Is dat lekker ? Hou wel van metaxaquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:57 schreef pyl het volgende:
Ach ja, Retsina....heerlijk.
We beginnen met een ouzo als apperitief; vervolgens een retsina bij het eten en tot slot een metaxa bij de koffie....quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef pos het volgende:
Is dat lekker ? Hou wel van metaxa
Ja ik heb hier (eventjes kijken) 5 sterren staan, mmm...lekker zachtquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:08 schreef pyl het volgende:
Metaxa kent een kwaliteitsverschil, aangeduid in het aantal sterren (zoals je zelf wel zult weten). De vijfsterren Metaxa vind ik zo ongeveer de lekkerste cognac die er is. (Of is er nou ook nog een met zeven sterren? - dan bedoel ik die)
Ja, en heeft een heel prettig zoetgehalte....quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:12 schreef pos het volgende:
Ja ik heb hier (eventjes kijken) 5 sterren staan, mmm...lekker zacht
een gezellig pleintje in kos stadquote:
die in het begin wel maar deze zijn via googlequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef pyl het volgende:
Heb je die foto's allemaal zelf gemaakt, pos?
Aah, mooi!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef pos het volgende:
wil het je wel allemaal vertellen maar wor gek van plaatjes zoeken
Ik heb veel winkeltjes moeten bezoeken voor ik een beeldje van haar gevonden had met haar naam in het grieks eronderquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:41 schreef pyl het volgende:
We zien daar ook Hera op haar troon, denk ik. Goh, nooit gedacht van Kos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |