een 18 weken buik kunnen we nog mooi volgen tot het eindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:20 schreef Typgeit het volgende:
Wauw wat een mooie foto's allemaal zeg!!!
Jullie zijn een stuk verder als dat ik ben, ben nu 18 weken en 2 dagen. Dus ik zie al wat ik nog te gaan heb ;-)
Ik hoor het hier al kraken ...quote:
Ik had ook een scheve streepquote:Op maandag 14 februari 2005 11:22 schreef melonovy het volgende:
Mooi rond buikie hoor! Wauw!
Vanwege die streep wordt het ws een jongentje (bakerpraat) maar over de scheefheid ervan kan ik je geen wijsheden vermelden...
Aan de scheefheid van de streep kan men aflezen dat de baby (een jongetje overigens) een beetje zwalkt als hij leert lopen maar dit wordt in de loop van de tijd in z'n geheel gecorrigeerd. Hetzelfde geldt voor leren fietsen, rolschaatsen en skateboarden.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:22 schreef melonovy het volgende:
Mooi rond buikie hoor! Wauw!
Vanwege die streep wordt het ws een jongentje (bakerpraat) maar over de scheefheid ervan kan ik je geen wijsheden vermelden...
Ik heb eigenlijk nog nooit een rechte streep gezien...quote:Op maandag 14 februari 2005 11:14 schreef renzell het volgende:
Ps- ik heb een scheve zwangerschapsstreep!
Wie bedenkt dat nou weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |