quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
We houden Surfer zolang mogelijk wakker en s'morgens om half 7 zetten we Daan op hun kamer. En dat dan elke ochtend. En wij gaan natuurlijk weer verder slapen
Een first postquote:
ik wil wel de EHBOquote:Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef O-Ren het volgende:
Zeus en Ik doen wel het sportgedeelte op de Farm oke![]()
Een fok ding.. je meldt als je een FIrst POst maakt.. of een LAst POst, en dan ben je de uber 1337.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
We houden Surfer zolang mogelijk wakker en s'morgens om half 7 zetten we Daan op hun kamer. En dat dan elke ochtend. En wij gaan natuurlijk weer verder slapen
En als die dan toch wakker is kan die gelijk voor ons een ontbijtje klaar maken. Voor op bed natuurlijk. En uiteraard moet die ook tegelijk Daan entertainen, want die vraagt de nodige aandacht.quote:
ik dacht het niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... hahahahahahaha.... dat hou jij ook niet vol...
... dat verder slapen bedoel ik..
Daan en ik gaan gruwelijk veel herrie maken om 07.00 's ochtends.. ... pannen en shit...
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
En als die dan toch wakker is kan die gelijk voor ons een ontbijtje klaar maken. Voor op bed natuurlijk. En uiteraard moet die ook tegelijk Daan entertainen, want die vraagt de nodige aandacht.
En s'morgens heeft Daan altijd een poepluier, altijd zo lekker op je nuchtere maag, dus die moet die ook verschonen
He heerlijk!
"Oordopjes meeneemt"quote:Op maandag 10 januari 2005 12:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... hahahahahahaha.... dat hou jij ook niet vol...
... dat verder slapen bedoel ik..
Daan en ik gaan gruwelijk veel herrie maken om 07.00 's ochtends.. ... pannen en shit...
Kan niet. Vet blijft drijvenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik dacht het niet.
Kijk maar uit anders verzuip ik je in het zwembad!![]()
Koooom maar....quote:Op maandag 10 januari 2005 12:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik dacht het niet.
Kijk maar uit anders verzuip ik je in het zwembad!![]()
Wat is nou weer de uber 1337?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een fok ding.. je meldt als je een FIrst POst maakt.. of een LAst POst, en dan ben je de uber 1337.
Dan jij ook al een lange tijd niet meer kunnen zwemmen ... bolle chiabatta van mequote:
Oh ja vergeten.quote:
ja dat kon ik niet nee, maar nu weer welquote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan jij ook al een lange tijd niet meer kunnen zwemmen ... bolle chiabatta van me
Alles goed Achmed?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan jij ook al een lange tijd niet meer kunnen zwemmen ...
Doeiiiquote:Op maandag 10 januari 2005 13:08 schreef O-Ren het volgende:
Doeiiii Gijsjes
Ik moet gaan werken
zo geen zin
God wat ga jij genieten zeg vanavondquote:Op maandag 10 januari 2005 13:24 schreef Quinny het volgende:
Sjoooooooooooooo geef eens een hint!
He. Gina.quote:
Ik weet het al , ik weet het alquote:Op maandag 10 januari 2005 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
God wat ga jij genieten zeg vanavondwordt zooooo kicke !!!
Een scheiding tussen het broodje en de hondquote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan jij ook al een lange tijd niet meer kunnen zwemmen ... bolle chiabatta van me
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan jij ook al een lange tijd niet meer kunnen zwemmen ...
serieus zo om dit antwoord moeten proestenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
tot zover met RE4 fetish weer voor vandaag
I knowquote:Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, je kan wel zeggen dat je RE4 fetish afgelopen is voor vandaag, maar je blijft er opzeker aan denken. Je wilt deze game spelen. Snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |