Voornamelijk voor zelf lekkere verse groente en fruit dranken te makenquote:Op maandag 10 januari 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
Ligt er ook aan waarvoor je hem wilt gebruiken
Dus, vertel!
Nou een uitje snipperen kan ik ook nog wel traditioneel op een sniijplank doen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:22 schreef Christine het volgende:
Voor een uitje snipperen moet je een keukenmachine nemen. Een blender werkt alleen bij genoeg vocht
Zal idd wel een erg goede Blender ziijn maar eeh Euro 189,00 inc is niet het bedrag wat ik ervoor kan/wil uitgeven, ik denk aan een max van ongeveer 40 euro of iets in die richting.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je een goede blender wilt hebben, neem een kitchenaid
Ebay Duitsland koop je hem voor 117,49quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zal idd wel een erg goede Blender ziijn maar eeh Euro 189,00 inc is niet het bedrag wat ik ervoor kan/wil uitgeven, ik denk aan een max van ongeveer 40 euro of iets in die richting.
KITCHENAID BLENDER BLAUW Euro 158,82excl
KSB5
Drank, vlees, electronica, chemie, optiek, etc etc zijn allemaal goedkoper.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:58 schreef pirke64 het volgende:
Klopt, in Duitsland is keukenapparatuur stukken goedkoper. Ik heb ook een collega een pasta opzetstuk voor mijn Kenwood keukenmachine laten meebrengen, scheelde 40%.
Die ROTOR blenders zijn pas goede blenders, daar draaien ze mee bij die sapexpress op bv Hoog Catharijnequote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef Rio het volgende:
Theedoek, ijs erin, dichtvouwen, hamer: voila, crushed ice. Zo deed ik het voor ik een goeie blender had.
Speelgoed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Schopperdeschop.
Princess Blenders in het algemeen?
Jep, of Kitchenaid voor thuisgebruikquote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Die ROTOR blenders zijn pas goede blenders, daar draaien ze mee bij die sapexpress op bv Hoog Catharijne
Praat je niet vanuit je eigen horecaervaring of vanuit huis, tuin en keuken gebruik?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Speelgoed.
Als je verder geen eisen steld aan een blender en slechts sporatisch gebruik van maakt kan je dit ik ook product gebruiken.
Beide, zoals je ook in de draad kan lezen, als je een blender wilt hebben om een blender te hebben dan is dit wat, als je hem regelmatig wilt gebruiken is het geld weggooien aan meukquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Praat je niet vanuit je eigen horecaervaring of vanuit huis, tuin en keuken gebruik?
Hem daadwerkelijk regelmatig gebruiken, crushed ice te maken, cocktails, vitamineshakes met noten en fruit, etc etcquote:Wat voor 'verdere eisen' denk je zoal aan?
Op internet las ik wel dat deze 'crushed ice' aan zou kunnen en dan niet bij de verkooppraatjes. Ben wel van plan om het apparaat dan ook vaker te gebruiken. Fruitmixjes, cocktail en de voorbeelden die je noemt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Hem daadwerkelijk regelmatig gebruiken, crushed ice te maken, cocktails, vitamineshakes met noten en fruit, etc etc
Kitchenaid blender, een mooi en degelijk apparaat voor thuis waar je de rest van je leven wat aan hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Op internet las ik wel dat deze 'crushed ice' aan zou kunnen en dan niet bij de verkooppraatjes. Ben wel van plan om het apparaat dan ook vaker te gebruiken. Fruitmixjes, cocktail en de voorbeelden die je noemt.
Wat zou je aanraden?
Prijs van een keer uit goed uit eten gaan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef BobRooney het volgende:
Kitchenaid is best prijzig
Goedkoopste die ik tegenkom is 160 euro. Wel mooie apparaten trouwens. Ben zelf ook opzoek naar een blender, wil het wel in 1 keer goed doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prijs van een keer uit goed uit eten gaan..
In D kopen, stukken goedkoperquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik tegenkom is 160 euro. Wel mooie apparaten trouwens. Ben zelf ook opzoek naar een blender, wil het wel in 1 keer goed doen![]()
Ben hem zelf voor 122 tegengekomen. Scheelt behoorlijk inderdaad. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In D kopen, stukken goedkoper
http://gt.preissuchmaschine.de/gt_frontend/main.asp?suche=kitchenaid&sort=preis
Wel mooie apparaten van KitchenAidquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het schandalige prijsverschillen altijd, gewoon 50% duurder, en dat is met veel meer zaken zo. Levensmiddelen is wat minder geworden sínds de supermarkt oorlog, maar de rest..
ah je kickte een oud topic, vandaar..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek een keukenmachinegeen blender, die heb ik al
Is dat intressant dan? Het is altijd een compromis tussen kwaliteit, prijs en functionaliteit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat weet ik, maar dan heb ik nog steeds geen idee welke betaalbare keukenmachine goed bevonden is/wordt door de gemiddelde CUL-er
Ja, maar daar beschrijf je eigenlijk een eierleggendewolmelkzeug, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Je komt een heel eind met een goeie blender (http://www.kieskeurig.nl/blender/philips/hr2094/100948/) en een staafmixer met hakmolentje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
schop!
ik ben op zoek naar een gode keukenmachine zoals
[ afbeelding ]
Kitchenaid is te duur,want het moet een cadeau voor mn verjaardag worden
ik wil er mee kunnen:
blenderen
hakken (van ijs tot noten tot groente etc.)
pesto maken
soepjes maken
beslag maken
eventueel deeg maken
eigenlijk alleswat is mijn beste optie?
Heb je wel een hakmolen dan, bij die staafmixer? Pesto gaat prima daarin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
deeg heb ik in principe gewoon mn mixer voordaarom stond er ook ' eventueel' . Het is geen vereiste, maar als de optie erin zit, dan zal ik 'm daarom niet laten staan
maar mn staafmixer vind ik gewoon niet ideaal voor dingen als pesto's en hakken.. daarom wil ik een keukenmachine
werkt niet. komt er uit als een prutjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Voor hakken kun je meestal toe met zo'n hakbakje van de staafmixer. Prima voor uien, bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Dat voldoet ook voor kleine hoeveelheden korstdeeg enzo.
gelukkig is het een feit dat dat met een vijzel moetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Pesto maak je het beste in een Vijzel by the way en hakken met een goed mes.
Ik vrees dat je teleurgesteld zal zijn in een keukenmachine en die na een paar maanden in de kast gaat staan verstoffen.
Huh? Ik gebruik 'm vaak ook bijv. grote hoeveelheden knoflook te hakken - superfijn. Voor uien werkt 'ie ook goed, wordt wel vrij fijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
werkt niet. komt er uit als een prutje
Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alles al geprobeerdook pulserend werkt niet
het hoopt zich gewoon allemaal op en dan kan ik gewoon niets meer
Ik heb het geprobeerd, maar dat ging niet goed! Ik gebruik altijd een beetje bakpoeder erdoor, en na het ontdooien werden de falafels ineens drie keer zo groot tijdens het frituren (en moddervet).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
doe 't nu nog even met de blikmeuk,kon ze niet in de supermarkt vinden en ik had de moed niet om op zoek te gaan naar rauwe
gemakzucht de gekste.
Eerste keer ook met blik gedaan en ze waren echt goed te eten. Maar hadde opdracht gegeven rauwe mee te nemen, maar hij kwam met blik terug. " En hij had het nog wel gevraagd "
Weet jij trouwens of ik ze in kan vriezen? En hoe lang?
Ja maar ze wil falafeldeeg maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij worden
oh, snij je een ui zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebruik een mes, van een keukenmachine met een roterend mes ga je ook niet blij worden
dit dus. En dat werkt niet met blender en staafmixer, iig HIER niet.. maar Piet, bespaar je de moeite en je superioriteitquote:
dan maar niet te vaak falafel eten. Heb er hier ook bakpoeder doorheen zitten en nu is het niet zo dat ik in een keer voor een weeshuis maak, maar mochten we overhebben, dan had ik 't graag in kunnen vriezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar dat ging niet goed! Ik gebruik altijd een beetje bakpoeder erdoor, en na het ontdooien werden de falafels ineens drie keer zo groot tijdens het frituren (en moddervet).
Als je wilt invriezen: iig zonder bakpoeder erdoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |