nou dan ken je de chauffeurs van arriva niet, en dan niet op deze lijn. Vergeet niet dat geantwoord werd met een kwade toon en in het gronings... dat klinkt nu niet echt lekker fijn...quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:56 schreef coz het volgende:
nooit gehoord van cynisme ? - aka dat is een grapje , erger je niet aan grappen als je ze niet snapt![]()
![]()
![]()
* coz heeft medelijden en neemt zijn woorden terugquote:niet op deze lijn. Vergeet niet dat geantwoord werd met een kwade toon en in het gronings.
dat is wel vaker zo het geval met arriva en dat niet reageren gewoon de oplossing is...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:18 schreef coz het volgende:
[..]
* coz heeft medelijden en neemt zijn woorden terug![]()
Dus hij ok zo: splut door het raam ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik erger me op zich niet zo heel snel, alleen als mensen echt absurd hard praten of muziek aan hebben. En ik vind enorm sterke parfum wel naar. En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is en de condens van de ramen druipt (zeker als je vanwege drukte in het gangpad moet staan, echt niet uit te houden).
Ik heb wel een keer 's ochtends vroeg gehad dat ik in de trein zat en er zat een man tegenover me. Vervolgens komt er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw binnen met een punt van de Pizza Hut en die gaat naast mij zitten waardoor ik echt gewoon *splut* tegen het raam werd geperst. En die meneer aan de overkant zag ik echt zo grijnzen van "gelukkig gaat ze daar zitten". En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
Vanmiddag waaide ik anders flink weg in de tram, iemand had het raam open laten staan. Fijn dat er zuurstof door dat raam komt, maar het waaide wel erg hard naar binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is
Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben. Waarom bewaart dat soort mensen zijn geld nooit in een portemonnee? Heb je ook nog eens wat kleingeld voor de bus...quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
196. Mensen die een kaartje in de bus willen kopen. En daarmee nog wat extra vertraging veroorzaken.
Buschauffeurs mogen alles boven de 20 weigeren. Heb het wel eens meegemaakt in de Interliner Breda-Utrecht. Kerel wilde instappen met een 50je en zei verder niks anders te hebben. Chauffeur had niet genoeg wisselgeld en heeft de beste man maar verteld ergens te gaan wisselen en een half uur later de volgende te nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben.
Hmpff, vandaag dan, komt er een man de trein instappen, de conductrice vraagt de man om zijn kaartje. Man;quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Buschauffeurs mogen alles boven de 20 weigeren. Heb het wel eens meegemaakt in de Interliner Breda-Utrecht. Kerel wilde instappen met een 50je en zei verder niks anders te hebben. Chauffeur had niet genoeg wisselgeld en heeft de beste man maar verteld ergens te gaan wisselen en een half uur later de volgende te nemen.
wahahaha, die moest je echt doorvertellen. Goeie zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
Welke... eh...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Brett-Anderson het volgende:
Mijn vriendin heeft een draagbare dvdspeler. Tijdens haar treinreis bekijkt ze een dvdtje en net op dat moment is er een zo'n gtst huppel kut aan het bellen. Floept er eens bij haar wat uit: "er is hie iemat uh deevuhdeuh aah ut bekekuh, egg sielug!"
Haha toen werd het nog leuk...
Altijd vervelend die mensen die over je zitten te roddelen.
........ gaat er dan ook in de trein DVD'tjes kijken. Hoe clueless kun je zijnquote:gtst huppel kut
Wauw je haalt me de woorden uit de mond! Wat dacht je van die [censuur]-roltrappen van delfshaven die volgens mij nooit hebben gewerkt, omdat die marokkanen boven de grond alle stroom aftappen.quote:Op maandag 17 januari 2005 03:10 schreef Erasmusch het volgende:
198 Hij is al genoemd, maar BK en Mac kan ik nog wel handlen, maar mensen die op vrijdagmiddag in stappen met supersized bak patat van de SmullersDie lucht verspreid zich als een chemische bom door de hele coupe.
199 Gekleurde families die voor het hele gezin inc 3 krijsende koters een menuutje halen bij de Smullers en jou omsingelen. 'Shaneeqa, ga jij maar naast deze vriendelijke meneer zitten. Wel uitkijken dat je niet morst he...'
200 Koters die in december raampjes gaan opendraaien.
201 Metros die opeens nog maar om de 10 minuten rijden. Dan ken ik gvd net zo die hoerige tram pakken!!!
202 De enige NL sprekende zijn in de tram
203 De schuifdeur bij Coolhaven die al weken defect is en ik dat steeds weer vergeet
204 Roltrappen die altijd de verkeerde kant opgaan
jaaah! dies cwl!quote:
dvd niet maar heb wel een paar afleveringen van de simpsons op me mobiel(!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Welke... eh... ........ gaat er dan ook in de trein DVD'tjes kijken. Hoe clueless kun je zijn
Gek genoeg zit ik iedere dag in die Erasmuslijn en zie ik er nauwelijks voer van de Mac.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
Burger king troep en al die sauzen van smuller stinken werkelijk waar walgelijk! Als we het nu even over de erasmus lijn hebben: het lijkt wel of die zwartjes werkelijk dag in dag uit macdonalds troep eten.
Of dubbel afstempelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef groggy het volgende:
dikke mensen moeten staan lopen! ]
Moet je in Malta eens in een bus proberen. Dat is de hobby onder buschauffeurs daar; mensen uitschelden die met grote briefjes willen betalen, mehehehe.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben. Waarom bewaart dat soort mensen zijn geld nooit in een portemonnee? Heb je ook nog eens wat kleingeld voor de bus...
irritant jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:28 schreef slim_blondjuh het volgende:
nummertje xxx : mensen die door de intercom op luide toon heen gaan lullen, net op het moment dat er voor jou erg relevante informatie wordt verkondingd
(als in:* tuuuuut: het achterste deel van deze trein gaat* ..."jaah ik zei dus tegen de buurvrouw dat Carola pas getrouwd is...""Egt joh meid?" "Jaah egt", het was geweldi..." * .reizigers met bestemming* "met die oude man? jaah ? oow nee he, dat wordt een scheiding joh, ik zou zweren dat... " *moeten op het volgende station zich verplaatsen naar het voorste deel van deze trein tuuuuuuuut *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |