abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24500833
53. Opgepakt worden door de politie om dat je verdacht word van het slopen van busbanken, terwijl dit niet waar is.
54. Opgepakt worden door de politie om dat je verdacht word van het bekladden van busbanken, terwijl dit niet waar is.
55. Door bovenstaande punten uren op het politie bureau zit en niet meer met de bus naar huis mag. En zelf vervoer moet regelen
pi_24500834
XXX.) (telling kwijt....) Duitsers in de trein... WEIL DIE SO LAUT QUATSCHEN UBER ALLERHAND SCHEISS SACHEN DIE MIR GAR NICHT INTERESSIEREN!!!!!!!! UND WEIL SIE IMMER MIT DIE GANZEN FAMILIE IN DER ZUG SITZEN MUSSEN DAMIT SIE NOCH MEHR LAUT INS BLAUE HINEIN REDEN KONNEN!!!!!

mijn god, waarom praten Duitsers ZO HARD in het algemeen, maar vooral in de trein? En waarom zijn ze nooit alleen, maar altijd met de hele familie??? Een soortgelijk iets geldt trouwens ook voor een aantal mensen uit de minderheden in Nederland, maar daar ik geen Turks, Marokkaans, Swahilie oid spreek, zal ik me daar niet over uitlaten :_
  maandag 10 januari 2005 @ 12:47:39 #53
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_24500843
53. paaltjes die voor een weide staan uberhaupt en waar je tegen kunt rijden, zodanig dat je auto per total is terwijl je nog aan het leren rijden bent, met als gevolg een whiplash, en dat net voor de examenperiode.
  maandag 10 januari 2005 @ 12:48:28 #54
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24500860
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef myownwindow het volgende:
NUMMER 1: Overal op TV van die irritante rap en R&B 'muziek' als achtergrond.
Niet een leuk deuntje, maar van dat spastische stemgeluid.
Ik hoor nooit R&B of Frans Bauer in het openbaar vervoer, in welke treinen / bussen zitten jullie dan in vredesnaam?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_24500870
53 Bedelaars in de trein
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
  maandag 10 januari 2005 @ 12:50:01 #56
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24500884
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
53. paaltjes die voor een weide staan uberhaupt en waar je tegen kunt rijden, zodanig dat je auto per total is terwijl je nog aan het leren rijden bent, met als gevolg een whiplash, en dat net voor de examenperiode.
Ik geloof dat niet iedereen begrijpt waar dit topic over gaat. Of wat OPENBAAR vervoer is.
  maandag 10 januari 2005 @ 12:50:04 #57
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24500886
vermakelijk topic

een complete schoolklas blagen die een coupe kaapt (en allen 2 coupes verder nog hoorbaar zijn)
een groepje blagen met zwijgende ouderlijke supervisie (die ook 2 coupes .... )
een groepje blagen zonder ouderlijke supervisie (3 coupe's )

maar kan ook zijn dat ik iets tegen schreeuwende kinders heb
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_24500917
En, vreemd genoeg nog niet gespot in deze, onderhand al vrij volledige, lijst van ergernissen in het openbaar vervoer:

BELLENDE mensen in de trein, die altijd opnemen met "Ja met mij... Ja in de trein....Ik rij nu daar, en nu daar, en nu daar, en nu daar, en nu..........."

AAAARGHhhhh!!!!
  maandag 10 januari 2005 @ 13:03:40 #59
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24501080
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:51 schreef MakzBokz het volgende:
En, vreemd genoeg nog niet gespot in deze, onderhand al vrij volledige, lijst van ergernissen in het openbaar vervoer:

BELLENDE mensen in de trein, die altijd opnemen met "Ja met mij... Ja in de trein....Ik rij nu daar, en nu daar, en nu daar, en nu daar, en nu..........."

AAAARGHhhhh!!!!
dat vind ik dus een domme na-aap mening.

als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.

iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd en gelijk wandelt heel schaapachtig nederland achter zo'n dom meninkje aan.

zum kotsen
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 10 januari 2005 @ 13:04:00 #60
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_24501087
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet iedereen begrijpt waar dit topic over gaat. Of wat OPENBAAR vervoer is.
oei, sorry, verkeerd gelezen

* ouwe snurkende spanjaarden die naast je komen zitten
* roddelseuten die naast je komen zitten
* mensen die hun discman veel te luid zetten
pi_24501227
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

dat vind ik dus een domme na-aap mening.

als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.

iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd en gelijk wandelt heel schaapachtig nederland achter zo'n dom meninkje aan.

zum kotsen
Excuses excuses, wegens het niet volledig weergeven van de ergernis.

Het irritante aan de bellende medemensch in het openbaar vervoer is dat doorgaans KEIHARD gezwetst wordt, zodat je het wel MOET horen, en het onderwerp waarover het gaat is VOLLEDIG nutteloos. Ja, je zit in de trein. En straks niet meer, nee. Klaar, uitgebeld! Ga dan niet de rest van de weg alles opnoemen waar je langsrijdt, of doe dat dan op z'n minst in een iets lager volume, dankjewel.
quote:
En voor wat betreft dit:

Punt 1 zei ik dit nergens, alleen de hard pratende medemens-ergernis was al meermaals genoemd.

Daarbij: Bellende schreeuwers zijn zeker wel irritanter dan niet-bellende schreeuwers.

Gewoon al omdat er steeds keihard geantwoord wordt op een vraag die de rest (gelukkig misschien) niet hoorde, wat heel storend is

Verder ook omdat mensen die bellen eigenlijk altijd NOG harder praten, dan de gewoon (hard) pratende mede-reiziger (misschien om over de andere schreeuwers heen te komen, misschien zodat Tina uit waddinxveen dan gewoon zonder telefoon gehoord kan worden)

En voor wat betreft na-aap meninkje: helaas, helaas, ik wou dat het zo was, maar toen ik nog iedere dag in de trein zat, werd er almaar KNETTERHARD geschreeuwd in die mobieltjes.
En geloof mij dat
quote:
...iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd...
niet ooit een IEMAND was, maar VEEL iemanden

Ah well, waarom leg ik het uit, blijkbaar bel jij graag hard in de trein....

[ Bericht 18% gewijzigd door MakzBokz op 10-01-2005 13:23:37 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 13:14:26 #62
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24501242
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:
Eensch. Hoewel sommige bellers ineens 3x zo hard gaan praten aan de telefoon, en dan is het wel vervelend als je gedwongen naar zoiets moet luisteren.

Persoonlijk vind ik:

58. Mensen die in het openbaar vervoer al hun ringtones gaan zitten beluisteren

veel vervelender.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:20:06 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24501334
gaan we de 100 halen??

Ik heb ook nog een pluspuntje in de trein: Grappig personeel (gebeurd niet vaak) die een heel liedje fluiten op hun fluit. Of een zeververhaal van door de speakers (veel plezier, houd het rustig, lekker weer noem maar op).
  maandag 10 januari 2005 @ 13:25:00 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24501413
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:20 schreef leolinedance het volgende:
gaan we de 100 halen??

Ik heb ook nog een pluspuntje in de trein: Grappig personeel (gebeurd niet vaak) die een heel liedje fluiten op hun fluit. Of een zeververhaal van door de speakers (veel plezier, houd het rustig, lekker weer noem maar op).
Minder leuk: conducteurs die dénken grappig te zijn door iedereen met jongen en meisje aan te spreken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24501835
56. Een trein die een minuut te vroeg vertrekt, en je in opperste verbazing achterlaat op het perron, je hebt de trein zien staan toen je op de roltrap stond maar je had geen reden om te gaan rennen want volgens de klok op het perron heb je nog een volle minuut.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_24502025
57. Als de chauffeur besluit poot stijf op de rem te zetten terwijl de bus overvol is en jij daardoor zowat nog platter dan een oud hollandsch dubbeltje wordt doordat je geplet wordt omdat die corpsballen zo nodig een wedstrijdje moeten doen wie het meest kan vreten en zuipen.
pi_24502137
59. Mensen die irritant met een telefoon zitten te spelen met hun geluid KEIhard aan, en dan ga je er wat van zeggen om te vragen of dat geluid zachter mag , omdat dat irritant geluid is, en dan als antwoord krijgen, JA DER ZIJN NOG WEL MEER IRRITANTE DINGEN IN DE BUS, BIJVOORBEELD DAT GEPIEP

60. jochies die aan reppen zijn en dat je ze raar aan kijk van, WHAT THE FOK DOE JIJ NOU..
en dat ze je dan raar terug kijken van waarom kijk je the FOK zo naar me
Jullie zijn zo kinds
  maandag 10 januari 2005 @ 15:07:59 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24502141
58. Rennen voor een aansluiting of de aansluiting missen omdat de trein waar je in zat paar minuten vertraging had. Pas dan die andere trein daar aub op aan...
  maandag 10 januari 2005 @ 15:09:46 #69
90061 coz
pi_24502157
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:14 schreef dafjedaf het volgende:
[snip]
58. Mensen die in het openbaar vervoer al hun ringtones gaan zitten beluisteren
([snip] ook eensch )

JAAAAA
kijk als je dan leuke ringtones hebt gedownload en ze een keer laat horen aan je vrienden .. hmkay NP

maar ondertussen ken ik wel de standaard *elk merk* beltonen hoor
* coz raam alvast opendraaid .. goh die beltoon ken ik niet ..mag ik je toestel even vasthouden

59. geluid *hard* op een gameboy ..
60 toetstonen ingesteld op *hard* icm en de hele weg smsen
pi_24502275
6x. Zakenlui met bijbehorende vocabulaire
pi_24502329
62. Bussen die te vroeg vertrekken. Te laat komen is erg maar dan weet je tenminste nog dat ie komt maar als bussen te vroeg vertrekken baad je helemaal in onzekerheid en kun je die dienstregeling helemaal niet meer vertrouwen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 10 januari 2005 @ 15:24:59 #72
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_24502364
Mensen die breeduit gaan zitten in het vliegtuig, eventueel met krant erbij. Koop dan twee plaatsen en vlieg business/first class.

Trouwens wel leuk om dat soort figuren met een elleboog terug op hun plaats te duwen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  maandag 10 januari 2005 @ 15:26:43 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24502395
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:19 schreef Botje96 het volgende:
6x. Zakenlui met bijbehorende vocabulaire
Buitenlandse zakenlui die zitten te bellen, en niet begrijpen dat het de bedoeling is dat de telefoon de geluidsgolven reproduceert in Londen, en dat zij derhalve niet zelf geluidsgolven hoeven te produceren die zo luid zijn dat zij tot in Londen doordringen.
pi_24502838
quote:
Alicey
Buitenlandse zakenlui die zitten te bellen, en niet begrijpen dat het de bedoeling is dat de telefoon de geluidsgolven reproduceert in Londen, en dat zij derhalve niet zelf geluidsgolven hoeven te produceren die zo luid zijn dat zij tot in Londen doordringen.
dies goed maar dat gebeurt vaak in de trein...
  maandag 10 januari 2005 @ 19:10:49 #75
90061 coz
pi_24505332
en toen ergerde men zich niet meer
*SCHOP*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: