Wat begrijp jij niet aan het woordje N-E-E?quote:
Ok luister, duidelijk is dus dat we wel fan van heiden6 mogen zijn maar als we hem onaardig vinden mogen we geen topic openen. Dat is niet eerlijk dirkjequote:Op maandag 17 januari 2005 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nu wel duidelijk genoeg, en netjes genoeg uitgelegd.
Dirkh wilde geen bashtopic Dago. Ik pakte de faq erbij aangezien het niet begrepen werd. Richtlijnen die Dirkh aangreep.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een bash topic openen is niet de bedoeling.
Done.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:45 schreef Ripley het volgende:
Kan een modje deze even checken? Post hier toffe Shemale's
Vandaag post ik dat ik 765 dagen op FOK! zit.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:38 schreef Calella het volgende:
Croupouque,
Enlighten me, wat gebeurt er dan?
Het grote ik ben XXXXX-dagen op Fok! topic!
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:04 schreef Dagonet het volgende:
Day 520
I skipped yesterday because hardly anything happened, the bloated system is slow and lethargic despite furious efforts to spur it into action. More rumblings heard but overall a quiet day, the head honcho showed his face which must have given at least some people a sense of wellbeing. Others remain skeptical
Day 521
The topics keep dragging on and on and the locals are getting restless, I don't know how much longer I can keep this pretense up. Some of the local leaders are annoying the more militant group of kids and I fear things will once more flare up in another brushfire. I hope I will next be posted in a quiet little town in Darfur
Dat klinkt als een goed topic waar mogelijk veel leuke reacties in gepost kunnen worden.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:18 schreef whoops het volgende:
[..]Whehehe hoe verzin je het...
"Het dagboek van een eenzame Fok!ker..."
Da's tog sgandalig, hun moeten hun aan ons aanpassen en wij niet aan hun!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik zou het hier niet eens openen, paarlen voor de zwijnen zeg ik u.
Nah, da's niet waar, maar je moet dan wel echt op het goede moment posten, wanneer de goede gasten wakker zijn en niet de notoire baggeraars.
Paxlie! Lieve 80kg puur spier met een klein buikje!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:25 schreef Dagonet het volgende:
En nooit zomaar iets naar GC verplaatsen, die gasten gooien dingen om het minste al dicht omdat het nietdiscussiewaardig
is in hun beleving.
Lief!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:39 schreef Dagonet het volgende:
That's it, ik ga een jarige uit het fotoboek verblijden met een felicitatietopic..
Mijn naam in het blauw zou er wel stoer uitzienquote:Op maandag 17 januari 2005 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik pleit dan ook voor meer blauw op FOK!, met harde hand!
Dat misschien wel, maar voor de rest vrees ik dat je een waardeloze mod zou zijn. Nofi natuurlijk, alles in het nette.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn naam in het blauw zou er wel stoer uitzien
Gelly terug??quote:Op maandag 17 januari 2005 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik pleit dan ook voor meer blauw op FOK!, met harde hand!
Ik geef je gelijk ik zou een waardeloze mod zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 14:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar voor de rest vrees ik dat je een waardeloze mod zou zijn. Nofi natuurlijk, alles in het nette.
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar een blauwe naam is stoerdan heb je meer respect.
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 17 januari 2005 20:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Fok! is traag, dat is jullie schuld! Daardoor lopen jullie mijn klandizie als gewaardeerde integere en geloofwaardige gebruiker, gedurend de lengte van de programma's die ik dit weekend heb opgenomen, mis.
Zo! Dat zal jullie leren!
wereldvrede vergelijken met fokquote:Op maandag 17 januari 2005 23:52 schreef zapsel het volgende:
Ik vind dit topic wat ingewikkeld![]()
maar dat heb ik al gauw bij topics waar mensen op mekaar afgeven
niet nodig enzo...
in het kader van wereldvrede
dus niet de regels van fok uitleggen enzo...
kansloos!
ik snap ze tog niej![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:30 schreef Tessje het volgende:
En dit is het laatste wat ik erover zeg.
Naar de kerkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:31 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
wereldvrede vergelijken met fok
print alle regels uit en vergroot ze 10x, lees ze voor het eten en slapen gaan, en neem ze mee naar de kerk![]()
![]()
![]()
Waarvoor bedankt Dirkh?quote:
Prettig om te weten, en fijn dat het in overleg gaat. Zoals je weet zijn wij heel voorzichtig met slotjes op Conflict topics omdat we jou niet willen kwetsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef Conflict het volgende:
er mogen best wat meer topics van mij op slot
Geen dank, vrind!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prettig om te weten, en fijn dat het in overleg gaat. Zoals je weet zijn wij heel voorzichtig met slotjes op Conflict topics omdat we jou niet willen kwetsen.
Maar nu wij weten dat je daar geen enkel probleem mee hebt, zullen we dit zeker meenemen.
Nogmaals onze dank voor het begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |