Gelly terug??quote:Op maandag 17 januari 2005 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik pleit dan ook voor meer blauw op FOK!, met harde hand!
Ik geef je gelijk ik zou een waardeloze mod zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 14:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar voor de rest vrees ik dat je een waardeloze mod zou zijn. Nofi natuurlijk, alles in het nette.
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar een blauwe naam is stoerdan heb je meer respect.
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 17 januari 2005 20:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Fok! is traag, dat is jullie schuld! Daardoor lopen jullie mijn klandizie als gewaardeerde integere en geloofwaardige gebruiker, gedurend de lengte van de programma's die ik dit weekend heb opgenomen, mis.
Zo! Dat zal jullie leren!
wereldvrede vergelijken met fokquote:Op maandag 17 januari 2005 23:52 schreef zapsel het volgende:
Ik vind dit topic wat ingewikkeld![]()
maar dat heb ik al gauw bij topics waar mensen op mekaar afgeven
niet nodig enzo...
in het kader van wereldvrede
dus niet de regels van fok uitleggen enzo...
kansloos!
ik snap ze tog niej![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:30 schreef Tessje het volgende:
En dit is het laatste wat ik erover zeg.
Naar de kerkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:31 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
wereldvrede vergelijken met fok
print alle regels uit en vergroot ze 10x, lees ze voor het eten en slapen gaan, en neem ze mee naar de kerk![]()
![]()
![]()
Waarvoor bedankt Dirkh?quote:
Prettig om te weten, en fijn dat het in overleg gaat. Zoals je weet zijn wij heel voorzichtig met slotjes op Conflict topics omdat we jou niet willen kwetsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef Conflict het volgende:
er mogen best wat meer topics van mij op slot
Geen dank, vrind!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prettig om te weten, en fijn dat het in overleg gaat. Zoals je weet zijn wij heel voorzichtig met slotjes op Conflict topics omdat we jou niet willen kwetsen.
Maar nu wij weten dat je daar geen enkel probleem mee hebt, zullen we dit zeker meenemen.
Nogmaals onze dank voor het begrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |