abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1728784
"Zo’n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen. Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet meer voor elkaar weet te krijgen."
Dit is gewoon een understatement
pi_1728813
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:04 schreef PimFortuyn het volgende:
"Zo’n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen. Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet meer voor elkaar weet te krijgen."
Heeft ie uberhaupt wel enig benul waar die over praat? Bijstandsmoeders zijn vaak alleenstaande vrouwen met jonge kinderen. Die hebben geen tijd om een paar huizen in de week af te lopen en als iedereen maar zwart werkt blijft er ook weinig belastinggeld over.

Wat een hooghartige en arrogante lul.

dinsdag 25 september 2001 @ 00:12:34 #3
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_1728843
Zeg dat.

Zak in de stront, eiqol.

You have to be eightteen or older to ride...
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:13:19 #4
12891 nomis
There can be only one
pi_1728852
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:08 schreef MrBig het volgende:

[..]

Heeft ie uberhaupt wel enig benul waar die over praat? Bijstandsmoeders zijn vaak alleenstaande vrouwen met jonge kinderen. Die hebben geen tijd om een paar huizen in de week af te lopen en als iedereen maar zwart werkt blijft er ook weinig belastinggeld over.

Inderdaad! die moeders willen best wel geld! alleen die kinderen hebben alle aandacht nodig! Je zit niet voor de lol in de bijstand!
Welcome, to the desert, of the real
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:16:58 #5
15138 tweety70
lief klein vogeltje
pi_1728883
Heb je er ook wel eens rekening mee gehouden dat er ook moeders zijn die niet bewust in de bijstand zijn gekomen?
bijvoorbeeld omdat hun man er vandoor is gegaan die kostwinner was.
dan heb je als vrouw natuurlijk geen inkomen,en ben je vooral als je kinderen hebt toch echt wel aangewezen op de bijstand.
en wat jij zegt,laat ze een huis gaan stoffen,nou als je kleine kinderen hebt die nog niet op school zitten dan kun je moeilijk gaan werken hoor.of moeten ze die op hun rug meenemen.
ik denk dat je er toch wat beter over na moet denken
en niet zo maar wat moet zeggen,en zeker niet als je niet zelf in zo'n situatie zit.
al het leuke in het leven duurt jammer genoeg maar even
pi_1728920
quote:
Ongeloveloos, jij snapt er werkelijk helemaal niet van he? Het woord bijstandsmoeder is er niet zomaar, ze is MOEDER. Je gaat me toch niet vertellen dat ze haar kinderen moet verwaarlozen om er een paar 10tjes op voorruit te gaan?
Insanus sum
pi_1728922
Ach, het zoveelste populistische geblaat van Fortuyn.

Hij zakt langzamerhand steeds meer door het ijs en tegen de verkiezingstijd (als ie al ergens op een lijst weet te komen) krijgt ie alleen nog maar een paar stemmen van zijn trouwe volgelingen tot in den dood, zoals R@b en die andere kloon hier op het forum met zijn naam.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:26:00 #8
15138 tweety70
lief klein vogeltje
pi_1728956
Ga je liever druk maken over de mensen die niet in de bijstand thuis horen .
zoals al die profiteurs die zeggen dat ze niet kunnen werken omdat ze last hebben van hubercelubus
maar wel iedere avond een badkamer aan het betegelen zijn
of een huisie aan het verbouwen.
als hun nou eens aangepakt worden, dan kunnen de bijstandsmoeders er eens wat centen bij krijgen per maand
kunnen ze ook eens leuke dingen doen voor de kinderen
dus laat die bijstandsmoeders met rust
al het leuke in het leven duurt jammer genoeg maar even
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:27:38 #9
15655 RexMundi
Herr Doktor bitte...
pi_1728969
Ach, allemaal jaloers gemekker van een kale nicht... wie neemt DAT serieus? Zielige poot.
Homo Sapiens non urinat in Ventum
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:36:06 #10
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1729052
weet je dat me dit goed doet Zo verlaagt hij zich tot een niveau waar ik hem heel graag wil zien

het doet me goed omdat hij zo al zijn kansen verspeeld om ooit hoog in de politiek te eindigen.

pi_1729369
quote:
En dan zeker voor zo'n arrogante kale gladjanus zwoegen, die je als voetveeg en imbeciel (volstrekt danwel onvolstrekt) karakteriseert?

En volgende week roept 'ie vast dat mensen met een uitkering die zwart werken direct uit de uitkering gesodemieterd moeten worden....

Het is wel wel lachten met Pim (not). Om maar met Van Gaal te spreken: is hij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?

pi_1730039
Jarno's mening over......Pim Fortuyn:

Wat een zak stront zeg!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 25 september 2001 @ 13:00:45 #13
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1731898
quote:
... en het zoveelste ondoordachte gemekker van iemand die zelf bulkt van de poen. Dumbass...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1744720
quote:
"Zo'n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen. Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet meer voor elkaar weet te krijgen."
Wanneer en waar heeft Pim dit gezegd? Komt het uit een column (wat de stevige tekst kan verklaren), of uit een interview.

Verder vind ik dat Pim wel gelijk heeft hoor. Er zijn zat ouders die werken terwijl ze kinderen hebben. Een bijstandmoeder kan natuurlijk makkelijk een of twee keer per week ergens zwart wat bij gaan klussen om zo een iets betere levensstandaard te bereiken. Dat is wat Pim zegt, het zwarte circuit is algemeen bekend fenomeen, dus waarom zou je er geen gebruik van maken? Je kan natuurlijk ook treurig thuis op je gat blijven mokken dat je te weinig geld krijgt, maar daar wordt je niet beter van.

En de bijstand verhogen is ook geen optie, moet toch ergens vandaan komen. Of de posters in dit topic moeten bereid zijn om fors meer belasting te gaan betalen om bijstandmoeders een hogere uitkering te geven. Dan heb ik niets gezegd....

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1744764
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:08 schreef MrBig het volgende:

[..]

Er zijn zat ouders met kinderen die werken hoor. Bij mij in de buurt stikt het ervan. Als die het kunnen kan een bijstandmoeder het ook. Dan past de ene dag bijstandmoeder A op de kleine, en de andere dag moeder B.

Maar het hoeft niet. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven en proberen om van de karige uitkering rond te komen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1744776
Waarom post je niet onder je eigen naam of een nickname die niet naar een publiek persoon verwijst? De lol is er nu wel vanaf.
pi_1744788
quote:
Op woensdag 26 september 2001 14:39 schreef R@b het volgende:

[..]

Wanneer en waar heeft Pim dit gezegd? Komt het uit een column (wat de stevige tekst kan verklaren), of uit een interview.

Verder vind ik dat Pim wel gelijk heeft hoor. Er zijn zat ouders die werken terwijl ze kinderen hebben. Een bijstandmoeder kan natuurlijk makkelijk een of twee keer per week ergens zwart wat bij gaan klussen om zo een iets betere levensstandaard te bereiken. Dat is wat Pim zegt, het zwarte circuit is algemeen bekend fenomeen, dus waarom zou je er geen gebruik van maken? Je kan natuurlijk ook treurig thuis op je gat blijven mokken dat je te weinig geld krijgt, maar daar wordt je niet beter van.

En de bijstand verhogen is ook geen optie, moet toch ergens vandaan komen. Of de posters in dit topic moeten bereid zijn om fors meer belasting te gaan betalen om bijstandmoeders een hogere uitkering te geven. Dan heb ik niets gezegd....

Shit omdat het gebeurt hoef je het nog niet goed te praten. Maar ach als politiek Den Haag er zo over denkt ga ik ook weer zwart de Horeca in. Lekker uitkerinkje en nog 3000 er zwart bij. zit ik toch mooi op 4000 piek. Hoppa. Met toestemming van meneer Pimmetje. Bij voorbaat dank...

Had ik meteen vanaf mijn 17e moeten doen ipv zo'n klote opleiding volgen

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1746395
quote:
Heeft jou moeder dat ook gedaan dan? Je schijnt het allemaal maar beter te weten.
  woensdag 26 september 2001 @ 17:15:39 #19
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1746421
quote:

De man had komiek moeten worden. Dat kwam toch uit dat interview met hem in het Parool? Hetzelfde interview waarin hij het onbegrijpelijk vindt dat de automatisering bij politie en justitie een zooitje is. Moet hij zeggen, als ex-directeur van OV studentenkaart BV.

De malloot.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:22:54 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24998762
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:22 schreef golfer het volgende:
Hij zakt langzamerhand steeds meer door het ijs en tegen de verkiezingstijd (als ie al ergens op een lijst weet te komen) krijgt ie alleen nog maar een paar stemmen van zijn trouwe volgelingen tot in den dood, zoals R@b en die andere kloon hier op het forum met zijn naam.
En dat is hem nog gelukt ook..
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25001867
Harige Kerel:

1) Wat een waardeloze kick
2) Die je ook nog eens gebruikt om BEHOORLIJK oud nieuws weer te geven
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:47:20 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25002247
wat is dit nou voor een achterlijk topickick
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25002355
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:22 schreef golfer het volgende:

pi_25004804
Wat een topickick .

maar als hij was blijven leven was de verkiezingsuitslag voor de LPF inderdaad een stuk minder gunstig geweest.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25006061
Ik dacht even dat Pim uit de dood was opgestaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')