dat is een heel oud topic, krengquote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Marietje_ het volgende:
waarom is dit topic dicht: heiden6 bashtopic
bek dichtquote:
Is gewoon bagger, zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Marietje_ het volgende:
waarom is dit topic dicht: heiden6 bashtopic
LIKT HEIDEN6 DE MODJES HIER OFZO?
deed jij dat maar eens, dan had je nu geen herpes in je toch al uitgewoonde smoelwerk gehadquote:
aha, en een fantopic is geen bagger he?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is gewoon bagger, zo moeilijk is dat niet.
kutkneus, ben je nog steeds MOD? niet voor lang lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
leuke avatar heb je, dan ben jij hèquote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
kutkneus, ben je nog steeds MOD? niet voor lang lijkt me
en jouw kutgat en die strontkoker die er vlak achter zit moeten dicht, eenvoudig straathoertjequote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Marietje_ het volgende:
TOPIC MOET OPEN NU
wie dan, je tweelingbroerquote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef EternalSolstice het volgende:
nee dat ben ik niet, zielige retenlikker.
waarom open je niet gewoon een nieuwe?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Marietje_ het volgende:
TOPIC MOET OPEN NU
Ik wil graag dat het topic opengaat dirkhomoquote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Dirkh het volgende:
Vanaf hier worden berichten die niks met feedback te maken hebben, gewoon verwijderd.
Dit heeft niks meer met feedback te maken.
Dat hoeft helemaal niet, je hoeft hem ook niet te bashen. Als je hem de hemel niet in wil prijzen reageer je niet in dat topic. Een bash topic openen is niet de bedoeling.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het topic opengaat dirkhomo
Waarom mogen we heiden6 alleen de hemel inprijzen?
Waarom mag het niet?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, je hoeft hem ook niet te bashen. Als je hem de hemel niet in wil prijzen reageer je niet in dat topic. Een bash topic openen is niet de bedoeling.
quote:
quote:Dat hoeft helemaal niet, je hoeft hem ook niet te bashen. Als je hem de hemel niet in wil prijzen reageer je niet in dat topic. Een bash topic openen is niet de bedoeling.
quote:
Er loopt al een topic over heiden, en dat is eigenlijk al teveel.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
W-A-A-R-O-Mquote:
en een fantopic is niet bagger?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Er loopt al een topic over heiden, en dat is eigenlijk al teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |