazza Loreto in Milaan aan zijn benen opgehangen werd getoond aan het volk.

Vervolgens was kamerlid Mario Borghezio aan de beurt, die de afgelopen dagen al doelwit was van de "no global"-beweging.

Ook historische verwijzingen ontbraken niet. Na de 2-0 van Gilardino, werd een spandoek ontrold met de groeten aan Stalin: "21-12-2005, de groeten aan Stalin". Ook de Berlusconi kon niet ontbreken. Vorig jaar nog het lijdend voorwerp van de 10.000 bandana's die in San Siro werden gedragen. Ditmaal verscheen op de curva een spandoek met de meer of minder hartelijke groeten, dat is maar van welke kant je het bekijkt: "Moge dit het laatste 'Buon Natale' zijn als premier".

En waar verschijnt dit in de media???
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:51:25 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34271034
quote:
Fransman Fabrice Ehret op proef bij Lazio

De 26-jarige Franse middenvelder is de komende 3 dagen op proef bij Lazio.

Op overschot bij Anderlecht, zijn neus ophalend voor Willem II en Utrecht en zie waar Fabrice Ehret nu zit: Lazio. De 26-jarige Fransman is in Italië voor een testperiode van drie dagen bij de club van Gaby Mudingayi. Ook Charleroi zit achter Ehret, maar kan hem pas aantrekken als er een speler vertrekt.

Ehret begon zijn carriere bij het Franse Mulhouse. Hij speelde daarna van 1998 tot 2004 bij Racing Strasbourg waar hij in 124 wedstrijden 11 keer tot scoren kwam. In 2004 verkaste hij naar Anderlecht, waar hij nooit aan de verwachtingen kon voldoen en slechts tot 7 optredens in het eerste elftal kwam.
Of een tribuneklant van RSCA, die ook werd gevolgd door Willem II een club als Lazio beter kan maken, lijkt mij sterk. Maar goed, we zullen zien.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:37:04 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34278814
quote:
Lazio haalt Riccardo Bonetto

President Lotito heeft gisterennacht overeenstemming bereikt met de zaakwaarnemer van Riccardo Bonetto. De verdediger zal, als het goed is, in juni naar Lazio komen. Een drie-jarig contract zal getekend worden en Bonetto zal zo'n 300000 euro per seizoen gaan verdienen.

De linksbenige Italiaan zal gehaald worden als back-up van Luciano Zauri. Die positie word nu ingenomen door Giallombardo, maar de van Livorno gehuurde Romein zal hierdoor waarschijnlijk niet langer dan de zomer in Rome blijven. Rossi wou Bonetto overigens al deze maand hebben, maar dat zag Empoli echter niet zitten.

Bonetto komt oorspronkelijk uit de jeugd van Juventus, maar speelde nooit één wedstrijd voor de Turijnse hoofdmacht. Via Novara, Fermana, het Belgische Beveren (waar hij 25 wedstrijden speelde en 2x scoorde), Arezzo en Ascoli kwam hij in 2003 terecht bij Empoli.
pi_34303952
Ze volgen nog wat jongens van Empoli dacht ik. Buscé o.a.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 januari 2006 @ 10:07:23 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34370217
Simone Inzaghi en (Aparecido) Cesar tekenen wellicht vandaag nog bij Internazionale, waardoor ook zij worden herenigd met Roberto Judas Mancini, Lazio krijgt naast een onbekend transferbedrag de beschikking over de talentvolle jeugdspelers Hernan Dellafiore (een Argentijnse verdediger) en Alberto Quadri (een Italiaanse middenvelder), daarbij raakt het véél loonkosten kwijt. Mooie deal dus!
pi_34387479
Wat moeten ze dan met Simone Inzaghi? Die is de laatste jaren niet best meer. Dellafiore heeft trouwens toch gewoon ook een Italiaanse pas?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 januari 2006 @ 19:26:09 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34387729
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Wat moeten ze dan met Simone Inzaghi? Die is de laatste jaren niet best meer. Dellafiore heeft trouwens toch gewoon ook een Italiaanse pas?
Klopt, Hernan Dellafiore is Argentijns/Italiaans. En wat Internazionale met Simone Inzaghie moet weet ik ook niet, maar het kan me helemaal niets schelen. In Rome heeft hij een vorstelijk salaris, terwijl hij nooit speelt. Dus opgeruimd staat netjes!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:56:22 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34405201
Vanavond in Stadio Olimpico het debuut van Stefano Mauri tegen (hopelijk) het B-elftal van Internazionale in de kwartfinale van de Coppa Italia, de laatste jaren presteren we vrij goed tegen Internazionale, dus een halve finale-plaats moet erin zitten.
pi_34421882
Wel een goede aanwinst, zonde dat Udinese hem liet gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_34421987
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond in Stadio Olimpico het debuut van Stefano Mauri tegen (hopelijk) het B-elftal van Internazionale in de kwartfinale van de Coppa Italia, de laatste jaren presteren we vrij goed tegen Internazionale, dus een halve finale-plaats moet erin zitten.
Live op Rai Due (en een zooi Arabische sportzenders)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:26:09 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34493345
  maandag 30 januari 2006 @ 13:02:43 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34610431
quote:
Nazistisch spandoek bij Roma-Livorno

Na de perikelen omtrent Di Canio is er een nieuw schandaal in de maak in Italië. Tijdens de wedstrijd tussen AS Roma en Livorno werd een spandoek ontrold met het opschrift “Got Mit Uns”.

Het spandoek droeg het opschrift “Lazio-Livorno, zelfde initialen, zelfde oven, (Lazio, Livorno, stesse iniziali, stesso forno) Got mit uns (Gott mit uns - mét dubbele -t - was de leuze van de SS)” en werd getoond op de zuidelijke tribune, voorbehouden voor de ultras van Roma. Ook vlaggen met Keltische kruizen en hakenkruizen werden opgehangen.

De burgemeester van Rome, Valter Veltroni, heeft zich al tegen de pro-nazistische actie uitgesproken: “Ik herhaal wat ik altijd zeg: politiek moet uit het stadion blijven. Zeker de nazistische ideologie die zoveel doden en verschrikkingen heeft gemaakt. Zulk gedrag is ontolereerbaar.” De voorzitter van AS Roma, Franco Sensi, zei net als Veltroni dat politiek niets met voetbal te maken heeft en buiten het stadion gehouden moet worden.

Hier staan nog 7 foto's: http://www.repubblica.it/2003/e/gallerie/calcio/romalivo/1.html

Meningen van alle Lazio-haters, die óók hun mening zo snel klaar hadden over Paolo di Canio...
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:47:42 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898701
quote:
Long John still wants Lazio

Giorgio Chinaglia has resumed his attempt to take over Lazio to the delight of numerous Biancocelesti supporters.

The former Lazio striker and President is a hugely popular figure in Rome and was greeted by a large group of fans when he arrived at the airport from New York today.

Long John, as the Cardiff-raised 59-year-old became known in his playing days, revealed that he has actually been trying to take over the reins at the club once more for several weeks.

“I am back and I have been trying for some time now to buy out shares in the club – but it’s not easy,” he said.

“There are some very important groups of people who are interested in the club but this is nothing new.

”I just want to say that I’ve been trying for two or three months to get something done.

“In January I met up with Innocenzi, who has a two to three per cent share in the outfit,” he added. “He was offered well over double the value of those shares in cash but refused.”

The club’s major shareholder and President Claudio Lotito has become increasingly unpopular with Lazio fans, who have targeted him with abusive chants in the ground of late, for his refusal to sell the debt-ridden club.

Recent revelations from departing players, such as Aparecido Cesar, who has claimed that Lotito withheld payments owed, have not helped the President’s reputation amongst his own.

“Lotito doesn’t want to sell the club,” added Chinaglia. “It means that we will just have to sit by the river bank and wait.”

Chinaglia is one of the most popular players in the history of Lazio Football Club.

An Italy international and prolific goalscorer, the Biancocelesti hero scored the winning goal from the penalty spot to secure Lazio’s first ever title win in 1974.

After moving to his wife’s native America, he went on to become the second highest goalscorer in the history of the North American Soccer League with the New York Cosmos before returning to Rome for an unsuccessful two-year spell as President of Lazio in 1983.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')