Ik vind dat ook altijd zoiets vreemds.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
De meeste boze mensen zullen het wel niet gezien hebben. Ik kan me wel voorstellen dat ze het heftig vinden, maar misschien kijken diezelfde mensen wel naar Jerry Springer.
Je hebt er maar 18 minuten over gedaan. Hulde.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:30 schreef SlimShady het volgende:
Ik merk nu dat mijn post niet correct is.
Ik zal 'm even aanpassen.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Volledig terecht dat deze heidense opera aangeklaagt wordt.
Zijn nobele motieven zijn duidelijk. Hij heeft zich opgeofferd door naar deze opera te gaan kijken. Hij wil zijn medemensen beschermen tegen deze godslasterlijke cultuuruiting.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:21 schreef Skyclad het volgende:
Een of andere debiele Gristengroep is nu een rechtzaak begonnen tegen de BBC... De directeur van de groep vond de opera zeer schokkend, wat betekent dat hij ondanks alle waarschuwingen toch maar ging zitten kijken alleen maar om na afloop er over te kunnen zeiken.
nah, hij houdt gewoon van foute spellingquote:
De sterke reformatie bij de islam lijkt inderdaad over te slaan. Of zou het door de ontkerking komen?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:15 schreef Elgigante het volgende:
Maar misschien is er een wedstrijd gaande tussen religies wie het meest fanatiek is en zijn daarbij alle middelen geoorloofd, tot aan het protesteren tegen iets retorisch aan toe.
Heeft weinig met links-rechts te maken imo, het is gewoon stupide om eerst iets te bekijken, waar je van te voren van kon verwachten dat het niet strookte met jouw opvattingen om er daarna over te gaan klagen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef Skyclad het volgende:
Als het om protesterende Moslims ging waren er al minstens 5 paginas vol extreem rechtse opmerkingen geweest, maar nu ontwijken al die rechtse gastjes deze thread maar.
Jezus wat een achterlijke reden is dat nou weer. Wat hij zegt is eigenlijk "we vinden ook dat we geen blasfemie mogen uitzenden, maar we zenden het toch uit omdat we vinden dat het geen blasfemie is". Op die manier geeft hij indirect toe aan degenen die de vrijheid van meningsuiting van anderen willen beknotten. Heel de tijd die verstikkende bekommernis om anderen vooral niet te kwetsen... Je T.V. heeft een aan/uit-knop, kleingelovige sukkels.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
De BBC besloot de opera toch uit te zenden, omdat deze volgens de BBC-directeur Mark Thompson, zelf overtuigd christen, niet blasfemisch is
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
@SCH
Vervang het woord "Christenen" door het woord "Moslims" en "Jezus" door de naam "Mohammed" voor de gein eens. Dan was het ineens niet meer zo "grappig" meer voor jou....
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb je je van spanning zitten rukken tijdens de voorstelling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |