abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24654242
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:50 schreef miss_cee het volgende:
Ik eet voor 1 uur smiddags alles wat ik wil..superveel chocola en zo ook en erna eet ik gewoon niks meer behalve 2 mandarijntjes. En daar val je 1 kilo per dag mee af.
Dat soort rare rituelen komt volgens mij wel vaker voor bij mensen die anorexia hebben. Zo'n meisje op tv vertelde dat ze alles mocht eten (vette dingen zoals ijs, chocola, chips etc), zolang ze het maar binnen 10 minuten op kreeg. Dus 10 minuten per dag schranzen, en de rest van de dag leefde ze op water geloof ik.
...
pi_24657624
Dubbel

[ Bericht 94% gewijzigd door Rhoona op 21-01-2005 19:22:10 ]
pi_24657713
Dan heb je best een ziekte ja...
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:48:51 #254
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24658472
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:50 schreef miss_cee het volgende:
Ik eet voor 1 uur smiddags alles wat ik wil..superveel chocola en zo ook en erna eet ik gewoon niks meer behalve 2 mandarijntjes. En daar val je 1 kilo per dag mee af.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:12:02 #255
37887 Dauthi
Progressive
pi_24664592
3 dingen kap met de cola en de suiker en ga ontbijten. En kap eigenlijk ook met de koffie, de caffeine in de koffie en cola heeft een zeer negatief effect op je stofwisseling die wordt er alleen maar trager door waardoor je dus bijna niets verbrandt. In plaats daarvan kan je beter gewoon 2 liter water op een dag drinken, dat spoelt namelijk goed door en helpt je positief met je stofwisseling.

Nog een tip Ochtendgymnastiek dus voor het ontbijt ff goed bewegen een 15 tot 20 min dat geeft een jumpstart aan je stofwisseling. Eet na het avond eten niet meer en ga vroeger naar bed want 6 uur slaap per nacht is te weinig voor het lichaam om te herstellen.

En ipv van broodjes kan je beter gewoon bruin brood eten want die broodjes zijn alleen maar klontendeeg met veel suiker.

My 2 cents.
Ohja de beste manier om af te vallen is natuurlijk alleen nog maar water, wortelen selderij muesli en yoghurt
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_24668946
Tjah, dat bruin brood beter is is ondertussen al zo vaak bestreden dat ik er niet eens over ga beginnen ;-P

Maar in een boterham zit 80 kcal en in een gemiddeld broodje 130, dus op zich is gewoon een boterham wel beter.

Pff ochtendgymnastiek. Misschien is het heel gezond, maar ik moet er niet aan denken. Mijn lijf protesteert 's ochtends echt tegen bewegen, alles gaat dan zwaar en langzaam en zo. Ik ben toch meer van de avondgymnastiek dan =)
Sanity is (not) statistical
pi_24669091
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Dauthi het volgende:

Nog een tip Ochtendgymnastiek dus voor het ontbijt ff goed bewegen een 15 tot 20 min dat geeft een jumpstart aan je stofwisseling. Eet na het avond eten niet meer en ga vroeger naar bed want 6 uur slaap per nacht is te weinig voor het lichaam om te herstellen.

My 2 cents.
Ohja de beste manier om af te vallen is natuurlijk alleen nog maar water, wortelen selderij muesli en yoghurt
En eerst een half uur naar werk fietsen en daar ontbijten, mag dat ook?

Zit nu op gemiddeld 2.5 liter water tijdens mijn werk tijd. Dat is goed te doen. Moet er alleen opletten dat ik de vloerbedekking opweg naar de wc niet uitslijt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_24669217
Hihihihihi, ja het is hier ook maar goed dat ik stevig zeil heb, met al die thee die ik drink.
pi_24675820
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:31 schreef Maeghan het volgende:
Hihihihihi, ja het is hier ook maar goed dat ik stevig zeil heb, met al die thee die ik drink.
Voor thee geldt toch hetzelfde als voor koffie? Bevat beide caffeïne...
pi_24676174
Ik ben al blij met 6 kilo minder in 2,5 week.. 3 a 4 keer per week sporten , 2 uur per keer..

[ Bericht 39% gewijzigd door dp81 op 21-01-2005 21:57:53 ]
pi_24676333
dat is ook weer zo'n dom vooroordeel
pi_24684060
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:53 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Je hebt ook the zonder theïne en looizuur die mag je wel als water drinken.
pi_24684421
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:53 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

Zit sowieso minder caffeïne in dan in koffie, véél minder. En er is inderdaad thee zonder caffeïne te krijgen... Maar zo erg is dat kleine beetje nou ook weer niet, je moet alleen bepaalde stoffen niet in overmaat binnen krijgen.

Dat geldt overigens ook voor de andere adviezen die ik hier lees, sommige mensen trekken het lijnen in extreme mate door. "Stop met suiker" gaat wat ver, gebruik gewoon mínder suiker. "Stop met cola-light", hetzelfde verhaal, maar daar komt nog bij dat er hier mensen zijn die denken dat je van cola-light dik wordt. Dat is níét het geval, er zit ongeveer 1 kcal per 100 ml in, daar zal je echt niet dik van worden. Suiker zit er zéker niet in, en ook caffeïne maar in beperkte mate. Wel zit er aspartaam in, wat je ook zeker niet in grote hoeveelheden moet gebruiken, maar dat is een volgende.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:22:10 #264
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_24695179
Ik denk dat hier al voldoende tips zijn voor een perfect dieet, nog een kleine bijdrage,

duursport, je moet echt moe worden, het liefst natuurlijk een sport die je leuk vindt
je wilt niet alleen afvallen, je wilt ook afgevallen blijven, je moet dus je levenstijl aanpassen, onthoudt dat
Je moet je natuurlijk wel goed blijven voelen
pi_24712139
ben ik weer!

m'n computer was kapot, vandaar dat ik een paar dagen niet reageerde.
mijn menu zag er de laatste paar dagen het zelfde uit als de hier al eerder gepostte dagmenu's
ik ben nu 90 kilo, maar een paar kilo afgevallen dus

die herbalife is eigenlijk van m'n moeder, maar die gebruikt het niet meer, IK heb dus geen "persoonlijke coach".
de shakes zijn nu op (fucking duur eigenlijk, maar het helpt wel om je hongergevoel in bedwang te houden, daarvoor neem ik ze, en het is makkelijker dan een stuk brood.
Ik heb ook positieve ervaringen met het puntendieet, maar zoals ik al eerder zei, meestal houdt ik een dieet maar een paar weken vol, en dan gaat het langzaamaan weer de verkeerde kant op.
30 punten per dag vind ik meer dan genoeg.

en inderdaad ik vind water echt smerig, ik heb het wel een maand geprobeerd maar ik vind het gewoon niet lekker, maar ik zal dat slimpie wel es proberen.
  maandag 24 januari 2005 @ 08:09:53 #266
37887 Dauthi
Progressive
pi_24718437
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:12 schreef innovative het volgende:

[..]

Zit sowieso minder caffeïne in dan in koffie, véél minder. En er is inderdaad thee zonder caffeïne te krijgen... Maar zo erg is dat kleine beetje nou ook weer niet, je moet alleen bepaalde stoffen niet in overmaat binnen krijgen.

Dat geldt overigens ook voor de andere adviezen die ik hier lees, sommige mensen trekken het lijnen in extreme mate door. "Stop met suiker" gaat wat ver, gebruik gewoon mínder suiker. "Stop met cola-light", hetzelfde verhaal, maar daar komt nog bij dat er hier mensen zijn die denken dat je van cola-light dik wordt. Dat is níét het geval, er zit ongeveer 1 kcal per 100 ml in, daar zal je echt niet dik van worden. Suiker zit er zéker niet in, en ook caffeïne maar in beperkte mate. Wel zit er aspartaam in, wat je ook zeker niet in grote hoeveelheden moet gebruiken, maar dat is een volgende.
Erm de caffeïne in de koffie en in de cola kan een behoorlijke killer zijn, zeker in de mate waarin de ts het drinkt kopje koffie met 2 klontjes suiker dan weer met 3, dat zijn allemaal koolhydraten die je nog eens extra moet verbranden en de 3 liter cola die hij weg drinkt op een avond zit bomvol caffeïne, wat je metabolisme aantast waardoor je minder en minder snel verbrandt. Het beste is gewoon om geen koffie of cola meer te drinken en gewoon water dat spoelt lekker door. Het op het moment dat je gaat sporten en 's ochtends gymnastiek doet heb je de koffie niet meer nodig om wakker te worden.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_24719079
quote:
Op zondag 23 januari 2005 21:13 schreef Ehric het volgende:

m'n computer was kapot, vandaar dat ik een paar dagen niet reageerde.
mijn menu zag er de laatste paar dagen het zelfde uit als de hier al eerder gepostte dagmenu's
ik ben nu 90 kilo, maar een paar kilo afgevallen dus
En nu? 12 kilo in 1 week afvallen? Getuige het feit dat je alweer 2 weken verder bent...
quote:
Op maandag 24 januari 2005 08:09 schreef Dauthi het volgende:
Erm de caffeïne in de koffie en in de cola kan een behoorlijke killer zijn, zeker in de mate waarin de ts het drinkt kopje koffie met 2 klontjes suiker dan weer met 3, dat zijn allemaal koolhydraten die je nog eens extra moet verbranden en de 3 liter cola die hij weg drinkt op een avond zit bomvol caffeïne, wat je metabolisme aantast waardoor je minder en minder snel verbrandt. Het beste is gewoon om geen koffie of cola meer te drinken en gewoon water dat spoelt lekker door. Het op het moment dat je gaat sporten en 's ochtends gymnastiek doet heb je de koffie niet meer nodig om wakker te worden.
Waar het mij om gaat is dat mensen die hier adviezen geven doorslaan. De arme jongen mag niet meer eten dan fruit en groente, en alleen nog maar water drinken. Ten eerste is dat niet goed voor je lichaam, je hebt wel meer stoffen nodig, óók suiker. Ten tweede is dat nooit vol te houden en krijg je het effect dat iemand na verloop van tijd doorslaat, zich helemaal vol gaat proppen en meer gaat wegen dan diegene in eerste instantie woog.

Ik ben het met je eens dat 2 à 3 klontjes suiker te veel is, doe er dan één in, dat scheelt al aanzienlijk. (Overigens mag een jonge man zo'n 2400 kcal per dag binnen krijgen, en in 1 klontje suiker zitten er zo'n 20, een kop koffie op zichzelf staand bevat ook 20 kcal.) Ook drie liter cola is veel te veel van het goede, niet alleen vanwege de caffeïne, ook vanwege de aspartaam die er in zit. Een volwassen mens mag maximaal 1,5 liter lightdranken op een dag om hier niet te veel van binnen te krijgen. Ook voor deze stoffen geldt dat overdaad schaadt, maar dat een klein beetje écht niet zoveel kwaad kan en zelfs positieve bij-effecten kent. Aspartaam is ongezond, maar aan de andere kant bevat het weinig caloriën en wordt zo overgewicht voorkomen, wat eveneens niet goed is voor de gezondheid. Caffeïne vermindert de stofwisseling en maakt mensen nerveuzer, aan de andere kant is het goed voor de concentratie, vermoeidheidsgevoel en het reactievermogen (verboden doping in de sportwereld), wat prestaties kan verbeteren en mensen actiever maakt tijdens het sporten, waardoor de stofwisseling weer sneller gaat.

Veel stoffen zijn slecht voor een mens, maar kunnen wel goede bijwerkingen hebben. Andere stoffen heb je gewoon nodig om gezond te blijven, maar in overdaad zijn ze behoorlijk schadelijk. Het is zaak hier een goede balans tussen te vinden. Het volledig uitbannen van álle schadelijke/dikmakende stoffen vind ik sterk overdreven en werkt simpelweg niet omdat het niet vol te houden is. Dus, alles mag gegeten en gedronken worden, mits met mate, en graag met véél afwisseling.
  maandag 24 januari 2005 @ 09:40:26 #268
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24719165
Je mag ook alles drinken en eten wat je wil, zolang je maar onder je kcal behoefte zit.
pi_24720154
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:40 schreef Varr het volgende:
Je mag ook alles drinken en eten wat je wil, zolang je maar onder je kcal behoefte zit.
en let op schadelijke stoffen, inname van vitamines en mineralen...

Je kunt ook op patat leven en onder je kcal blijven, maar dan krijg je lang niet alles binnen wat je nodig heb. Gevarieerd eten doet wonderen...
  maandag 24 januari 2005 @ 12:07:18 #270
46511 Linz
held der helden
pi_24721467
waarom doe je niet 10 kilo in drie maanden? moet lukken toch?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24735153
van die 13 kilo in 3 weken ben ik allang afgestapt. dat had ik zelf ook al een beetje door, dat dat me niet zou lukken.
ik wil wel zo snel mogelijk naar de 86-88 kilo.

keep on trying.
pi_24740129
M'n record qua afvallen is trouwens 5 kilo in ruim 2 weken.
Is niet aan te raden.
Toen was ik nog jong, laten we maar zeggen.
Tap tap tap
pi_24742211
Oh, da's wel veel ja. Zo snel krijg ik het er niet eens aan, en dat wil wat zeggen =D
pi_24745242
lijkt me simpel:

- geen suiker meer in je koffie/thee (gewoon rustig afbouwen, niet in 1 keer mee kappen)
- 3 maaltijden per dag (ontbijt, lunch, diner) je eet nu 5 keer!!
- sporten (koop desnoods een hond!)
pi_24751347
Heel erg ziek worden helpt, ben in twee dagen 5 kilo afgevallen..
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')