oh, hem wens je wel een fijne avond hèquote:
Ja hee, ik wist niet eens dat je er was.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:41 schreef laffer het volgende:
[..]
oh, hem wens je wel een fijne avond hè![]()
mij niet??
zeker omdat DirkH m`n nieuwe vriend is hè![]()
insgelijksquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja hee, ik wist niet eens dat je er was.
Ook een fije avond, L.
ik ben jaloers, ik zou Dirkh ook wel als nieuwe vriend willenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:41 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker omdat DirkH m`n nieuwe vriend is hè![]()
Zodra er haar op je piemeltje groeit kunnen we gaan onderhandelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:06 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben jaloers, ik zou Dirkh ook wel als nieuwe vriend willen
haar er OP?quote:Op zondag 16 januari 2005 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra er haar op je piemeltje groeit kunnen we gaan onderhandelen.
Riep je cynix?quote:Op zondag 16 januari 2005 00:12 schreef Ruis het volgende:
alhoewel, een harige eikel...
en heeft een banquote:Op zondag 16 januari 2005 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
henkdevries is stoer
Omdat het niets anders was dan een paar plaatjes van The A-team en een paar (willekeurige) anderen in de openingspost en vervolgens begon er een slowchat over iets anders. En ik voelde daarnaast een grote innerlijke drang om B.A.Baracus na te doen.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Huur hier ..
Waarom is die op slot ?
Is al goedquote:Op zondag 16 januari 2005 21:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat het niets anders was dan een paar plaatjes van The A-team en een paar (willekeurige) anderen in de openingspost en vervolgens begon er een slowchat over iets anders. En ik voelde daarnaast een grote innerlijke drang om B.A.Baracus na te doen.
hehehequote:Op zondag 16 januari 2005 23:19 schreef Tessje het volgende:
Raap me even op![]()
Pas op pagina 6 had ik hem door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |