nee tot zo bedoel je...quote:Tot ziens!!!
Mmm...vrienden van ons gaan daar heen en vroegen of wij ook meequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:14 schreef pyl het volgende:
Nee, we weten het nog niet. Denken aan Tsjechië.
Dus wordt het weer pos op kosquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef pos het volgende:
Geloof me, dat is het laatste waaraan Nadesja hoeft te twijfelen.quote:
Ben er 2 jaar terug geweest. Was een goed appartement met een mooi zwembad. Bij het zwembad heb je ook een kleine bar waar je drinken en eten kan halen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef Takemenow het volgende:
Iemand ervaring met appartementen Angela in Kos-stad?
Wil hier samen met een vriend heen maar we vragen ons af hoe ver het van het goede strand en de barstreet afligt?
Dank voor de informatie, birdsong!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:33 schreef birdsong het volgende:
De kwaliteit van Metaxa wordt aangegeven met sterren. 5,7, 9 en 12. Het is eigenlijk een aanduiding van het aantal jaren dat de Metaxa in het vat heeft gezeten. Hoe ouder de Metaxa, des te zachter wordt de smaak. 9 en 12 sterren wordt bijna niet gedronken en is in Nederland bijna niet te verkrijgen. 5 en 7 sterren is veel populairder. Ik deel de mening dat dit één van de lekkerste brandy's is die er zijn.
leuk, ongeveer net nadat je weg bent kom ik samen met 3 vrienden angela bevolkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:32 schreef Takemenow het volgende:
Yes!!Vandaag geboekt! 11 dagen app. Angela
Kos here we come!!
![]()
30 juni tot 10 juli![]()
![]()
En wat gaf de doorslag? Ik heb namelijk ook zitten twijfelen, maar ik ben toch voor Kos gegaan!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef schwa78 het volgende:
Laat maar.... ik heb al geboekt voor Rhodos
Welk appartement/hotel verblijf je? Met hoeveel ga je? Meiden of jongens? Hoop natuurlijk op het eerste hequote:
Hmm.. Nee, niet echt.. Ik stel de vraag na je vakantie nog wel n keer. Kijken wat je dan t leukst vond!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:45 schreef schwa78 het volgende:
Het was eigenlijk voornamelijk omdat we op Kos al een keer geweest zijn.
Daar zul je waarschijnlijk niet zoveel aan hebben...
Ik en twee vriendinnen van me zitten in Atlantis:) Al te laat antwoordquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:08 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Welk appartement/hotel verblijf je? Met hoeveel ga je? Meiden of jongens? Hoop natuurlijk op het eerste he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |