quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:[..]
dat vind ik dus een domme na-aap mening.
als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.
iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd en gelijk wandelt heel schaapachtig nederland achter zo'n dom meninkje aan.
zum kotsen
![]()
Excuses excuses, wegens het niet volledig weergeven van de ergernis.
Het irritante aan de bellende medemensch in het openbaar vervoer is dat doorgaans KEIHARD gezwetst wordt, zodat je het wel MOET horen, en het onderwerp waarover het gaat is VOLLEDIG nutteloos. Ja, je zit in de trein. En straks niet meer, nee. Klaar, uitgebeld! Ga dan niet de rest van de weg alles opnoemen waar je langsrijdt, of doe dat dan op z'n minst in een iets lager volume, dankjewel.
quote:
als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.
En voor wat betreft dit:
Punt 1 zei ik dit nergens, alleen de hard pratende medemens-ergernis was al meermaals genoemd.
Daarbij: Bellende schreeuwers zijn zeker wel irritanter dan niet-bellende schreeuwers.
Gewoon al omdat er steeds keihard geantwoord wordt op een vraag die de rest (gelukkig misschien) niet hoorde, wat heel storend is
Verder ook omdat mensen die bellen eigenlijk altijd NOG harder praten, dan de gewoon (hard) pratende mede-reiziger (misschien om over de andere schreeuwers heen te komen, misschien zodat Tina uit waddinxveen dan gewoon zonder telefoon gehoord kan worden)
En voor wat betreft na-aap meninkje: helaas, helaas, ik wou dat het zo was, maar toen ik nog iedere dag in de trein zat, werd er almaar KNETTERHARD geschreeuwd in die mobieltjes.
En geloof mij dat
quote:
...iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd...
niet ooit een IEMAND was, maar VEEL iemanden
Ah well, waarom leg ik het uit, blijkbaar bel jij graag hard in de trein....
[ Bericht 18% gewijzigd door MakzBokz op 10-01-2005 13:23:37 ]