quote:Heeft ie uberhaupt wel enig benul waar die over praat? Bijstandsmoeders zijn vaak alleenstaande vrouwen met jonge kinderen. Die hebben geen tijd om een paar huizen in de week af te lopen en als iedereen maar zwart werkt blijft er ook weinig belastinggeld over.
Op dinsdag 25 september 2001 00:04 schreef PimFortuyn het volgende:
"Zo’n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen. Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet meer voor elkaar weet te krijgen."
Wat een hooghartige en arrogante lul.
quote:Inderdaad! die moeders willen best wel geld! alleen die kinderen hebben alle aandacht nodig! Je zit niet voor de lol in de bijstand!
Op dinsdag 25 september 2001 00:08 schreef MrBig het volgende:[..]
Heeft ie uberhaupt wel enig benul waar die over praat? Bijstandsmoeders zijn vaak alleenstaande vrouwen met jonge kinderen. Die hebben geen tijd om een paar huizen in de week af te lopen en als iedereen maar zwart werkt blijft er ook weinig belastinggeld over.
quote:Ongeloveloos, jij snapt er werkelijk helemaal niet van he? Het woord bijstandsmoeder is er niet zomaar, ze is MOEDER. Je gaat me toch niet vertellen dat ze haar kinderen moet verwaarlozen om er een paar 10tjes op voorruit te gaan?
"Zo’n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen. Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet meer voor elkaar weet te krijgen."
Hij zakt langzamerhand steeds meer door het ijs en tegen de verkiezingstijd (als ie al ergens op een lijst weet te komen) krijgt ie alleen nog maar een paar stemmen van zijn trouwe volgelingen tot in den dood, zoals R@b en die andere kloon hier op het forum met zijn naam.
het doet me goed omdat hij zo al zijn kansen verspeeld om ooit hoog in de politiek te eindigen.
quote:En dan zeker voor zo'n arrogante kale gladjanus zwoegen, die je als voetveeg en imbeciel (volstrekt danwel onvolstrekt) karakteriseert?
En volgende week roept 'ie vast dat mensen met een uitkering die zwart werken direct uit de uitkering gesodemieterd moeten worden....
Het is wel wel lachten met Pim (not). Om maar met Van Gaal te spreken: is hij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Wat een zak stront zeg!
quote:... en het zoveelste ondoordachte gemekker van iemand die zelf bulkt van de poen. Dumbass...
quote:Wanneer en waar heeft Pim dit gezegd? Komt het uit een column (wat de stevige tekst kan verklaren), of uit een interview.
"Zo'n bijstandsmoeder, die begrijp ik dus niet. Als je niet kunt rondkomen, dan ga je toch een paar keer in de week ergens een huis stoffen. Het gaat allemaal zwart. Het zijn netto inkomsten. Mensen staan voor je in de rij. Je moet wel volstrekt imbeciel zijn, als je zelfs dat niet meer voor elkaar weet te krijgen."
Verder vind ik dat Pim wel gelijk heeft hoor. Er zijn zat ouders die werken terwijl ze kinderen hebben. Een bijstandmoeder kan natuurlijk makkelijk een of twee keer per week ergens zwart wat bij gaan klussen om zo een iets betere levensstandaard te bereiken. Dat is wat Pim zegt, het zwarte circuit is algemeen bekend fenomeen, dus waarom zou je er geen gebruik van maken? Je kan natuurlijk ook treurig thuis op je gat blijven mokken dat je te weinig geld krijgt, maar daar wordt je niet beter van.
En de bijstand verhogen is ook geen optie, moet toch ergens vandaan komen. Of de posters in dit topic moeten bereid zijn om fors meer belasting te gaan betalen om bijstandmoeders een hogere uitkering te geven. Dan heb ik niets gezegd....
quote:Er zijn zat ouders met kinderen die werken hoor. Bij mij in de buurt stikt het ervan. Als die het kunnen kan een bijstandmoeder het ook. Dan past de ene dag bijstandmoeder A op de kleine, en de andere dag moeder B.
Op dinsdag 25 september 2001 00:08 schreef MrBig het volgende:[..]
Heeft ie uberhaupt wel enig benul waar die over praat? Bijstandsmoeders zijn vaak alleenstaande vrouwen met jonge kinderen. Die hebben geen tijd om een paar huizen in de week af te lopen en als iedereen maar zwart werkt blijft er ook weinig belastinggeld over.
Maar het hoeft niet. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven en proberen om van de karige uitkering rond te komen.
quote:Shit omdat het gebeurt hoef je het nog niet goed te praten. Maar ach als politiek Den Haag er zo over denkt ga ik ook weer zwart de Horeca in. Lekker uitkerinkje en nog 3000 er zwart bij. zit ik toch mooi op 4000 piek. Hoppa. Met toestemming van meneer Pimmetje. Bij voorbaat dank...
Op woensdag 26 september 2001 14:39 schreef R@b het volgende:[..]
Wanneer en waar heeft Pim dit gezegd? Komt het uit een column (wat de stevige tekst kan verklaren), of uit een interview.
Verder vind ik dat Pim wel gelijk heeft hoor. Er zijn zat ouders die werken terwijl ze kinderen hebben. Een bijstandmoeder kan natuurlijk makkelijk een of twee keer per week ergens zwart wat bij gaan klussen om zo een iets betere levensstandaard te bereiken. Dat is wat Pim zegt, het zwarte circuit is algemeen bekend fenomeen, dus waarom zou je er geen gebruik van maken? Je kan natuurlijk ook treurig thuis op je gat blijven mokken dat je te weinig geld krijgt, maar daar wordt je niet beter van.
En de bijstand verhogen is ook geen optie, moet toch ergens vandaan komen. Of de posters in dit topic moeten bereid zijn om fors meer belasting te gaan betalen om bijstandmoeders een hogere uitkering te geven. Dan heb ik niets gezegd....
Had ik meteen vanaf mijn 17e moeten doen ipv zo'n klote opleiding volgen
quote:Heeft jou moeder dat ook gedaan dan? Je schijnt het allemaal maar beter te weten.
quote:
De man had komiek moeten worden. Dat kwam toch uit dat interview met hem in het Parool? Hetzelfde interview waarin hij het onbegrijpelijk vindt dat de automatisering bij politie en justitie een zooitje is. Moet hij zeggen, als ex-directeur van OV studentenkaart BV.
De malloot.
En dat is hem nog gelukt ook..quote:Op dinsdag 25 september 2001 00:22 schreef golfer het volgende:
Ach, het zoveelste populistische geblaat van Fortuyn.
Hij zakt langzamerhand steeds meer door het ijs en tegen de verkiezingstijd (als ie al ergens op een lijst weet te komen) krijgt ie alleen nog maar een paar stemmen van zijn trouwe volgelingen tot in den dood, zoals R@b en die andere kloon hier op het forum met zijn naam.
quote:Op dinsdag 25 september 2001 00:22 schreef golfer het volgende:
Ach, het zoveelste populistische geblaat van Fortuyn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |