nooit die reclame op tv gezien van big bill? (geen idee overigens waar die van is)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:25 schreef Rottdog het volgende:
Vraagt zich in ene af hoe groot als het postvak van Moussy is aangezien er plots twee mensen in liggen
En hoe was het mous??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:46 schreef moussy het volgende:
Ze gaat er vanuit dat ze in 1 week leert lezen en schrijvenNou ja, we zien wel
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom even uitblazen. Vanmiddag was de begrafenis van mijn collegaHet was een mooi afscheid maar ik ben kapot...
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo.. sterkte!
Wil gewoon iedereen even een kus geven. Ik ben voorlopig even weg van hier. Lijkt me gewoon heel even beter! Tot snel, maandje ofzo!
Hoop het ook, wanneer had je hem ook alweer verstuurd?quote:
ja hoor, je kan het ook gewoon ophalenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:58 schreef Neva het volgende:
volgens mij ister iets goeds mis gegaan met de post heb van zkh ook nog niks gehoord op brief voor verzoek kopie van medisch dossier voor vrijdag in belgie![]()
Kan ik die lui anders niet bellen ofdat ze het naar het zkh in belgie ldoorfaxen ofsow?
ik had vorige week gebeld.. en die doos zei dat het per brief moest enzo.. had vanmiddag langs willen gaan maar zoals het er nu uitziet heb ik de buikgriepquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:42 schreef moussy het volgende:
[..]
ja hoor, je kan het ook gewoon ophalen
moet om half twee met secretaresse van orthopedisch chirurg bellen kerel van med. admin. zei dat omdat ik maar 2 keer ben geweest en er weinig te melden is buiten dat ze me prednisol ( ofzoiets moeten voorschrijven ivm me asma ze ook gewoon telefonisch contact kunnen opnemen en dus gewoon naar het zkh kan gaan en ik voldoende moet hebben aan me verwijsbrief van de huisarts ( die alweer voor de vierde keer op vakantie is binnen ene half jaarquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
Zou best kunnen hoor, dat je eerst toestemming moet hebben of zo. Onzin eigenlijk want het zijn jouw gegevens, ff je ID kaart of zo laten zien en je zou het zo mee moeten krijgen vind ik.
leuk greenday is wel okequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:36 schreef Beaker het volgende:
Rewino, stertke![]()
Kleintje, jij ook!![]()
Jippie
vanavond naar het concert van Greenday in de HMH
* Beaker blij is daarom![]()
Moussy, succes met soppenIk had het in het fototopic al gevraagd, maar heb je nou vlechtjes of dreads?? Vind het erg leuheuk
Zou zo graag mijn dreads weer willen, maar mijn wederhelft vind het zo lelijk dat tie dreigt niet meer naast me gaat lopen als ik ze in heb
![]()
Lullig![]()
Hmmmm.... als ze het écht niet zou mogen hebben, dan zou moeder het wel gezegd hebben, denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:22 schreef moussy het volgende:
Euhm ja, het vriendinnetje heeft kiespijn en kan niet eten, sinaspril geven op eigen houtje of niet? Ik kan de moeder niet bellen, want die zit op solicitatie...
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef Lois het volgende:
*dit is even Karin onder Lois haar naam, heb zo'n moeilijk wachtwoord dat ik hem niet meer weet* Ben hier aan het oppassen op Eva en Eva en Bram liggen heerlijk te ronken.
Mous ik zou het niet doen, zeker niet met al die allergien die het meisje heeft. Ik ben zelf ook hartstikke allergisch voor dat soort medicijnen, het komt best vaak voor.
Hoorde net dat een oud-collega van Peet voor de 2e keer een kindje verloren heeft bijna aan het eind van de zwangerschapZo vreselijk voor ze.
We hebben eigenlijk geen contact meer met ze dus ik weet het niet. Hun verhaal spookte wel altijd heel erg door mijn hoofd toen ik zwanger was van Bram. En in mijn kraamweek lag er een geboortekaartje van hun in de bus, een gezonde zoon! Jeetje wat heb ik toen vreselijk zitten janken. Stom he, ik ken ze inderdaad niet goed (ken haar alleen van hun bruiloft waar we geweest zijn, met hem hadden we een paar jaar geleden wel veel contact maar dat is verwaterd) maar wat was ik blij voor ze. En nu hoorde ik dit. Het grijpt me echt even vreselijk aan. Wat ben je dan toch gezegend met een gezond kind, weet ik op zich natuurlijk maar door dit soort verhalen besef je het net nog even meer.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:44 schreef moussy het volgende:
Zo, nu kon ik ff bijlezen. Jezus Karinwat erg... is er ook een oorzaak, waar ze dan misschien met ene volgende wat tegen kunnen doen?
Doet ook eens naar mij, dan krijg je de foto's van Caro van Freek op de bruiloft terug (ik heb ze gevonden, ik ging er niet over, die broer van je had er maar 1 gestuurd, zo blijkt, maar er zijn er meer! En het trouwalbum is af en we hebben zulke mooie foto's van Freek!quote:
Onderschat mijn hormonen nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:10 schreef Tinkerbell het volgende:
Je hebt nog maar even hoor, dat je hem wel goed drilt. Als dat maar goed gaat komen![]()
Vertaald:quote:Slim ûngelok by Hallum, 12-1-2005
By in ûngelok by Hallum is
woansdeitemoarn in famke fan njoggen
jier slim ferwûne rekke. By it
oerstekken fan 'e Ljouwerterdyk kaam se
ûnder in frachtwein telâne. De trúk kaam
dêrnei mei it famke yn 'e sleat telâne.
Omstanners hawwe har op 'e wâl brocht.
It famke is yn kritike tastân nei it
sikehûs ta brocht. De sjauffeur fan 'e
frachtwein is yn in shock. It ferkear is
in skoft lang omlaat.
quote:Ernstig ongeluk bij Hallum, 12-1-2005
Bij een ongeluk in Hallum is
woensdagochtend een meisje van negen
jaar ernstig gewond geraakt. Bij het
oversteken van de Ljouwerterdyk/Leeuwarderweg kwam ze
onder een vrachtwagen terecht. De truck kwam
daarna met het meisje in een sloot terecht.
Omstanders hebben haar op de wal getrokken/gebracht.
Het meisje is in kritieke toestand naar het
ziekenhuis toe gebracht. De chauffeur van de
vrachtwagen is in shock. Het verkeer is
een tijd lang omgeleid.
misschien komt het door de appelenquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:20 schreef Beaker het volgende:He gats......wat een nare berichten allemaal in deze reeks van het Speeltuinbankje!
Sterkte iedereeen die het nodig heeft
ik heb ff een vraag, als je maag leeg is kun / kan je dan extra last hebben van maagzuur en een droge mond![]()
Maagzuur heb ik zowiezo wel, maar volgens mij is het erger als ik een lege maag heb! Mijn spijsvertering gaat dan ook retesnel, iets wat ik niet helemaal begrijp
Mijn eetpatroon:
ochtend: 1 boterham en een cracker
uur of 10.00 1 boterham
11.30 appeltje
12.30 2 boterhammen + cracker en fruit
14.00 stoekje ontbijtkoek of fruit
16.00 fruit
18.00 avondeten
Naja, moet toch wel genoeg zijn lijkt me zo???
Tips zijn welkom
ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 12 januari 2005 14:55 schreef Beaker het volgende:
Geen appeltjes meer![]()
Vind het ook zo stom dat mijn verteringsproces zo snel gaat
Vaahaag![]()
fotoquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:22 schreef babyfeet het volgende:
Zo eindelijk an ik fok eens op ik miste jullie
kleintje dikke kus voor jou...
jeetje jonnetje wat een naar bericht zeg..
karin ik las je berichtje maar dat is ook helemaal niet leuk zeg van die collega.
rewimo ook een kus voor jou...
voor de rest gaat hier alles goed breien lukt aardig.
kon niet op fok dus ik heb bijna een achterkant van een trui af het is maar proef en ik moet het nog steeds leren maar ik vind het er goed uitzien
Chocomel drinkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:07 schreef moussy het volgende:
Appels geven een honger gevoel
Foto's van Freek, foto's van bruiloft, foto's van weet ik veel en ik zit hier maar met een lege mailboxquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:49 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Doet ook eens naar mij, dan krijg je de foto's van Caro van Freek op de bruiloft terug (ik heb ze gevonden, ik ging er niet over, die broer van je had er maar 1 gestuurd, zo blijkt, maar er zijn er meer! En het trouwalbum is af en we hebben zulke mooie foto's van Freek!)
*adem haalt*
Dat zeg jijquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:39 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha dacht je dat je minaar kwam is t um niet
mutsquote:
nee, was nog niet bekend volgens de brief.quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Oei lady-wrb, is er al bekend welke vorm?
Ik zal vanmiddag ff kijken of ik mn trouwalbum onder de scanner geprakt krijgquote:
Jaaaaaaa!!!! Helemaalquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:03 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dankjulliewel voor alle felicitaties!!!![]()
eten die ook bladzijde'squote:Op donderdag 13 januari 2005 12:58 schreef coolbabe het volgende:
We hebben een bak vol takbeesten volgens Jasper
Ik moet mezelf ook maar eens een schop onder mijn kont geven, ik moet leren voor de tentamens maar het komt er maar niet van!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Zabb kom hier ook ff danVriendje en ik hebben straks de eindpresentatie voor ons project..we schieten niet op, we zijn zenuwachtig en we zijn chagi
Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:34 schreef Sugar het volgende:
Miss_D, krijg je nog steeds een nieuwe avatar?![]()
Vind je ???quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ben vandaag *eindelijk* van de wachtlijst af bij het Prins Claus Centrum (voorheen RIAGG). Ik heb nu officieel een sociale fobie en een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis.
Maar ik was wel behandelbaar, dus ik ben helemaal
![]()
van ik ben geen aansteller enzo.
quote:
fotoquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:35 schreef Rewimo het volgende:
E.T., was jij dat nou met een lichtgevend toetsenbord? Ik heb er nu ook eencompleet met muis. Allemaal blauwe lichtjes. Gaaaaf!!!
quote:
Ja, is wel even wennen die andere indeling. Dat de deltoets in combinatie met shift bediend moet worden is ook best lastigquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:27 schreef E.T. het volgende:
Dat was ik idd, rewimo
Ik zie dat jouwes ietsjes anders is (mijnes is wit), jij hebt bovenin andere knopjes. Maar de indeling van het toetsenbord is hetzelfde. Moest wel erg wennen aan het feit dat m'n backspace wat klein is (wat gebruik je zo'n ding toch vaak..) en dat de 'home' toets ernaast zit. Ongemerkt zat ik dus wel eens aan 't begin van een regel verder te typen en m'n typfout stond er nog..
Ikke niet snap???quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is wel even wennen die andere indeling. Dat de deltoets in combinatie met shift bediend moet worden is ook best lastig
Tja, nodig heb je het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:08 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, Remco vindt je toetsenbord helemaal geweldig gaaf... Ik vind het overbodige luxe, maar het ziet er blits uit! Ik vind het allemaal niet zo nodig... Remco heeft een draadloos setje, snap ik ook al niet het nut van... Maar goed, ieder zijn meug... veel plezier ermee!
have fun morgen!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:41 schreef melonovy het volgende:
Wij gaan morgen zwemmen met zn drietjes!
Vandaag weer naar de tandarts geweest, en we zijn nu voorlopig klaar met vullenmaar in mijn mond zit net weer een beetje gevoel, ik voel nu allemaal losse vellen enzo, ik heb echt vaak in mijn lip en wang gebeten vandaag, das ook beroerd.
Ligt toch aan het inkomen van de man? Tot een max van 300 euro?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:21 schreef jessie het volgende:
Lol volgens mij wel
En het is 152 euro. Getjekt
ik wil dr een voor mijn schoonmoeder makenquote:Nederlandse huisvlijt heeft een nieuw niveau bereikt. Dacht ik dat een gebreide molen in de voortuin het absolute toppunt van spuuglelijkheid was (met dank aan mijn buurvrouw achter), blijkt er nog iets duisters te spelen in de wereld van de crea’s: vlak voor de kerst bevolken zij het dorp met lege kinderen. De crea’s zijn vrouwen met te veel tijd, die zij vullen met het bijwonen van cursussen, waarin zij met andere rusteloze vrouwen leuke dingetjes maken. Hindeloopen schilderen, merklappen borduren, hangplanten macrameeën, het zijn alle bezigheden van de crea. In de laatste tien jaar hebben zij echter een sprong gemaakt naar geavanceerder producten en technieken. Het vrij onschuldige theezakjes vouwen maakte plaats voor elementair modulair origami. Bloemschikken is lang niet meer met slechts biologische producten en de gemiddelde crea sluit de cursus af met een asymmetrisch grafstuk. Kaarten kopen is uit den boze, die maken ze alle zelf om ze vervolgens te beplakken met voorgestanste goede wensen. Van lood vouwen de crea’s mensfiguren voor in de vensterbank en van chemisch bewerkte lappen maken ze kindhoge poppen, de kant-en-klare gezichtjes besponst met goudverf. Het kenmerk van al deze creaproducten is niet zozeer de lelijkheid, maar de uniforme nietszeggendheid. Het zijn kopieën, een echo van iets dat ooit mooi was en nu te grabbel is gegooid, als een uitgerangeerd designmeubelstuk bij Leen Bakker. Uit de producten blijkt nauwelijks passie of inspiratie. Ook het schrijversvak moet eraan geloven. Poëzie is proza in korte zinnen en alles is goed zolang het emotionele worden bevat. De cursussen kosten de rusteloze vrouwen een vermogen, maar het houdt ze bezig en heel af en toe komt er daadwerkelijk iets mooi uit, waarvan een vervormde kopie vervolgens binnen zes maanden in alle creahuiskamers en –voortuinen is te vinden. Want werden de resultaten tien jaar geleden binnenshuis gehouden, nu dragen ze alles naar buiten. Voortuinen worden bevolkt door van mos en wilgen gebouwde pauwen en reigers, de voordeur is verscholen achter geverfde dakpannen, vissende mannetjes van openhaardblokken en de spijkerbroek-gevuld-met-planten. Vooral dat laatste is een onheilspellend ding. Een half mensenlichaam zit bij de voordeur en waar ooit een bovenlijf was, groeit nu schildersverdriet. De pijpen van de broek zijn gestoken in klompen, die overgroeit raken met mos. Het is een overblijfsel, een omhulsel, een restant van wat was. De lege spijkerbroek heeft hoogstwaarschijnlijk geleid tot het nieuwste, creaproduct: het lege kind. De nonchalante voorbijganger ziet een kind van een jaar of drie, vier, buiten voor het raam op een stoeltje staan. Het kijkt naar binnen, met de wantjes tegen het glas, alsof het buitengesloten is en geen sleutel bij zich heeft. Het is te klein om bij de deurbel te kunnen. Je hoopt vluchtig dat de ouders snel opendoen, want het is koud en zo’n hummeltje voor het raam wekt toch medelijden op. Wanneer je voorbij het kind bent en nog een keer omkijkt zie je plots dat het geen gezicht heeft. Het capuchonnetje is leeg en waar je blozende winterwangen verwacht, is duisternis. Het kind is vertrokken en er staat een leeg omhulsel voor het raam. Ik vraag me af wat voor boodschap de crea’s hiermee willen uitdragen. Ongetwijfeld is het lege kind bedoeld om een huiselijke sfeer op te roepen. Gezellig, een kind dat tijdens het buitenspelen naar binnen kijkt. Een leuke manier om de te kleine kleertjes van je kroost een tweede leven te geven. Deze ontvanger krijgt echter een hele andere boodschap binnen: leegte is verheven tot een kunst en niemand die er nog van schrikt.
Ik ook! En ik vind ze ook echt lelijk staan voor je raam! Ik zou niet zo'n ding willen hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef jessie het volgende:
Ik vind die poppen zo eng he.
Ik heb een mailadres voor haar als ze interesse heeft.quote:Er staat nu momenteel een appartement leeg in het centrum van denhelder
erg goed koop en dicht bij alles
ja woont dan namelijk boven een winkel midden in de binnen stad
nog maals erg goedkoop
Het woord alleen al!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien waar ik op internet een goede beschrijving voor het maken van gluurkleuters kan vinden?
't Is huur trouwens, heb even nagevraagd. 350 all in.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Moussy, kun jij Kleintje bereiken?
Dit staat bij ons op Intranet, misschien is het wat voor haar:
[..]
Ik heb een mailadres voor haar als ze interesse heeft.
Wauw! Wat onwijs mooi!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:03 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel voor alle felicitaties!!!![]()
Ah bedankt , nou ik zat in het amcquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Joene (waar zit je eigenlijk?): Nuon plaatst zaterdag in vijf landelijke dagbladen een thema-advertentie waarin wordt ingegaan op de administratieve problemen en de gevolgen daarvan voor onze klanten wanneer zij verhuizen.
In de advertentie vertelt Nuon in eenvoudige taal over de problematiek en wat we daar thans aan doen. Zo zijn er 300 tijdelijke medewerkers aan het slag om de achterstanden weg te werken en worden klanten persoonlijk geïnformeerd over de afhandeling van hun aanvraag.
Met mijn vader mee , die moet binnenkort gedotterd / gebypassed worden.quote:
We zijn al blij dat er na 4 jaar onderzoeken eindelijk duidelijk is wat er moet gaan gebeurenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
o jee, da's niet zo best.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
nou zeg, nu is marktplaats ook al uit de lucht. zit die soms op de server naast fok?
Okee, dan merk ik het welquote:
Je missie is in elk geval gelukt. Nu kijken wat ervan komtquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef Sugar het volgende:
Wat vinden jullie eiegenlijk van dat liedje voor 555?![]()
Eerst heb ik een intake gehad, daarna een terugkoppeling. Met een diagnose die niet erg goed was.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zijn ze er bij jou achter gekomen syrena? heb je van die testen moeten doen?
Heb ik iets gemist?quote:
Is het datzelfde als waar die Belgen in meezingen? Of heeft België een eigen lied?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind er geen ruk aan
Geen idee, niet gehoord . . .quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef Sugar het volgende:
Wat vinden jullie eiegenlijk van dat liedje voor 555?![]()
De Belgen hebben een eigen liedquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef Syrena het volgende:
Is het datzelfde als waar die Belgen in meezingen? Of heeft België een eigen lied?
Het was een stom lied dan.
Die laatste mensen die je beschrijft (die nooit boos worden) hebben geheid een ontwijkende persoonlijkheidsstoornisquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een paar maanden geleden bij het riagg aangekaart dat ik een borderline-diagnose heb, maar daar mijn vraagtekens bij heb. mijn psycholoog heeft een hele waslijst aan testvragen op me losgelaten met als resultaat dat ik inderdaad iets anders heb. wat weet ik nog niet, maar in ieder geval geen borderliner.
zou je wel bekend maken dat je een of andere stoornis hebt? bij mij heeft dat nogal tegen me gewerkt. zowel bij mijn ex als bij mijn moeder en zelfs familie van me reageerden als ik eens boos werd met: tja, echt een borderline-reaktie he? echt bij alles werd teruggewezen op die borderline toestand. kennelijk worden mensen zonder borderline nooit boos en zijn het altijd met iedereen eens.
tenenkrommend vind ik dat en ze konden me niet kwaaier krijgen dan met zulke opmerkingen.
ja jaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:23 schreef Syrena het volgende:
ik zei het alleen maar om die smiley te zien
stiekem eigenlijk om de foto van Rewimo met de roller....
Ik ben in en in slecht.
Ik ben niet er niet zo'n fan van om met mijn koppie op internet te staan, dus sorry. Al vraag je het wel heel lief.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Dutch show is een foto van jou in die jurk aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh pleasssssseeeeeee![]()
Als je geduld hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil je em wel mailen, dutchie? * miss_dynastie is ook wel heel benieuwd!!!!
mous
Joh, wij hebben niet eens een trouwfoto van onszelf ingelijst.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:47 schreef Syrena het volgende:
Dutchie> Dat had ik met de DVD van het trouwen van mijn vriendin. Ik vond het echt heel mooi.
En dat terwijl ik eerst zoiets had vantrouwvideo's
maar het is toch een mooie gebeurtenis.
Ik moet alleen nog steeds een lijstje kopen voor de foto van het trouwpaar met de getuigen (waaronder ik dus)
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:50 schreef moussy het volgende:
Syrena!! Je bent getuige geweest bij een huwelijk, dus nu ben je getrouwd
Dat zal best hoor, maar de dag zelf en een paar foto's is mij leuk zatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:47 schreef Syrena het volgende:
maar het is toch een mooie gebeurtenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |