Leuk hč!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Februari!
Goeiemorgen allemaal! Oh Jana? Ik heb die dm1 geprobeerd te importeren in Excel, maar dat werd dus een klerezooiff uitvissen hoe dat moet... Misschien met een find-replace de veld- en record scheidingen geschikt maken voor Excel of zo... Ik pruts nog ff verder
Ja klopt, dat ging op de Psion 5mx al zo, en op de 9210 trouwens ook....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:00 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Leuk hč!
Heb jij al eens een copy gemaakt van de map c:\system\mail op je p910 daar moet ook alles in staan, ook erg onoverzichtelijk want het zijn wel er veel mapjes...![]()
quote:
Heb jij ook al last van je rug??quote:Op zondag 6 februari 2005 14:24 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren bijna twee uur in het Lutterzand gewandeld terwijl mijn rug nog steeds een beetje kuren heeft. Dat was niet fijn, ook al was het lekker om even buiten te zijn.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 6 februari 2005 16:24 schreef Troel het volgende:
Ja, al een week of twee dat het er af en toe inschiet. En ja, ik weet het, ik moet gewoon naar de huisarts om een verwijzing te vragen naar de fysiotherapeut. Na één keer kraken zal de boel wel weer goed zitten.
Nee iddquote:Op zondag 6 februari 2005 21:50 schreef Troel het volgende:
hmm, dat klinkt niet lekker.
Oh dan mis je wel iets hoor.... dat speelt al maanden namelijk...quote:Op zondag 6 februari 2005 22:21 schreef Troel het volgende:
Zo onbekend is je vriendin hier nou toch ook weer niet dat ik haar nog nooit ben tegengekomen, maar dat ze last van haar rug had wist ik niet
Haaksbergenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij moeten ook nog steeds eens in Breda langs... Waar moet jij vandaan komen?
maar alleen buiten onzinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
inhoudloosheid troef
daar! Het is vriend fotnalix!
Berucht baggeraar
De A40 gebruik ik niet meer, die heeft zijn best gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:59 schreef Troel het volgende:
Flash, waarom heb jij zoveel Canons en ik niet eentje?
Ben je niet binnenkort jarig of zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:52 schreef Troel het volgende:
*mompelt iets over inwonende beurs en geen werk*
Jezus is het nou NOG niet afgelopen met die idioterie??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:35 schreef Geqxon het volgende:
School hahahah ik vier nog ff lekker carnaval
Als mod heb je toch geen vrienden?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin om een weekendje ergens heen te gaan met wat vrienden en zo... Zoals vroegahIs al TE lang niet meer gebeurd
Wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:02 schreef DrifterXL het volgende:
[..]
Als mod heb je toch geen vrienden?![]()
ja idd. Maar goed je wil EN MP3's, flink wat, EN MP4 filmpjes, flink wat, EN EN EN...... loopt hard op hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 12:30 schreef Geqxon het volgende:
Haha, waar heb je die MS Duo voor nodig dan? Je P910i neem ik aan? Dan lijkt mij 512 genoeg![]()
Vandaag ff niet meerquote:Op zondag 13 februari 2005 12:27 schreef Troel het volgende:
Goedemiddag allemaal!
En Flash, nog wat leuks gepland?
Ik ben net zo user als iedereen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 05:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/online
Onee, Dr_ Flash is geen "user", stom van me...
olaquote:
Ik heb er aardig wat spellen bij gekregen maar de helft snap ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:02 schreef Geqxon het volgende:
Woei. Wat voor games speel je drop? Of geen
Diegenen die ik niet snap? jaquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:17 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zeker ook chineese letters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |