quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:37 schreef ploderus het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat ik echt dacht dat het kauwgom was![]()
Verder even geen tijd voor commentaar voor deze KTM held, maar ja gepaste stilte dan maar.quote:Dakar 2005 - Meoni overleden tijdens etappe
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 11 januari 2005 om 15:01
Bron: Eurosport, ingezonden door Mr.Zed
Fabrizio Meoni is tijdens de 11e etappe van de Dakar Rally overleden aan een hartaanval. De 47-jarige Italiaan ging na checkpoint 2 onderuit. Een medisch team dat snel op de plaats van het ongeval aanwezig was kon niet voorkomen dat Meoni ter plaatse overleed.
De KTM-coureur stond op een tweede positie in het algemeen klassement en won de Dakar twee keer, in 2001 en 2002.
Race Director Etienne Lavigne vertelde het volgende over het overlijden van Meoni:
He fell after checkpoint two at 10:15 (local time, 11:15CET). We sent a helicopter, which arrived at 10:36. His heart had stopped when we found him. Unfortunately, 45 minutes of resuscitation could not restart it.
We loved him deeply, it was someone who had had a big impact on the Dakar. He was a great guy, who loved a laugh. We're deeply saddened by this news.
Fabrizio Meoni is hiermee de 22ste persoon die in de 27-jarige geschiedenis van de Dakar Rally in het harnas overlijdt. Meoni laat hiermee een vrouw en twee kinderen na.
jaja, wrijf het maar weer inquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei, morgen droog en zeer geregeld de zon![]()
Note: De kans is zeer groot dat Rietvaerder overdag afwezig zal zijn op Fok!
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei, morgen droog en zeer geregeld de zon![]()
Note: De kans is zeer groot dat Rietvaerder overdag afwezig zal zijn op Fok!
Nein... moest nog wat finaciele dingetjes regelenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vanochtend al aan het ophalen was, maar je was gewoon met je luie donder aan het uitslapen.
![]()
![]()
![]()
Had oma er al zo snel op gerekend?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Nein... moest nog wat finaciele dingetjes regelen
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[...]
Ik kan je anders wel vertellen hoe je aan minstens 53 briefjes van ¤ 50 bent gekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, ik heb hem bijna helemaal zelf betaald.... oma wou gewoon wat erbij gevenGa het er ook niet teveel over hebben HOE ik hem betaald heb enzo, dat gaat alleen mij iets aan
Die had je gejat toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, euh, en hoe ben ik aan die Bandit gekomen denk je![]()
Ook zelf betaald...
pst.. Riet reed Hicham van de week met betalen in zo'n golfje of een oude BMW?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef Zilvermeeuw het volgende:
Ik zet onze auto op een parkeerdek.
Komt een andere auto met 4 knapen aanrijden.
Ze halen alle vier kun leren motorpakken uit de kofferbak en trekken dat aan.
Ze namen hun helm ook mee.
En liepen voor mij uit de deur van een groot gebouw in.
Wij liepen rechtdoor.
Zij liepen naar links, naar de garderobe om de helmen af te geven.
Dit was een paar jaar geleden bij de motorbeurs.
Later kwamen we ze nog tegen. Stoer lopend in hun pak!
quote:33.2. diefstal van het motorrijtuig of onderdelen daarvan, die zich ten tijde van de diefstal in of aan het motorrijtuig bevinden, al dan niet door middel van geweld/braak/verbreking, dan wel strafbare poging daartoe, verduistering en joy-riding; mits de eigenaar/houder en/of de bestuurder van het motorrijtuig geen enkel verwijt treft;
beschadiging ontstaan gedurende de joy-riding dan wel gedurende de tijd, dat het motorrijtuig was ontvreemd;
Waar woon je en wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Mijn nieuwe motor .. Fok! MC motormeeting will never b'the same.
[afbeelding]
Edit: deeez is ook nice:
[afbeelding]
En Hicham mag er al op rijden .. B-rijbewijs volstaat.
Was ook al Rietvaerder's ideequote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moeten jullie hem alle twee als gestolen opgeven.![]()
![]()
Jeetje wat een hoge middenbok heeft dat dingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie Kawasaki voor Makster.
Omg!
Check dit ..een Honda? .. check die kleuren.
[afbeelding]
Wel veel keuze op die site.
http://www.lv-motors.nl/
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
leuke dngen post jij toch altijd Pepijn
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Jeetje wat een hoge middenbok heeft dat ding
Gohquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Dingen hebben geen zijstandaard en geen middenbok.
Dat is zeker een BLITS poser apparaat....quote:
quote:
quote:
Ik ga toch langzaam eens denken aan een crosser zonder kenteken.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:48 schreef Makster het volgende:
Wat een traag hoeren forum zeg, sids dat replique er isik op heel dat fuck FOK!
[..]
Dat is zeker een BLITS poser apparaat....
als je in venlo woont ofzo![]()
Spijt gekregen ofzo?quote:Aangeboden: CR500 met 250 ALU FRAME+kenteken
Prijs: ¤ 3.250,00
Beschrijving: Te koop honda cr 500 met origineel kenteken van 2005 het blok de wielen en de vering zijn van 2000 en het aluminium frame is van 97 2 sets wielen cross en supermotard met 320mm remschijf jos van vught heeft hem net rdw gekeurd staat nog niet eens op mijn naam dus je kunt de eerste eigenaar op kenteken zijn het is gewoon een aparte nette motor om te zien technisch perfect alle restonderdelen van cr500 van 2000 zijn nog aanwezig en je hoeft geen nieuwe voorband meer te kopen als je met dit monster op straat rijd! meer info gewoon bellengroeten martin
Zie je dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...).1.0.1.359.3647.html
Wie wilt er nog een Kawa ? 4500 euroIs van een vriend van mij, staat al 4 mnd te koop....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |