haha ik zie me al aankomen daarquote:Op maandag 10 januari 2005 17:36 schreef MaximumRush het volgende:
Kan je niet 4 tegelijkertijd gebruiken? Dat je zeg maar 4 x 25 = 100% korting hebt?
Dat is om af te vallen nadat je een buikje hebt gekweekt met al dat bierquote:Op maandag 10 januari 2005 16:47 schreef RijstNatie het volgende:
4x 25% korting op alle Slim Fast producten...![]()
nee want dat doet de computer niet.. wel kun je met 1 bon op meerdere producten korting krijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 17:36 schreef MaximumRush het volgende:
Kan je niet 4 tegelijkertijd gebruiken? Dat je zeg maar 4 x 25 = 100% korting hebt?
Prima winkel, itt deze bokke-kras actie (ik neem de kraskaartjes al niet meer in ontvangst)quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef MaRySe het volgende:
Wie winkelt er dan ook bij de Edah...
Ik niet, vond het alleen leuk om de TS jaloers te maken op het idee dat ik een krat bier zou hebbe gewonnequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef MaRySe het volgende:
Wie winkelt er dan ook bij de Edah...
Hah, eigenlijk had je niet eens 15 kraskaarten mogen krijgen. Want bij aankoop van alcohol en tabakswaren mogen er geen kraskaarten gegeven worden.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:47 schreef RijstNatie het volgende:
Wat is dat voor een KUT actie zeg...
Moest net voor 150euro boodschappe ( Bier was in de aanbieding)
Dus ik krijg 15 van die kraskaarten, zal toch wel iets gratis krijgen?
Nee hoor;
4x 25% korting op alle Slim Fast producten...![]()
4x 25% korting op alle Edah Jam
4x 25% korting op alle Edah cakes
2x 25% korting op alle Eda Chocola
1x 50% korting op alle Edah pasta
Waardeloos dus
hahahahah... daar heb je nog eens wat aan..quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:03 schreef Lexie het volgende:
50% korting op een pak spaghetti van 80 cent. Wat is de Edah toch een kutwinkel geworden.
Ik heb trouwens nog 33% korting op alle diepvries aardappelproducten.
Bij de Lidl is een pak spaghetti 15 centquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:03 schreef Lexie het volgende:
50% korting op een pak spaghetti van 80 cent. Wat is de Edah toch een kutwinkel geworden.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:47 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Bij de Lidl is een pak spaghetti 15 centEn zelfs de Euroshopper van AH is maar 35 cent
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:47 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Bij de Lidl is een pak spaghetti 15 centEn zelfs de Euroshopper van AH is maar 35 19 cent
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:47 schreef detulp050 het volgende:
Bij de EDAH word je altijd genaaid
bedoel je bottom, of button?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef Djaser het volgende:
Dude, de kras actie heerst, net als Edah zelf. Wij als medewerkers krijgen allemaal coole buttoms met vrolijke kleurtjes die we tijden werktijd op mogen doen. En er worden de hele dag leuke reclames gedraaid in de winkel, en ik kan ze meezingen
Nee echt keigaaf deze actie
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:07 schreef Lexie het volgende:
Ik ging gisteren eindelijk enthousiast mijn zuurverdiende bonnetje voor 33% korting op een zak frietjes van 90 cent inleveren.
"Sorry meneer, die bonnetjes zijn pas volgende week geldig."Mijn 30 cent
.
.
Tjsa, en dan krijg je 3 kraskaarten bij de AH en weet je alle vragen, krijg je 3 x 5 gratis Air Milesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:12 schreef Camoth het volgende:
AH is veeeeel beter dan Edah, lekker te makkelijke vragen enzow![]()
*zelf bij AH werkt
Je moeder?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:29 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Tjsa, en dan krijg je 3 kraskaarten bij de AH en weet je alle vragen, krijg je 3 x 5 gratis Air MilesWie spaart die dingen zowiezo nog???
Nee bij AH zegels betaal je voor de zegels die je krijgt. En met die zegels kun je dan weer een boekje vol plakken en een boekje is 50 pleuro waard. Dus eigenlijk leg je met een omweg geld opzij.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:09 schreef RijstNatie het volgende:
Zouden er mensen zijn di alles sparen?
Air miles, Gouden dukaten, Free bee's, dvd zegels, AH zegels (10000zegels = 5euro gratis ofso)
Ik moet 10 kratten Heineken bier hebben, ze waren in de aanbieding voor 6,99 ofsoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:17 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Nee bij AH zegels betaal je voor de zegels die je krijgt. En met die zegels kun je dan weer een boekje vol plakken en een boekje is 50 pleuro waard. Dus eigenlijk leg je met een omweg geld opzij.
Hoe kom je trouwens in vredesnaam aan 150 pleuro aan boodschappen?!
Die heb ik niet meer, dus nee. Raak ze vast wel aan iemand kwijt daar niet van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |