abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24639591
215; Mensen die bij je gaan zitten, en als de conducteur komt een kaartje met korting laten zien en zeggen dat ze bij jou horen, met je OV jaarkaart.
Heb ik een keer gehad, en gelijk gezegd; 'nee hoor, ik ken die gozer niet eens'. Hij mij natuurlijk een moordblik geven, maar hij kon moeilijk in discussie gaan met mij met die conducteur erbij. Die kreeg dus een flinke boete.
Als mensen van tevoren vragen 'kan ik met jou ov mee' vind ik allemaal prima. Maar niet pas op het moment zelf opens roepen dat je bij mij hoort.
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:19:42 #202
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24640905
nr. 216 narige buschauffeurs

vanmorgen, stap in de bus (ik hoef maar een klein stukje naar de trein maar het is zon shit stuk om te fietsen dus neem de bus) en zie dat er genoeg "spits"'en liggen. Ze liggen een beetje opgerold maar ik probeer een hoekje te pakken tijdens het instappen. Dat duurt 2 a 3 seconden, greep ff mis. Wat zegt die chauffeur vervolgens: "he, nu niet zeuren als je de trein niet haalt" (deze bus gaat alleen maar naar de trein)

ik zo van: WTF wat bedoeld hij daar nu weer mee. Het is echt maar een klein stukje hoogstens 2 minuten rijden, en ik ben altijd de laatste die instapt, en we hadden nog zeker 5 minuten over..
wat wil je daar mee bereiken... ik heb er verder maar niet op gereageerd...

[ Bericht 3% gewijzigd door CybPraetorian op 19-01-2005 14:45:19 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:56:50 #203
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24641620
nooit gehoord van cynisme ? - aka dat is een grapje , erger je niet aan grappen als je ze niet snapt
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:03:06 #204
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24641712
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:56 schreef coz het volgende:
nooit gehoord van cynisme ? - aka dat is een grapje , erger je niet aan grappen als je ze niet snapt
nou dan ken je de chauffeurs van arriva niet, en dan niet op deze lijn. Vergeet niet dat geantwoord werd met een kwade toon en in het gronings... dat klinkt nu niet echt lekker fijn...
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:08:10 #205
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24641790
Als je niet zeker weet of iets cynisme/sarcasme of niet is, gewoon antwoorden met "Lachen met jou zeg" en er dan zo'n dikke glimlach op loslaten. =D
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:18:30 #206
90061 coz
pi_24641933
quote:
niet op deze lijn. Vergeet niet dat geantwoord werd met een kwade toon en in het gronings.
* coz heeft medelijden en neemt zijn woorden terug
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:51:34 #207
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24643262
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:18 schreef coz het volgende:

[..]

* coz heeft medelijden en neemt zijn woorden terug
dat is wel vaker zo het geval met arriva en dat niet reageren gewoon de oplossing is...
pi_24669409
Ik erger me op zich niet zo heel snel, alleen als mensen echt absurd hard praten of muziek aan hebben. En ik vind enorm sterke parfum wel naar. En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is en de condens van de ramen druipt (zeker als je vanwege drukte in het gangpad moet staan, echt niet uit te houden).

Ik heb wel een keer 's ochtends vroeg gehad dat ik in de trein zat en er zat een man tegenover me. Vervolgens komt er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw binnen met een punt van de Pizza Hut en die gaat naast mij zitten waardoor ik echt gewoon *splut* tegen het raam werd geperst. En die meneer aan de overkant zag ik echt zo grijnzen van "gelukkig gaat ze daar zitten". En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
Sanity is (not) statistical
pi_24669543
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik erger me op zich niet zo heel snel, alleen als mensen echt absurd hard praten of muziek aan hebben. En ik vind enorm sterke parfum wel naar. En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is en de condens van de ramen druipt (zeker als je vanwege drukte in het gangpad moet staan, echt niet uit te houden).

Ik heb wel een keer 's ochtends vroeg gehad dat ik in de trein zat en er zat een man tegenover me. Vervolgens komt er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw binnen met een punt van de Pizza Hut en die gaat naast mij zitten waardoor ik echt gewoon *splut* tegen het raam werd geperst. En die meneer aan de overkant zag ik echt zo grijnzen van "gelukkig gaat ze daar zitten". En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
Dus hij ok zo: splut door het raam ?

Ik heb een hekel aan mensen die tegenover mij gaan zitten eten, vooral geitenkaas of pindakaas vindt ik ranzig, maar dat zal aan mijn pinda allergie en kaasfobie liggen...
pi_24669623
Oh en ik zag net als ergernis mensen die de tas op de bank houden. Ik heb het wel eens sterker gehad. Een oude vrouw had zo'n koffer op wieltjes bij zich, en die wilde ze per sé tussen de vier plaatsen in de trein laten staan, dan kan er dus verder niemand zitten. Dus ik vraag of ik er mag zitten, zegt ze "is er nergens anders meer plaats dan?".

Nee, en dan zijn jongeren onbeschoft =P
pi_24672397
Een oudere kalende man met een snor gaat in de spits naast een jonge vrouw met hoepeloorbellen en een paardestaart zitten. "Hee hoe is het met jou. Lang niet gezien, zegt ze zeer luid. Ik denk wat leuk, ze kent die blijkbaar hardhorende man. Erg hardhorend want hij kijkt nors voor zich uit alsof hij het niet horen kan of wil. Blijkt ze in haar mobieltje te schreeuwen .
De rest van de reis tussen Breda en Den Bosch bleef ze met haar luide stem mensen bellen en onbelangrijke gesprekjes door het treinstel brullen. De trein was bomvol. Arme oude man met snor.
pi_24672805
quote:
En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is
Vanmiddag waaide ik anders flink weg in de tram, iemand had het raam open laten staan. Fijn dat er zuurstof door dat raam komt, maar het waaide wel erg hard naar binnen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_24733665
Ja dat is wel lastig met die ramen, het is niet dat het gewoon een beetje koeler wordt, je zit gelijk in windstoten van orkaansterkte. =S Daarom zet ik 'm altijd dan maar op een kiertje. Maar soms vind ik het echt wel erg. Dan zit de hele coupé vol met mensen die in slaap vallen en zitten te geeuwen van het zuurstofgebrek, de condens druipt van de ramen en je ruikt bij het instappen gewoon de vorige lichting passagiers nog, en dan mag gvd dat raampje niet open. En doe het nou maar niet toch, want je krijgt nog ruzie ook. Ik ben weleens niet lekker geworden zo benauwd was het in de trein, maar denk maar niet dat het raampje open mocht.

Trouwens nu ik dat allemaal zo lees over die mobieltjes: ik heb het wel eens omgekeerd gezien. Een mevrouw belde even haar vriend denk ik, om te vertellen hoe haar sollicitatiegesprek ging. Helemaal niet luidruchtig of zo, en ook geen onzinnig verhaal. En na een paar minuten vraagt een man van de andere kant van het gangpad behoorlijk grof of ze op wil hangen omdat hij wil lezen. Dat vond ik dan ook wel weer absurd.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:31:38 #214
36326 Freezor
Cold as stone
pi_24738818
  • Mensen die tegenover je zitten en uitgebreid hun nagels beginnen af te kluiven
  • Something for your mind, your body and your soul.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 11:50:09 #215
    105466 PrintScrn.nl
    Koekje d'r bij?
    pi_24739065
    197. mensen die willen instappen niet wachten op de mensen die willen uitstappen. Ik duw die mensen gewoon weer terug op het perron.
    198. mensen die vlak na het uitstappen of vlak na de roltrap stil gaan staan. ER KOMEN NOG MEER MENSEN AAN! LOOP DOOR!!!!!!!!!!
    pi_24739668
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
    196. Mensen die een kaartje in de bus willen kopen. En daarmee nog wat extra vertraging veroorzaken.
    Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben. Waarom bewaart dat soort mensen zijn geld nooit in een portemonnee? Heb je ook nog eens wat kleingeld voor de bus...
    Trust me, I know what I'm doing.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 12:44:26 #217
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_24739805
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 12:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben.
    Buschauffeurs mogen alles boven de 20 weigeren. Heb het wel eens meegemaakt in de Interliner Breda-Utrecht. Kerel wilde instappen met een 50je en zei verder niks anders te hebben. Chauffeur had niet genoeg wisselgeld en heeft de beste man maar verteld ergens te gaan wisselen en een half uur later de volgende te nemen.
    pi_24740293
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 12:44 schreef JDude het volgende:

[..]

Buschauffeurs mogen alles boven de 20 weigeren. Heb het wel eens meegemaakt in de Interliner Breda-Utrecht. Kerel wilde instappen met een 50je en zei verder niks anders te hebben. Chauffeur had niet genoeg wisselgeld en heeft de beste man maar verteld ergens te gaan wisselen en een half uur later de volgende te nemen.
    Hmpff, vandaag dan, komt er een man de trein instappen, de conductrice vraagt de man om zijn kaartje. Man; Kaartje? Nou oke, u kunt bij mij een kaartje kopen, zegt de conductrice, tovert de man een briefje van 50 euro uit zn portomonnee Dat kan zij dus niet wisselen, zegt ze; laat maar
    ---> mijn gezicht
    Iedereen moet gewoon een kaartje kopen als ie de trein instapt, wat een onzin gedoe...
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_24742337
    Nou, dat is niet helemaal zo natuurlijk. De NS moet je wel in staat stellen een kaartje in de trein te kopen wanneer bijv. automaten het niet doen. Bovendien, als het beleid is van de NS om mensen in de trein een kaartje te laten kopen, dan is het wel hun verantwoordelijkheid om voldoende wisselgeld te hebben of een andere betaalwijze te accepteren.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 20:28:08 #220
    93941 slim_blondjuh
    If there was....
    pi_24747355
    nummertje xxx : mensen die door de intercom op luide toon heen gaan lullen, net op het moment dat er voor jou erg relevante informatie wordt verkondingd

(als in:* tuuuuut: het achterste deel van deze trein gaat* ..."jaah ik zei dus tegen de buurvrouw dat Carola pas getrouwd is...""Egt joh meid?" "Jaah egt", het was geweldi..." * .reizigers met bestemming* "met die oude man? jaah ? oow nee he, dat wordt een scheiding joh, ik zou zweren dat... " *moeten op het volgende station zich verplaatsen naar het voorste deel van deze trein tuuuuuuuut *
    no hate, there would never have been love....
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:21:38 #221
    44359 Zw0rld
    F0k!F00d Master
    pi_24748408
    Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
    © 1982 Sinclair Research Ltd
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:22:54 #222
    61345 Brett-Anderson
    ACCOUNT DISABLED
    pi_24748433
    Mijn vriendin heeft een draagbare dvdspeler. Tijdens haar treinreis bekijkt ze een dvdtje en net op dat moment is er een zo'n gtst huppel kut aan het bellen. Floept er eens bij haar wat uit: "er is hie iemat uh deevuhdeuh aah ut bekekuh, egg sielug!"
    Haha toen werd het nog leuk...

Altijd vervelend die mensen die over je zitten te roddelen.
    The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27:04 #223
    61345 Brett-Anderson
    ACCOUNT DISABLED
    pi_24748525
    quote:
    En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
    wahahaha, die moest je echt doorvertellen. Goeie zeg.
    The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
    pi_24748572
    quote:
    geweldig
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:36:51 #225
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_24748725
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Brett-Anderson het volgende:
    Mijn vriendin heeft een draagbare dvdspeler. Tijdens haar treinreis bekijkt ze een dvdtje en net op dat moment is er een zo'n gtst huppel kut aan het bellen. Floept er eens bij haar wat uit: "er is hie iemat uh deevuhdeuh aah ut bekekuh, egg sielug!"
    Haha toen werd het nog leuk...
    Altijd vervelend die mensen die over je zitten te roddelen.
    Welke... eh...
    quote:
    gtst huppel kut
    ........ gaat er dan ook in de trein DVD'tjes kijken. Hoe clueless kun je zijn
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:42:06 #226
    61345 Brett-Anderson
    ACCOUNT DISABLED
    pi_24748810
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 03:10 schreef Erasmusch het volgende:
    198 Hij is al genoemd, maar BK en Mac kan ik nog wel handlen, maar mensen die op vrijdagmiddag in stappen met supersized bak patat van de Smullers Die lucht verspreid zich als een chemische bom door de hele coupe.
    199 Gekleurde families die voor het hele gezin inc 3 krijsende koters een menuutje halen bij de Smullers en jou omsingelen. 'Shaneeqa, ga jij maar naast deze vriendelijke meneer zitten. Wel uitkijken dat je niet morst he...'
    200 Koters die in december raampjes gaan opendraaien.
    201 Metros die opeens nog maar om de 10 minuten rijden. Dan ken ik gvd net zo die hoerige tram pakken!!!
    202 De enige NL sprekende zijn in de tram
    203 De schuifdeur bij Coolhaven die al weken defect is en ik dat steeds weer vergeet
    204 Roltrappen die altijd de verkeerde kant opgaan
    Wauw je haalt me de woorden uit de mond! Wat dacht je van die [censuur]-roltrappen van delfshaven die volgens mij nooit hebben gewerkt, omdat die marokkanen boven de grond alle stroom aftappen.

ik heb ook een hekel aan de overvolle metro 's ochtends, je kunt je nergens meer aan vast houden, zodat het een gok wordt of je je evenwicht kunt bewaren.
    En dan halen ze het nog in hun hoofd om mijn nodige uitgang te blokkeren, waardoor ik helemaal naar de andere ingang moet lopen om de aansluiting met de trein te halen.

Burger king troep en al die sauzen van smuller stinken werkelijk waar walgelijk! Als we het nu even over de erasmus lijn hebben: het lijkt wel of die zwartjes werkelijk dag in dag uit macdonalds troep eten.
    pi_24749206
    quote:
    jaaah! dies cwl!
    pi_24751850
    - Mensen die in hun broek gepoept hebben, en die dan ff 4x heen en weer lopen. (Maar voor de rest wel bij de deuren blijven staan zodat niemand er opzich last van heeft) Als iemand dit ook heeft meegemaakt vandaag, lekker druk he, van Amersfoort naar Schiphol?
    - Mensen die lekker in hun neus gaan baggeren en opeten terwijl je er tegenover zit
      woensdag 26 januari 2005 @ 00:15:17 #229
    90061 coz
    pi_24752170
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 21:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
    Welke... eh... ........ gaat er dan ook in de trein DVD'tjes kijken. Hoe clueless kun je zijn
    dvd niet maar heb wel een paar afleveringen van de simpsons op me mobiel(! !) (momenteel simpsons iig )
    mhja ...ook oordopjes dus daar hoeft men zich niet aan te storen
    laat ik nou meestal een 1/2 uurtje onderweg zijn (gem) als ik in de trein zit

die ander... uh dat zei is gewoon sielug want die is jaloers
    pi_24763262
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 21:42 schreef Brett-Anderson het volgende:

Burger king troep en al die sauzen van smuller stinken werkelijk waar walgelijk! Als we het nu even over de erasmus lijn hebben: het lijkt wel of die zwartjes werkelijk dag in dag uit macdonalds troep eten.
    Gek genoeg zit ik iedere dag in die Erasmuslijn en zie ik er nauwelijks voer van de Mac.
    pi_24766432
    - Oudere mensen die het instappen voorkruipen, en die gaan miepen over de jeugd van tegenwoordig als je er iets van zegt.

-Buschauffeurs bij wie je wel achterin mag stappen. Afgewisseld met buschauffeurs waar dat niet mag. En dan weer wel. Resultaat, ene keer klemmen ze je tussen de deuren omdat je voor in moet stappen, andere keer pas je niet meer in de bus omdat er achter 78 mensen al het voertuig hebben belegerd

-elkaar met zijn vieren in de trein aanstaren als het buiten donker is

-gillende, net-gelanceerde kinderen

-geen stopknopje nabij in een overvolle bus

-buschauffeurs die de deuren alweer sluiten terwijl jij nog uit wilde stappen, zodat je neus geamputeerd wordt

-pubers die aan de binnenkant van de trein op het knopje `deuren sluiten´ duwen, zodat jij samen met iemand anders vastgeklemd komt te zitten tussen de deuren

- mensen die naast je gaan zitten, terwijl jij er het volgende station uit moet. En dan slapen ze al, zodat je ze wakker maakt bij het passeren. Vervolgens grommen ze. Of dat je met 4 wildvreemde op 2 stoelen geperst zit, terwijl de rest van de trein bij het vorige station volledig leeg is gelopen.

-mensen die mandarijntjes eten
      donderdag 27 januari 2005 @ 09:29:39 #232
    90061 coz
    pi_24773627
    nr xxx enig idee hoe snel fok via gprs is
      donderdag 27 januari 2005 @ 09:35:08 #233
    102800 PallominnoXIII
    Ik haat mijn nickname.
    pi_24773694
    Mensen die zitten te ruften en jouw boos aankijken, klerelijer..
    pi_24777366
    217. Domme kut Gothics met hun fuckmuziek
    218. Gore vieze (sperma?) vlekken op de bekleding
    219. Vieze meurende, warm geworden half lege bakjes papat op de kachel
    220. Overvolle prullenbakjes waaruit karnemelk (of sperma?) drupt op je broek
    221. Turken die naar 5 flessen goedkope aftershave stinken
    222. Indiërs die naar 50 kruiden stinken
    223. Mensen die met hun been tegen de jouwe aan gaan zitten
    224. et cetera
    Touch my tralalaaa
    pi_24777592
    gister ook weer ernstig ik ging zitten op zon bankje waar tegenover nog een bankje zit. komt dr zon dik mens lbij de volgende halte de bus in. dat ze tegenover mij ging zitten prima.. maar dat mens moest naast mij zitten anders moest ze achteruit zittend rijden... en dat mens was vet.. ik ha geen plek meer om te zitten en in de bocht vond z mij wel handig om haarzelf in evenwicht te houden!

dikke mensen moeten staan!
    Don't trust anyone else!
    Trust me!
      donderdag 27 januari 2005 @ 13:18:31 #236
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_24777889
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef groggy het volgende:
    dikke mensen moeten staan lopen!
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    pi_24785389
    Ik gebruik juist af en toe patat om zo'n coupe (je weet wel, die "oude" intercity's met ruimtes met 6 zitplaatsen) vrij te houden voor mij en een klasgenoot.
    Tactiek: eerst een grote bak friet met halen bij de Smullers, vervolgens in de trein deze even een minuutje rond laten dampen en er wil vervolgens wil bijna niemand meer bij je zitten tenzij ze echt MOETEN zitten. Ja, ik ben zo'n klerelijer.

Anyway, een paar ergernissen (heb niet de hele thread gelezen):
    - de ingangscontrole bij de metro's. Grafirritant, vooral als je op weg naar huis bent en er staan 7 van die jokers die ook nog eens die klote poortjes op Rotterdam CS blokkeren.

- mensen die de trap op stormen en vervolgens de laatste 3 stappen in een slakkengang de trap op klimmen.

- erger dan frietlucht: als je een trein instapt en de deur van het toilet staat open en iemand heeft dat toilet gebruikt (en kon blijkbaar niet mikken) waardoor er de meest ranzige zeiklucht je neus in walmt. Vervolgens stinkt ook dat hele treinstel naar hetzelfde odeur.

- metro coureurs die heel subtiel optrekken en remmen waardoor je, vooral 's ochtends als het druk is, bijna op je smoel gaat als je niets hebt om je aan vast te houden.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_24785759
    Ja, die poortjes in Rotterdam hebben ze toch niet zo handig aangepakt. In London deden ze dat toch beter.
      Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 22:19:59 #239
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_24786857
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 13:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef groggy het volgende:
    dikke mensen moeten staan lopen! ]
    Of dubbel afstempelen
    pi_24797076
    Iritant is pas dat een conducteur je kaartje niet wil knippen, terwijl je toch heel erg aandringt omdat je anders het idee hebt die 35 euro voor niks te hebben uitgegeven... En hij je gewoon overslaat en de volgende gaat knippen...
    pi_24798438
    225. Het is altijd hollen of stilstaan bij het openbaarvervoer.
    Ik sta altijd te wachten op de bus of te stressen dat ik de bus wel haal

Afgelopen woensdagavond was de Ns ook weer aan het stunten;

De trein naar utrecht -amersfoort reed niet, dus de sneltrein naar Arnhem dan maar : 20 min xtra

Ondertussen moesten we ff stoppen op Gouda, maar de machinist had waarschijnlijk zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen, want hij stond maar half op het perron ze konden niet even doorijden, want ze stonden voor een rood sein, ofzo : 10 min xtra

En omdat we moesten wachten op de intercity van Rotterdam naar Utrecht weer 5 min xtra
    (die was 15 min. te laat, dus wachten moesten we toch al).

Daar aangekomen, rijd de trein naar Amersfoort niet trein naar zwolle gepakt: 20 min xtra
    Doordat ik deze trein moest pakken, miste ik op 2 minuten na de bus naar mijn woonplaats, weer 30 minuten...
    pi_24798649
    225. Mensen, die met hun kinderwagens in de spits gaan reizen en hun kinderwagens nog tussen al die mensen proberen in te proppen.
    226. Buschauffeurs, die wachten omdat ze in de verte nog iemand aan zien komen rennen.
    227. Mensen, die niet weten hoe ze moeten reizen, en aan dat aan de Buschauffeur vragen.
    228. Van die figuren, die plotseling voor je neus staan, om als eerste in te stappen.
    229. Rookpalen, die aan het begin van het (openlucht)perron staan. Zet ze dan niet neer!
    230. Mensen, die zonder te vragen je tas oppakken en vervolgens naast je gaan zitten.
      vrijdag 28 januari 2005 @ 15:03:53 #243
    110099 TrumpingPimp
    You are fired!
    pi_24798842
    Kut marokkanen...
    Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
    Get the money first! After that you get the women!!!
      vrijdag 28 januari 2005 @ 15:31:31 #244
    36326 Freezor
    Cold as stone
    pi_24799261
    231: Kinderen die in de bus verstoppertje gaan spelen.

Ik wil 's ochtends een beetje rust aan me hoofd en niet schreeuwende koters die door de bus rennen, en de moeder die er ook nog eens niks aan doet.
    Something for your mind, your body and your soul.
    pi_24803452
    232. Mensen die haast hebben en je omver lopen.
    233. Het hele perron hebben en nog tegen elkaar oplopen
    pi_24805576
    234:

Als er rond 3 uur een hele kinderklas uit zwemles komt en daardoor de al overvolle met studenten gevulde bus(lijn 15/11 in groningen voor bekenden) nog voller maken en die kindjes vinden het leuk om de hele tijd heen en weer te vallen tegen iedereen aan, ze lopen ook hun handen tijdens het rijden tussen de deuren door te steken enzo....:S
    Now let me explain the difference between me and you,
    I practice real hard and do the tricks I do.
    I practice untill there are no tricks left,
    So I can make sure that I beat ya ass.
    pi_24810726
    Wij hadden altijd een prive-bus voor zwemlessen
    pi_24810793
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 19:23 schreef AliaS_ het volgende:
    big momma's die naast je gaan zitten
    lololol
    }]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
    "Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
    pi_24810874
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 12:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben. Waarom bewaart dat soort mensen zijn geld nooit in een portemonnee? Heb je ook nog eens wat kleingeld voor de bus...
    Moet je in Malta eens in een bus proberen. Dat is de hobby onder buschauffeurs daar; mensen uitschelden die met grote briefjes willen betalen, mehehehe.
    pi_24810878
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 20:28 schreef slim_blondjuh het volgende:
    nummertje xxx : mensen die door de intercom op luide toon heen gaan lullen, net op het moment dat er voor jou erg relevante informatie wordt verkondingd

(als in:* tuuuuut: het achterste deel van deze trein gaat* ..."jaah ik zei dus tegen de buurvrouw dat Carola pas getrouwd is...""Egt joh meid?" "Jaah egt", het was geweldi..." * .reizigers met bestemming* "met die oude man? jaah ? oow nee he, dat wordt een scheiding joh, ik zou zweren dat... " *moeten op het volgende station zich verplaatsen naar het voorste deel van deze trein tuuuuuuuut *
    irritant ja
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')