Gaan we het over neucken hebben? Oh? Mag ik het script nog even zien? Pak jij het even, het ligt daar voor je op de grond Sun.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:01 schreef SunChaser het volgende:
We gaan het zeker over neuken hebben
Ligt aan de deurquote:Op maandag 10 januari 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
De webcam staat op zwart? Of ligt dat aan mij?
Hoi...quote:
ik ga dat nu even inhalen!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi...
Beter vroeg intunen.. je postaantal, wat doe je!!!![]()
Nopequote:
ik ben er in ieder geval door afgehaakt.....quote:Op maandag 10 januari 2005 20:05 schreef classpc het volgende:
* classpc vraagt zich af of dat gebuffer de hele avond door gaat.
Da's jammer... Het verschilt blijkbaar enorm wat voor provider je hebt. Je maakt namelijk verbinding met een server in de VS...quote:Op maandag 10 januari 2005 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben er in ieder geval door afgehaakt.....
Ik heb over het alhgemeen juist goede ervaringen met internet radio, maar ik ga vanavond gewoon in de herkansingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Da's jammer... Het verschilt blijkbaar enorm wat voor provider je hebt. Je maakt namelijk verbinding met een server in de VS...
Vanavond overigens na te luisteren
dus. is die er?quote:is de uitzending van gister nog te beluisteren op 1 of andere manier?
met vorige uitzendingen kon dat altijd wel. toch?
gaarne link plz.
Ik zal maar afkloppen dat ik xs4all heb danquote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
Da's jammer... Het verschilt blijkbaar enorm wat voor provider je hebt. Je maakt namelijk verbinding met een server in de VS...
quote:ICY 404 Resource Not Found icy-notice1:
SHOUTcast Distributed Network Audio Server/win32 v1.9.4
icy-notice2:The resource requested was not found
Naluisteren is niet stoerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending is nu in z'n geheel hier terug te luisteren.
Bij mij werkt het gewoon hoor. Je hebt toch wel winamp neem ik aan? Daar werkt het bij mij gewoon in.quote:
Nee, helaas niet. Dat is de enige manier om je legaal te laten terug luisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:11 schreef _GdR_ het volgende:
ja heb winamp, mediaplayer en zelfs iTunes gedownload.
mja denk dat hier poort 8000 geblocked wordt.
moet ik t thuis maar eensch proberen. mja zijn er geen alternatieven misschien?
Klikquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:24 schreef _GdR_ het volgende:
kan je niet stiekem de stream rippen voor me.
ik als alberto pionier kan deze uitzending niet missen,.
en ik ben vrijwel nooit thuis achter mn pc.
en de geluidskaart van mn laptop is stuk.
dus kom op hej.
quote:
Kerst avatar?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:21 schreef classpc het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het trouwens niet een beetje laat voor een kerst avatar?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef mother-mother het volgende:
dit stond in alberto's active topics maar ik zie m niet![]()
HetFokradio raakte er gestoord van.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:15 schreef Dragonetti het volgende:
ey! alberto still alive and fokking!?
PLAGIAAT!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef mother-mother het volgende:
dit stond in alberto's active topics maar ik zie m niet![]()
Ja, ik zie het inmiddelsquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother stond m te checken door zn postgeschiedenis de check![]()
klopt t dat ie met deep purple begint?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik zie het inmiddels
De uitzending met hem is nog terug te horen: hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |