Dus dat is gelogen ?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:38 schreef BrauN het volgende:
Op FOK! radio zei men dat ik homo ben met Dirkh en Alberto.
Dat is natuurlijk een misverstand.
Ik moet eens meer Fok!radio gaan luisterenquote:Op maandag 10 januari 2005 21:38 schreef BrauN het volgende:
Op FOK! radio zei men dat ik homo ben met Dirkh en Alberto.
Dat is natuurlijk een misverstand.
Pff... best kut, nog steeds schraal gevoel enzo. Geen bloed meer, wel harde rode korsten als ik m'n neus goed doorsnuit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:31 schreef kikoooooo het volgende:
je coketopic heeft weer een kick gehad!
wie geht's mit die nase?
ja hier in Twente is het mooiquote:
euhm weet ik niet ben met de tractor geweestquote:
IS goed ik kom ook.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:42 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
BrauN , kom eens frikandellen eten bij me thuis
Ik zorg voor mooie vrouwen![]()
Ik heb van 9.00 t/m 14.00 uur voornamelijk niks gedaan. Dat wil zeggen, slapen cq. FOK!ken cq. PS2 cq. eten en drinken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:58 schreef 9christensen het volgende:
wat heb je allemaal uitgevoerd vandaag, braun?
Wtf? Ik heb altijd zin!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Laat het dan merken.
Ik hield van jou, maar je hebt nog zo weinig zin de laatste tijd.
zozo.. nog fanatieker als mijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb van 9.00 t/m 14.00 uur voornamelijk niks gedaan. Dat wil zeggen, slapen cq. FOK!ken cq. PS2 cq. eten en drinken.
Daarna ben ik goed lui met de wagen naar school gereden, alwaar ik hetzelfde gedrag heb vertoond als een ontbindend lijk.
Om 16.30 uur huiswaarts gegaan waar ik aardappeltjes, rode kool en gegrilde speklapjes op mijn bord kreeg.
Nu zit ik hier, om mijn eten te laten zakken en een poging te ondernemen iets nuttigs te gaan doen.
Doei!
Nou zeg... je lijkt wel een dode pop in bed.quote:
Doe je verhaal, 9christensen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zozo.. nog fanatieker als mij
Tot 10 uur in bed gelegen. Toen douchen en beetje ontbijten. En daarna Fok!ken tot nu toe. En nu ga ik fkes koffie drinken bij het tankstation.quote:
jou, hondendrol...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
En koekteef, zeg het eens, wat wil je kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |