quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat had jij afgelopen maandag al aangekondigd.
Zeg jij dit nu om Fles in het strakke gelid te krijgen?![]()
ik fles en yvonnen gaan in maartquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dus jij en Blasphemer gaan in maart. Maar wat zijn jouw (jullie) voornemens voor april?
Grappig dat je het zegt! Ik woon nu inderdaad op een zeiljacht dus heb geen internet. Moet nog iets met WiFi aanleggen. Tot die tijd doe ik dus nog even rustig aan met mijn fok posts.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Vanuit jouw fotografie-instinct, kan ik mij voorstellen dat jij wacht tot de lente.
Wat hij jij al die tijd uitgespookt, een zeiltocht om de wereld o.i.d.?
Via een ander Fok!topic was ik op de hoogte van jouw liefde voor zeilboten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:13 schreef Ludwig het volgende:
Grappig dat je het zegt! Ik woon nu inderdaad op een zeiljacht ...
Het lijkt mij voor het thuisfront relevanter om je te verdiepen in het leven van Foch, Pétain e.a.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga dan waarschijnlijk dit weekend Gajus heel goed leren kennen
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef yvonne het volgende:
Volg de bordjes Champs des batailles en je hebt alle "highlights"
Klopt, Montfaucon ligt 20 mijl noordwestelijk van Verdun. Op de puinhopen van het eertijdse dorp Montfaucon is een reusachtig Amerikaans monument geplaatst ter nagedachtenis aan de Maas-Argonne veldslag (26 september 1918 tot 11 november 1918), de opmaat naar de wapenstilstand.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef Atreidez het volgende:
Dat wat ik bedoelde was trouwens Mont Faucon, maar ik weet niet of dat in de buurt is bij je andere punten. Collega zei dat t zo'n 40 km van Verdun ligt
waar heb je zin in?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Bliksem![]()
Nou krijg ik er echt zin in
Ech welquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om naar Verdun te gaan natuurlijk
Graag of helemaal niet hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:13 schreef Blasphemer het volgende:
ikke?
moet ik weer met jouw in de auto?
@Natalie: het voornemen om in april naar Verdun te gaan is geopperd in de Ieper-topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Natalie het volgende:
Heb even gekeken of er nog een ander topic over was, maar heb niets kunnen vinden ...
In het topic genoemd in de OP had ik ook al gegluurd. Maar daar kon ik ook geen datum mbt april vinden. Ja, tenzij ik er met mijn slaperige kop overheen heb gekeken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
@Natalie: het voornemen om in april naar Verdun te gaan is geopperd in de Ieper-topic.
16/17 april zou voor mij ook het beste uitkomen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
@Natalie: het voornemen om in april naar Verdun te gaan is geopperd in de Ieper-topic.
Voor mij heerst onduidelijkheid. In deze topic staat een Verdun-trip in maart aangekondigd (met deelnemers Blas, Fles, Yvon en 9 anderen). Waaruit ik de conclusie heb getrokken dat daarmee de trip van april is komen te vervallen.
Als toch een trip in april wordt georganiseerd en het gebeurt in het weekend van 2/3 april of 16/17 april (met voorkeur voor de laatste optie), dan ben ik paraat.![]()
Ahaai zeebonk, welkom aan wal.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef Ludwig het volgende:
16/17 april zou voor mij ook het beste uitkomen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |