djenneke!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:41 schreef djenneke het volgende:
conflict, ik kom hier wel posten voor jou hoor!
Omdat ik de baggeraward heb gewonnen!quote:Op maandag 10 januari 2005 16:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom gooit DirkH dit topic niet dicht, en die van mij wel, terwijl die van mij een regel tekst bevatte.
Goed he?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom gooit DirkH dit topic niet dicht, en die van mij wel, terwijl die van mij een regel tekst bevatte.
wat heeft die jongen toch weer een gelukquote:Op maandag 10 januari 2005 16:26 schreef bacomania het volgende:
Hoi Conflict, speciaal voor jou hier een reactie!: [afbeelding]
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
Baklap is een kutlul!
Kutlap!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef Conflict het volgende:
Baklul
Je zelfrespect?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:49 schreef Tha_T het volgende:
Ik wil in breezah reageren maar iets houdt me tegen
fok is nie saai. maar fok is gewoon fucking traag vandaag en gister en eergister. en die dagen er voor. nu valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:02 schreef Echo99 het volgende:
Niet om te zeiken of zo hoor: Maar wat is t fucking saai op fok vandaag!
Goed nieuws voor de mensen die aan epilepsie lijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
conflict heeft een nieuwe avatar
hmmquote:Op maandag 10 januari 2005 15:37 schreef Conflict het volgende:
Ik ben net ineens fan van Andre Hazes geworden!
Ik vind het een kutavatar. Een stuk minder herkenbaar als Conflict zoquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de mensen die aan epilepsie lijden.![]()
Lul niet man, dan had je een jaar geleden maar niet op dit bagger ding moeten reagerenquote:
Maar ik ben inmiddels al weer een jaar verder in mijn ontwikkelingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Lul niet man, dan had je een jaar geleden maar niet op dit bagger ding moeten reageren![]()
(mag ie dicht?)
Geniet dan nog maar even van je verledenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik ben inmiddels al weer een jaar verder in mijn ontwikkeling![]()
lekker topic wel zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Da hedde hendig sjiek gedaan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |