Yup, in principe wel.quote:
He stomme autorijder, ik denk dat deze mensen geen zin hebben in de winterquote:Op maandag 10 januari 2005 09:20 schreef PeuRac het volgende:
Je hebt geluk Makster, t wordt vandaag al ruim 12 graden, WAAR IS DE WINTER DIT JAAR???????????![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Yup, in principe wel.
Klauwen zijn goud, motor is opgehoogd, kappen (onderkant) zijn gespoten en uhh ja, owja gaas zat er al in en dat was het wel.
Moet nog wel ff die kappen bewerken met commandant voor een blitse glans en dan inderdaad de stickers plakken.
Moet trouwens ook nog mijn slang van de koelvloeistof vervangen, (die tijdelijke geleende slang van de garage was 2 mm te groot in diameter)
Maar de winter roeleerdquote:Op maandag 10 januari 2005 09:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
He stomme autorijder, ik denk dat deze mensen geen zin hebben in de winter![]()
En vooral niet op 20 januari
![]()
sterf.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar de winter roeleerdlekker spelen met 150pk op de achteras in net 1000 kilo zonder enig hulpmiddel
![]()
en uiteraard de kap open
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar de winter roeleerdlekker spelen met 150pk op de achteras in net 1000 kilo zonder enig hulpmiddel
![]()
en uiteraard de kap open
quote:
Serio No, mi moto is hopie lauw noh.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus je motor is helemaal lauwwwww
Zeg maar echt zo een gekke motor weetje
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:22 schreef Youssef het volgende:
He stomme autorijder, ik denk dat deze mensen geen zin hebben in de winter![]()
En vooral niet op 20 januari
![]()
Brazilie hoor ik net, dat is geen vriendelijk land denk ik.quote:
Ach ja, een risico, maar als het je lukt zit je iig goedquote:Op maandag 10 januari 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Brazilie hoor ik net, dat is geen vriendelijk land denk ik.![]()
En het was gewoon een oude klant die met pensioen was, kwam dus altijd met zijn hondje even een bakkie doen..
"ach werken hoeven we niet meer op de oude dag"
Maar misschien wilde hij toch nog in 1 keer binnen zijn.![]()
Slapjanus, wat is nou 20 kilo johquote:Op maandag 10 januari 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, een risico, maar als het je lukt zit je iig goed
Maar hoe neem je in godsnaam 20 kilo mee door de luchtOf hoe dan ook...
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA OPM en Didiot (en Pepijn had het ook gezien), hier het wakker-word liedje van Jochem Myjer
![]()
http://members.chello.nl/amridder/wakker.wma
Moet je vanavond maar ff luisteren thus ofzoSchitterend hoe druk die kerel is...
Tja, ik zit niet in dat wereldjequote:Op maandag 10 januari 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Slapjanus, wat is nou 20 kilo joh
Gewoon voor 40 kilo bolletjes in je pens meevoeren dan ben je pas een bikkel, en mochten ze scheuren ofzo dan kan je in ieer geval wel zeggen dat je flink waus ervan tussen bent gegaan!![]()
Geluisterd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |