quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:53 schreef kikoooooo het volgende:
soms doe ik wel eens terminator na
en soms ben ik tom hanks uit saving private ryan, dan ren ik heel hard met mn legerpak door de straat
vet cool ben ik mên
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:53 schreef kikoooooo het volgende:
soms doe ik wel eens terminator na
en soms ben ik tom hanks uit saving private ryan, dan ren ik heel hard met mn legerpak door de straat
vet cool ben ik mên
ah, ze was al naakt!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:40 schreef Lexie het volgende:
Ik heb wel eens tegen een meisje gezegd: "ben jij ook zo heet?"
Alleen ze trok haar kleren niet uit?
Hallo, er zijn grenzen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef IntroV het volgende:
en ik heb ook wel eens mijn sokken aangehouden tijdens de sex
Heb je die nieuwe gel al geprobeert ? Daarmee kan je het heel stylish omhoog werken en als het ware doorweaven met je hoofdhaar, voor een voller volume.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef IntroV het volgende:
en ik heb wel eens mijn konthaar een tijd niet geschoren. Maar na een week of twee gaat 't dan toch kriebelen in mijn knieholte, en 't raakt ook telkens in de war.
Ach soquote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik doe regelmatig in drukke ruimtes een stukje uit The Big Lebowski na
Hallo, ich benne die kabel monteur! Ich komme die kabel reparieren! Ich ben die expert, ja!
Wel met bijbehorende duitse accent he
Ja, de meeste Fokkers noemen het nuecken?quote:
ahhhh dat verschijnsel....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:19 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ja, de meeste Fokkers noemen het nuecken?
Weet je t nu?
hij mist watquote:
En ook in natura betaald?!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:40 schreef Molluck het volgende:
Ik heb ooit een pizza besteld!
LULlig hoor... zo is et net een vrouwtjes ron met een snorquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:49 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
LULlig hoor... zo is et net een vrouwtjes ron met een snor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |