try astalavista.box.** voor info als je tenminste zin hebt om 393289832493284 docs te lezen.
quote:Als je deze vraag moet stellen => no way in hell.
Op maandag 24 september 2001 22:05 schreef Jeromar het volgende:
Hoe leer je hacken?
suc6! ik kan het, jij ook :-), in mijn vroegere naam stond ik bekend als hacker, althans als parttime, maar die naam is weg, verleden tijd! nieuw leven begonnen, let dus op wat je doet, soms kan het redelijk verkeerd gaan!, om een tipje op te lichten, heb een keer een behoorlijk belangrijke isp gehacked, en kon lekker romellen op de server daar...
maar -> een echte hacker verneukt niets! een van de gouden regels ,. of te wel etikette!
quote:astalavista had ik inderdaad al rondgekeken. Het gaat mij helemaal niet om dingen te verneuken of om criminele activiteiten. Het gaat mij alleen om de "skill"..
Op dinsdag 25 september 2001 00:20 schreef xp-nick het volgende:
Goed, om maar even serieus te helpen. Hacken leer je niet zo maar even, een trojan instaleren op een pc is niet hacken, neen dat is lame zijn. Hacken kun je maar op 1 manier leren, dat is veel lezen en doen!, .. proberen.. engels begrijpen, instaleer op een doos linux en ga wat kutten!, ik mag hier geen linkjes plaatsen, maar zoek eens naar astalavista grote box en een orgasme, .. das wel een mega hint...suc6! ik kan het, jij ook :-), in mijn vroegere naam stond ik bekend als hacker, althans als parttime, maar die naam is weg, verleden tijd! nieuw leven begonnen, let dus op wat je doet, soms kan het redelijk verkeerd gaan!, om een tipje op te lichten, heb een keer een behoorlijk belangrijke isp gehacked, en kon lekker romellen op de server daar...
maar -> een echte hacker verneukt niets! een van de gouden regels ,. of te wel etikette!
quote:Iedereen is begonnen op die manier, je kan mij niet vertellen dat er iemand is geweest die uit een ei kwam, telnet pakte en inlogde onder anonymous om vervolgens...
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Als je deze vraag moet stellen => no way in hell.
www.root-core.com was een site die daar ondersteuning in gaf, nu zijn ze een security site aan het worden... Dit is dus tegen hacken. of probeer eens rond te kijken op buletin boards zoals op hackers.com
Onthou hacken is illegaal mits je dit doet met toestemming, zelf ben ik ook bezig te leren wat voor tools ik kan gebruiken (telnet, hyperterminal, ftp) en daar gebruik ik servers voor die mensen hebben die ik ken, ik maak geen schade op deze servers en help op deze manier mensen hun beveiliging te verbeteren. voornamelijk leuk om te laten zien dat newbie bij ze binnen kan komen
In het begin zal je meer script kidie zijn, totdat je de programma codes kent en van bugs gebruik weet te maken.
Of zoek gewoon eens hacken in bij google, ik denk dat je het niet meer weet te overzien.
suc6
xXDisclaimerXx:
We do not promote illegal activities
and YOU should NOT involve yourself or this Bulletin Board Service or its readers in any possible crime related activities.
WE do not write Viruses or condone the creation or distribution of such. So stop asking.
WE do not steal passwords for people. So stop asking.
We do not work for the government. So stop asking.
quote:Ps we weten nu wel dat je zo'n ongelovelijke computer god bent en niemand beter is, maar een nuttig antwoord heb ik tot nu toe nog niet gehad. Als je hier alleen maar bent om newbs te flamen, dan denk ik dat jeje roeping mist op GOT en als User van dit forum wens ik normale reacties als mensen vragen om kennis. Hoe dom de vraag ook is, normaal antwoord geven lijkt me vrij normaal vooral in computerzaken.
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Als je deze vraag moet stellen => no way in hell.
Aneurism
Het web wemelt van de script kids die ergens een trojan progje ofzo vandaan hebben gedownd en gelijk denken dat ze meester hackers zijn omdat er zoveel mensen onbeschermd op internet aangesloten staan.
Vroeger waren die kereltjes niet eens als neophytes geclassificeerd.
what a world... what a world
Een echte hacker worden kan je je hele leven mee bezig zijn en dan zul je nog niet alles weten, als dat je streven is... veel succes... veel lezen... en veel contacten proberen te krijgen in de scene.
Als je een script kid wil worden.. alsjeblieft niet.. daar zijn er al teveel van.
quote:Dat heet een trojan en die zijn lame...
Op dinsdag 25 september 2001 09:26 schreef misterM het volgende:
Er was een programma ik ben de naam kwijt waar je een file naar iemand moest sturen en als hij die opende kon jij in zijn comp.
Weet iemand de naam nog ?
Voorbeelden van trojans:
Subseven
Cain
marcellovesbreezer@hotmail.com
quote:Graag, m'n adres staat in m'n profile
Op dinsdag 25 september 2001 09:29 schreef Aneurism het volgende:
Jeromar ik heb een aantal links voor je, die ik naar je toe zou kunnen mailen...
quote:nee...
Op dinsdag 25 september 2001 09:41 schreef misterM het volgende:
kan iemand het mij dan uitleggen via msn ?marcellovesbreezer@hotmail.com
quote:Omdat
Op dinsdag 25 september 2001 09:43 schreef xp-nick het volgende:[..]
nee...
quote:Lees mijn reactie nog maar eens door...
Op dinsdag 25 september 2001 09:50 schreef misterM het volgende:
Jeromar het wel mag ?
Een goed begin is het zelf installeren van bijv. LINUX of Windows NT. Het grootste gedeelte van Internet draait op deze besturingssystemen, dus de werking daarvan is verplichte kennis. Daarmee kun je dan naar harte lust experimenteren. Let ook op security-flaws die worden ontdekt in allerlei programmatuur (te vinden op sites als SecurityFocus en, iets minder gedetailleerd, op Micro$oft Security). Zo leer je al snel wat veelvoorkomende securityfouten zijn.
Daarnaast is het handig om veel te weten over netwerkprotocollen. Boeken als UNIX Network Programming, TCP/IP Illustrated (van Richard Stevens) zijn daarbij zeer handig.
Wat ook zeer handig is, is weten hoe bepaalde standaardconfiguraties van veelvoorkomende programma's eruit zien. Zo zijn er bijv. al heel veel security-fouten in webservers ontdekt, omdat de standaardinstellingen van die webservers zeer onveilig waren.
1. Zorg dat je informatie hebt over het systeem waar je in wilt komen. (fabrikant, os, versie, applicaties, etc.)
2. Bel doelwit op.
3. Zeg: "Goedendag, met <naam fabrikant doelwitsysteem>, Wij willen graag enkele zaken op uw machine testen. Heeft U voor mij het admin/root/qsecofr wachtwoord en account?"
4. Doe dit overtuigend.
5. Veel plezier.
quote:LOL
Op dinsdag 25 september 2001 12:23 schreef Herald het volgende:
g3w00n 3rg 1337 typ3n, d4t 1s h3t h4lv3 w3rk!
quote:btw wat is dat hacken toch, lees er de laatste tijd zoveel over?
Hoe leer je hacken?
maar even serieus, wat wordt er precies mee bedoeld als men et over hacken heeft? veel computer/netwerk/lan/software etc. kennis hebben en dat toepassen om er je voordeel mee te doen? das toch geen hacken? * BdR noemt dat "werken in de ICT"
quote:Ik ben het eens met Aaaargh, als je die vraag moet stellen wordt je geen hacker.
Hoe leer je hacken?
Aan hacken is niets enorm spannends zoals men vaak in films wil doen geloven. Het is vooral een kwestie van ongelofelijk veel technische kennis hebben (uitermate saai, enorm tijdrovend), en dan een handigheid vinden om een lek/gat te exploiteren. Dat gaat gepaard met dagen enkel achter de computer zitten rotzooien en niemand die je uberhaupt begrijpt.
Het valt ook niet zomaar aan te leren, het vraagt heel veel inzicht in informatie-systemen op diverse niveaus.
Bovendien zijn heel veel activiteiten eraan verbonden 100% illegaal & strafbaar.
quote:Rot op.
Op dinsdag 25 september 2001 08:53 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ps we weten nu wel dat je zo'n ongelovelijke computer god bent en niemand beter is, maar een nuttig antwoord heb ik tot nu toe nog niet gehad. Als je hier alleen maar bent om newbs te flamen, dan denk ik dat jeje roeping mist op GOT en als User van dit forum wens ik normale reacties als mensen vragen om kennis. Hoe dom de vraag ook is, normaal antwoord geven lijkt me vrij normaal vooral in computerzaken.
Aneurism
Hacken is een soort topsport, maar dan geestelijk. Vergelijk het met schaken; hoe graag je ook wil, het grootmeesterschap (waar heb bij hacken begint) is maar voor weinig mensen weggelegd. Als je dan de vraag stelt "hoe wordt ik schaakgrootmeester" laat je toch niet blijken dat je enige kans daarop maakt.
Aaaargh! is nou eenmaal supernerd, pardon, heel handig met computers , en z'n antwoord is dan ook 100% waarheid --> het meest nuttige antwoord. Het meest aardige of motiverende antwoord is het inderdaad niet ('hou maar op, het lukt niet' is nou eenmaal niet constructief), maar wel een waar en eerlijk antwoord.
Dus Jeromar, je kan wel ongein uithalen met leuke tooltjes (scriptkiddie-stijl), maar hacken, forget it.
quote:ja.... houd je mond maar weer, er is weer genoeg stommigheid uit gekomen
Op maandag 24 september 2001 23:46 schreef MoJo een van de domste dingen ever:
Begin eens met r00ten.
quote:*zucht*
Op dinsdag 25 september 2001 08:49 schreef Aneurism het volgende:
zelf ben ik ook bezig te leren wat voor tools ik kan gebruiken (telnet, hyperterminal, ftp)
(...)
In het begin zal je meer script kidie zijn, totdat je de programma codes kent en van bugs gebruik weet te maken.
wat jij noemt is gewoon script kiddie spelen.
een echte cracker is iemand die zelf broncode van software doorzoekt, op zoek naar bugs die hij kan exploiten (vaak buffer overflow's). m.a.w. leer eerst maar eens programmeren.
het is moeilijk, het is saai en heeft totaal niet de 'glamour' die jij denkt dat het heeft.
nee, ik doe 't niet, ik heb 't nooit geprobeert en ik wil 't ook niet proberen.
kan je leren C is een must en daarna beetje kloten scan met 56 k anders ben je erbij ... hehehe
zoals ik.....
quote:Nee hoor, dat is een hacker. Een cracker is (afgezien van een koekje
Op dinsdag 25 september 2001 18:48 schreef Aaargh! het volgende:
wat jij noemt is gewoon script kiddie spelen.
een echte cracker is iemand die zelf broncode van software doorzoekt, op zoek naar bugs die hij kan exploiten (vaak buffer overflow's). m.a.w. leer eerst maar eens programmeren.
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 19:32 schreef lzandman het volgende:[..]
Nee hoor, dat is een hacker. Een cracker is (afgezien van een koekje
) iemand die software aanpast, zodat je het gemakkelijk kunt kopieren/registreren.
quote:
hacker n. [originally, someone who makes furniture with an
axe] 1. A person who enjoys exploring the details of programmable
systems and how to stretch their capabilities, as opposed to most
users, who prefer to learn only the minimum necessary. 2. One who
programs enthusiastically (even obsessively) or who enjoys programming
rather than just theorizing about programming. 3. A person capable
of appreciating {hack value}. 4. A person who is good at programming
quickly. 5. An expert at a particular program, or one who frequently does
work using it or on it; as in `a Unix hacker'. (Definitions 1 through
5 are correlated, and people who fit them congregate.) 6. An expert or
enthusiast of any kind. One might be an astronomy hacker, for example.
7. One who enjoys the intellectual challenge of creatively overcoming
or circumventing limitations. 8. [deprecated] A malicious meddler who
tries to discover sensitive information by poking around. Hence `password
hacker', `network hacker'. The correct term for this sense is {cracker}.
quote:
cracker n. One who breaks security on a system. Coined ca.
1985 by hackers in defense against journalistic misuse of {hacker}
(q.v., sense 8). An earlier attempt to establish `worm' in this sense
around 1981-82 on Usenet was largely a failure.
Use of both these neologisms reflects a strong revulsion against
the theft and vandalism perpetrated by cracking rings. While it is
expected that any real hacker will have done some playful cracking
and knows many of the basic techniques, anyone past {larval stage}
is expected to have outgrown the desire to do so except for immediate,
benign, practical reasons (for example, if it's necessary to get around
some security in order to get some work done).
Thus, there is far less overlap between hackerdom and crackerdom
than the {mundane} reader misled by sensationalistic journalism might
expect. Crackers tend to gather in small, tight-knit, very secretive
groups that have little overlap with the huge, open poly-culture this
lexicon describes; though crackers often like to describe _themselves_
as hackers, most true hackers consider them a separate and lower form
of life.Ethical considerations aside, hackers figure that anyone who can't
imagine a more interesting way to play with their computers than breaking
into someone else's has to be pretty {losing}. Some other reasons
crackers are looked down on are discussed in the entries on {cracking}
and {phreaking}. See also {samurai}, {dark-side hacker}, and {hacker
ethic}. For a portrait of the typical teenage cracker, see {warez d00dz}.
quote:Was jij niet die gast die op de chat verbaasd was dat ie zijn ip adres zonder rebooten kon veranderen?
Op dinsdag 25 september 2001 08:49 schreef Aneurism het volgende:[..]
Iedereen is begonnen op die manier, je kan mij niet vertellen dat er iemand is geweest die uit een ei kwam, telnet pakte en inlogde onder anonymous om vervolgens...
www.root-core.com was een site die daar ondersteuning in gaf, nu zijn ze een security site aan het worden... Dit is dus tegen hacken. of probeer eens rond te kijken op buletin boards zoals op hackers.com
Onthou hacken is illegaal mits je dit doet met toestemming, zelf ben ik ook bezig te leren wat voor tools ik kan gebruiken (telnet, hyperterminal, ftp) en daar gebruik ik servers voor die mensen hebben die ik ken, ik maak geen schade op deze servers en help op deze manier mensen hun beveiliging te verbeteren. voornamelijk leuk om te laten zien dat newbie bij ze binnen kan komen
![]()
Of zoek gewoon eens hacken in bij google, ik denk dat je het niet meer weet te overzien.
suc6
xXDisclaimerXx:
We do not promote illegal activities
and YOU should NOT involve yourself or this Bulletin Board Service or its readers in any possible crime related activities.
WE do not write Viruses or condone the creation or distribution of such. So stop asking.
WE do not steal passwords for people. So stop asking.
We do not work for the government. So stop asking.
$@&!^!@%!#%@!#!%@!$%@#!$@!#!@%!@#g*dv*r%#&*@&#@¦@#¦@
Hacken, lieve n00b, is het edelste wat er is. Definitie, zoals ook te lezen in de guide to becoming a real hacker, is een persoon die een waardevolle toevoeging heeft geleverd aan een gemeenschap in de zin van opensource programmacode (wat ik 24/7 doe), documentatie schrijven over deze programmacode, beveiligingslekken in programmatuur vinden hoort hier ook bij maar het gaat dan dus om het vinden ervan, niet het exploiteren ervan.
Door naar de cracker, een cracker is iemand die systematisch beveiligingslekken opspoort en deze uitbuit voor eigen profeit. Hierbij kun je denken aan bedrijfsspionage, afpersing, stelen van creditcard-gegevens enzo. Soms zet ie de exploit gewoon op internet zodat 31337 zkr1ptk1dd13s er als havikken mee kunnen spelen om hun mammie's PC te "hekken".
Als laatste hebben wij de hyper-31337 zkr1ptk1dd13, het laagste uitschot wat er is. Een 31337 zkr1ptk1dd13 download tools door anderen (hackers of, meestal, crackers), snappen er geen ene reet van en doen maar wat door op knopjes te drukken en hebben r00t. Achja, en nu? Weten ze niet. WindowsNT kennen ze alleen het DOS commando del en in unix kunnen ze al helemaal niks. NT servers gan vaak dood en unix servers krijgen een entry in hun log dat er een telnet login plaatsvond. Spoor IP op (31337 zkr1ptk1dd13s vergeten vaak te spoofen) en je hebt ze. Sim-pel.
Terug naar de vraag. Hoe wordt ik een hacker? Jij: niet, nooit in je levensdagen. Hoe wordt een gemiddelde mens hacker? Lees de guide to becoming a hacker. Kortgezegd: leer programmeren, schrijf opensource code (GPL/BSD/...) en wees een toevoeging ana de gemeenschap. Als men jou waardevol genoeg vindt zal men jou een hacker noemen. Een hacker is het hoogste wat je kan worden. Hoger kan niet. Een hacker is een eretitel waarmee jouw mede-hacers jou eren. Wees er trots op.
* beelzebubu is trots om een echte hacker te zijn
Nu, jij wil geen hacker worden. Jij wilt cracker worden. Ga je gang. Ga sites lezen, leer over het TCP/IP protcol (zodat jij me de non-random sequence-exploit van TCP/IP kan uitleggen bijvoorbeeld), leer over firewalls (dus niet die kutwindhoos hoeredingen, maar een ECHTE firewall, inclusief source code, op net-niveau, zoals openBSD's ipf, freeBSD's ipfw of linux's iptables/ipchains). Leer dat instellen, begrijp wat het doet. Leer C-programmeren, vooral op netwerkniveau (sockets, stdio.h-functies zoals open(), read(), write(), socket() connect()), leer met unix werken en leer vooral de commandline gebruiken. als je genoeg geleerd hebt kun je vanzelf exploits opsporen.
Kan ik dat? Ja. Doe ik dat? Ja. Ben ik een cracker? Nee, want ik misbruik de exploits niet
31337 zkr1ptk1dd13s:
uitschot van een mismaakte maatschappij. Het zijn per definitie nullen en je hoort op ze te
. Flame op ze, verneuk ze, kleineer ze, ze snappen toch niks. De openingstekst van HAL2001 was tekenend voor de positie vn 31337 zkr1ptk1dd13s in de hacker-maatschappij. FUCK YOU dus.
En haal hacker, cracker en 31337 zkr1ptk1dd13s nooit meer door elkaa,r dat is een zonde
[edit]
s/37331/31337/ (een echte hacker weet wat dat betekent)
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebubu op 25-09-2001 22:26]
quote:uhm... ik wil niet lullig zijn, maar bedoel je niet 31337 ipv 37331? (sorry kon het niet laten)
Op dinsdag 25 september 2001 22:09 schreef beelzebubu het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH$@&!^!@%!#%@!#!%@!$%@#!$@!#!@%!@#g*dv*r%#&*@&#@¦@#¦@
Hacken, lieve n00b, is het edelste wat er is. Definitie, zoals ook te lezen in de guide to becoming a real hacker, is een persoon die een waardevolle toevoeging heeft geleverd aan een gemeenschap in de zin van opensource programmacode (wat ik 24/7 doe), documentatie schrijven over deze programmacode, beveiligingslekken in programmatuur vinden hoort hier ook bij maar het gaat dan dus om het vinden ervan, niet het exploiteren ervan.
Door naar de cracker, een cracker is iemand die systematisch beveiligingslekken opspoort en deze uitbuit voor eigen profeit. Hierbij kun je denken aan bedrijfsspionage, afpersing, stelen van creditcard-gegevens enzo. Soms zet ie de exploit gewoon op internet zodat 37331 zkr1ptk1dd13s er als havikken mee kunnen spelen om hun mammie's PC te "hekken".
Als laatste hebben wij de hyper-37331 zkr1ptk1dd13, het laagste uitschot wat er is. Een 37331 zkr1ptk1dd13 download tools door anderen (hackers of, meestal, crackers), snappen er geen ene reet van en doen maar wat door op knopjes te drukken en hebben r00t. Achja, en nu? Weten ze niet. WindowsNT kennen ze alleen het DOS commando del en in unix kunnen ze al helemaal niks. NT servers gan vaak dood en unix servers krijgen een entry in hun log dat er een telnet login plaatsvond. Spoor IP op (37331 zkr1ptk1dd13s vergeten vaak te spoofen) en je hebt ze. Sim-pel.
Terug naar de vraag. Hoe wordt ik een hacker? Jij: niet, nooit in je levensdagen. Hoe wordt een gemiddelde mens hacker? Lees de guide to becoming a hacker. Kortgezegd: leer programmeren, schrijf opensource code (GPL/BSD/...) en wees een toevoeging ana de gemeenschap. Als men jou waardevol genoeg vindt zal men jou een hacker noemen. Een hacker is het hoogste wat je kan worden. Hoger kan niet. Een hacker is een eretitel waarmee jouw mede-hacers jou eren. Wees er trots op.* beelzebubu is trots om een echte hacker te zijn
Nu, jij wil geen hacker worden. Jij wilt cracker worden. Ga je gang. Ga sites lezen, leer over het TCP/IP protcol (zodat jij me de non-random sequence-exploit van TCP/IP kan uitleggen bijvoorbeeld), leer over firewalls (dus niet die kutwindhoos hoeredingen, maar een ECHTE firewall, inclusief source code, op net-niveau, zoals openBSD's ipf, freeBSD's ipfw of linux's iptables/ipchains). Leer dat instellen, begrijp wat het doet. Leer C-programmeren, vooral op netwerkniveau (sockets, stdio.h-functies zoals open(), read(), write(), socket() connect()), leer met unix werken en leer vooral de commandline gebruiken. als je genoeg geleerd hebt kun je vanzelf exploits opsporen.
Kan ik dat? Ja. Doe ik dat? Ja. Ben ik een cracker? Nee, want ik misbruik de exploits niet
37331 zkr1ptk1dd13s:
uitschot van een mismaakte maatschappij. Het zijn per definitie nullen en je hoort op ze te![]()
![]()
![]()
![]()
. Flame op ze, verneuk ze, kleineer ze, ze snappen toch niks. De openingstekst van HAL2001 was tekenend voor de positie vn 37331 zkr1ptk1dd13s in de hacker-maatschappij. FUCK YOU dus.
En haal hacker, cracker en 37331 zkr1ptk1dd13s nooit meer door elkaa,r dat is een zonde![]()
'tja ik deel grotendeels jou mening. Ik vind, als je al vraagt hoe je het leert, je er al niet aan moet beginnen, omdat het toch nooit wat word, en je de principes toch nooit zult begrijpen. En zkriptkiddiez zijn er al te veel
quote:Kan.....
Op dinsdag 25 september 2001 22:15 schreef Dualdude het volgende:
uhm... ik wil niet lullig zijn, maar bedoel je niet 31337 ipv 37331? (sorry kon het niet laten)
* beelzebubu heeft eigenlijk geen flauw idee
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 22:18 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Kan.....
* beelzebubu heeft eigenlijk geen flauw idee
quote:achja....... * aangepast *
Op dinsdag 25 september 2001 22:19 schreef Dualdude het volgende:[..]
't is 31337, maar dat is niet relevant verder, het staat alleen wat slordig
quote:
Social Engineering:This method isn't as romantic as it sounds. It basically involves the hacker lying to a user, in order for them to obtain information, in this case, your password. Here's one simple example of social engineering.
The phone rings:
You: Hello?
Hacker: Hi, this is Mike from Dial-Ups-USA.
You: Ah, you're the ones I get my Internet access through, right?
Hacker: Yeah. That's why I'm calling. Have you tried to access your e-mail today?
You: No, I've had a busy day, why?
Hacker: I know how those go. I've had a busy today too. We had a problem with our mail server. It crashed and all of the user accounts were deleted.
You: Oh, I guess you have been busy then. How long will my account be down?
Hacker: Well, hopefully within the next few minutes. I'm the lucky guy that got chosen to call all of our users and re-establish their accounts. Do you remember what your username is?
You: Username?
Hacker: Yes, that would be the part of your e-mail address that comes before the @ sign.
You: Oh, that would be 'John20' then.
Hacker: Ok, great. I'll add that in here right now.
You: Ok, thanks.
Hacker: What would you like your password to be?
You: Do I need to pick a new one, or can I use the same one that I used before?
Hacker: You can go ahead and use the same one as before.
You: Ok, make it 'YouGotMe' again. This way I won't have to try to remember a new one.
Hacker: Give me a minute to enter it.....Ok, you're all set. The account should be re-activated within the next 10 minutes or so.
You: Ok thanks, I appreciate that.
Hacker: No problem, have a nice day.
You: You too...I can hear you saying it now. "I'd never fall for something like that." Hackers pray on one simple fact about the average user. If something seems "wrong" to a user, or "out of the ordinary", they almost ALWAYS assume it's because they aren't the expert "Well, I'm not sure what he's talking about, but I don't know a lot about computers, so he must be right."
How do you protect yourself from this type of attack? Have self confidence, and use your common sense. If it walks like a hacker and talks like a hacker, it's probably a hacker
Tada!
quote:het net ff je andere topic door gelezen. en ik moet zeggen dat er sinds die tijd nix verandert is. een half jaartje geleden hadden zij mijn account geblokkeerd (omdat ze dachten dat ik spam zou versturen ofzoiets?? ik haat spam, en dat het ik ze ook duidelijk gemaakt ook).
Op donderdag 27 september 2001 13:16 schreef Super Snackman het volgende:
Zo ben ik ooit bij xs4all achter een wachtwoord gekomen (mocht toen wel), zal ff kijken of ik dat topic vinden kan
maar ik had in ieder geval de helpdesk gebeld en die verbond me door met een systeembeheerder die dit soort zaken regeld. Hij vroeg of ik spam zou hebben verstuurd, nee dus, hij zegt of iemand anders mijn password wist, nee dus. Hij vraagt ofhij het even voor me zal wijzigen (ja dus ) vraagt mijn accountnaam en tjakka ik was weer online. Ik heb er eigenlijk verder niet over nageacht, omdat ik het toen volledig normaal vond dat ik mijn account weer terug kreeg. Maar nu ik er aan terugdachtvond ik het idd wel vreemd dat ik niet hoefde te bewijzen dat ik ook daadwerkelijk de persoon ben waarvoor ik me uitgaf
quote:in 3 stappen:
Hoe leer je hacken?
1. Installeer linux
2. Lees alles op deze pagina :http://www.linuxdoc.org/guides.html
3. Leer C
Dan heb je een beetje een idee hoe een OS werkt en hoe netwerken werken.
Eenmaal een account en de wereld staat voor je open (of als ze hardnekkig zijn boot je trinux en tap je netwerkverkeer af, geen hond die aan encryptie/secureshell doet...maar das weer zooooveel moeite).
quote:ten eerste owkay dan iemand die eens weet wat een hacker is ... mensen kijken teveel films met zo'n stom fake scherm met 2 boxjes voor username en password waar hackers op 1 knopje drukken en via backdoor iets hacken in 10 seconden ... met grote txts over het scherm van access denied en access granted ... lame en nep en nix met hacken te maken ...
Op dinsdag 25 september 2001 22:09 schreef beelzebubu het volgende:...
een hacker is gewoon iemand met erg veel programmeer en netwerk kennis die security issues uit open source software haalt ... helemaal geen fame en babes gewoon een pc en veel coden en codes lezen ... pretty boring voor een leek, je moet hier echt een freak voor zijn
en die s/ blijft wel leuk jah, maar zegt nog nix over de kennis van die persoon ... script kiddies gebruiken dit ook vaak op chat en voelen zich erg kewl dat ze iets weten over linux, maar vraag ze maar eens een ingewikkelde functie te maken met sed / awk ipv de s/ dan houd het al snel op
quote:Ugh. Een echt l33te zr1p+k1dd13 weet wat dat betekent.
31337 (een echte hacker weet wat dat betekent)
quote:h331 903d b3d8 v4n j0u z39
Op maandag 08 oktober 2001 12:04 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Ugh. Een echt l33te zr1p+k1dd13 weet wat dat betekent.
basic, java(script), c++, html
ben je nog wel een jaartje of 5 minimaal bezig schat ik zo
quote:yes!
Op maandag 08 oktober 2001 13:19 schreef merulez het volgende:
als je ECHT wil leren hacken, moet je gewoon fftjes een paar programmeer taaltjes leren.basic, java(script), c++, html
quote:Zeer relevant tot hacken inderdaad.
Op maandag 08 oktober 2001 13:06 schreef Webby het volgende:
het ging niet om die 31337, maar om die s/ replace filter
Javascript/HTML zie ik alleen nut bij in als je het over Social Engineering hebt.
Zoals het eeuwenoude Hotmail trucje, javascript popt windowtje open - windowtje bevat 'malicious' login schermpje..
Clueless users voeren password in, yay. hotmail accountje.
(Dit kan niet meer overgens, teminste.. het zou niet meer moeten kunnen).
Wat ik zou zeggen is:
- Leer hoe een PC werkt, bestudeer de x86 architectuur en als het even kan ASM.
- Leer hoe het Internet werkt, bestudeer (TCP|UDP)/(IP|ICMP)
- Leer hoe je target platformen (Unix en Windows werken nogal verschillend intern) werken.
- Leer hoe te werken met deze target platformen.
- Leer de programmeertaal die het meest op jouw target platform gebruikt wordt.
Dus, lezen lezen lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door CaPS_ op 08-10-2001 13:52]
quote:Als ik had gezegd x/bla/bla2/ dan had driekwart ook "ja tuurlijk" geroepen maar de unix-kenners hier zullen weten dat het s/bla/bla2/ is en bij welke programma's deze filters horen, blabla. Beetje weetjeskennis dus, niet relevant voor hacken maar het geeft wel aan dat je weet waar je over praat.
Op maandag 08 oktober 2001 13:41 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Zeer relevant tot hacken inderdaad.
INGELOGD=`who | wc -l`
TOTAAL=`wc -l /etc/passwd | cut -d/ -f1`
PROCENT=`expr $INGELOGD \* 100 \/ $TOTAAL`
KOMMA=`expr $INGELOGD \* 1000 \/ $TOTAAL - $PROCENT \* 10`
echo Er zijn totaal $TOTAAL users op deze linuxbak.
echo Daarvan zijn er op dit moment $INGELOGD ingelogd.
echo Dat komt neer op een gebruik van $PROCENT,$KOMMA procent.
though hier geen use van sed of awk in voorkomt toch leuk
ow wacht opdracht 2 is wel met sed
echo Zo Ma Di Wo Do Vr Za
cal $1 $2 | sed -n '3,$p'
stond ook nog een case boven om de maand correct weer te geven in het nederlands ...
joy dit is lang geleden ...
ik wou dus zeggen dat die 2 scrippies mij nogsteeds geen hacker maken,
maar dat wil je een hacker zijn je wel vanalles moet kunnen like c perl linux tcp/ip etc.
en html hoort nogsteeds niet bij het lijstje ... dit is gewoon een opmaak thingy geen programmeer taal ...
mocht je toevallig php doen ofzow dan kom je meer in de buurt, maar als je eenmaal goed programmeerd maakt de taal niet meer uit als je de logics maar snapt. though c toch wel de main taal blijft ...
Bij PHP kan je (in principe) niet direct bij het geheugen. Wat een key-issue is
als je over exploiten van bugs praat. Ok, je zou remote exploitjes kunnen schrijven..
C/Pascal (denk ik dan)/ASM/envastnogweleenpaar zijn de enige "talen" die direct (dat is: mocht je kernel dit toelaten).
In C kun je zeggen:
code:Linux kernel (ik draai Linux) laat dit niet toe, omdat dat geheugen nietchar *blaat;
blaat = (char *) 0xdeadbeef; /* hehe, tis nog valid ook */
printf("%s\n", *blaat);
[caps@anaina:~]$ ./test
Segmentation Fault.
(gdb) p *blaat
Couldn't access memory at 0xdeadbeef
Vertaald: print de stringwaarde van geheugen locatie 0xdeadbeef
Dit lukt je niet in PHP, Javascript, Perl, Python .. etc.
Deze kunnen enkel als kleine hulpmiddeltjes dienen.
(Ok ok, er zijn manieren om dit te bewerkstelligen met PHP maar dan moet je toch al weer met C aan de gang.)
[Dit bericht is gewijzigd door CaPS_ op 08-10-2001 18:39]
quote:je moet een taal hebben die op systeem niveau draait, dus zonder tussenlayer (bv. java's JVM). PHP, java, perl, bijna alles behalve C/C++ valt dan af.
Op maandag 08 oktober 2001 17:59 schreef Webby het volgende:
Ohwjah forgot to make my pointik wou dus zeggen dat die 2 scrippies mij nogsteeds geen hacker maken,
maar dat wil je een hacker zijn je wel vanalles moet kunnen like c perl linux tcp/ip etc.en html hoort nogsteeds niet bij het lijstje ... dit is gewoon een opmaak thingy geen programmeer taal ...
mocht je toevallig php doen ofzow dan kom je meer in de buurt, maar als je eenmaal goed programmeerd maakt de taal niet meer uit als je de logics maar snapt. though c toch wel de main taal blijft ...
Alleen C/C++ kunnen een OS instabiel maken, de rest crasht de applicatie maar voor de rest niks (tenzij je de tussenlayer weer crasht, dan zit je namelijk alsnog op systeemniveau).
[edit]
caps zei net ongeveer hetzelfde
quote:je kan ook proberen de bytecode te hacken... maar dat is best moeilijk...
Op maandag 08 oktober 2001 18:31 schreef beelzebubu het volgende:[..]
je moet een taal hebben die op systeem niveau draait, dus zonder tussenlayer (bv. java's JVM). PHP, java, perl, bijna alles behalve C/C++ valt dan af.
Alleen C/C++ kunnen een OS instabiel maken, de rest crasht de applicatie maar voor de rest niks (tenzij je de tussenlayer weer crasht, dan zit je namelijk alsnog op systeemniveau).
[edit]
caps zei net ongeveer hetzelfde
quote:Op een goed OS kan je proggelen wat je wilt maar je komt met een applicatie niet in een geheugensegment van een ander programma of het kernel
Op maandag 08 oktober 2001 18:31 schreef beelzebubu het volgende:
je moet een taal hebben die op systeem niveau draait, dus zonder tussenlayer (bv. java's JVM). PHP, java, perl, bijna alles behalve C/C++ valt dan af.Alleen C/C++ kunnen een OS instabiel maken, de rest crasht de applicatie maar voor de rest niks (tenzij je de tussenlayer weer crasht, dan zit je namelijk alsnog op systeemniveau).
quote:Een C proggie die als root draait.... (Wat was /dev/mem ook alweer
Op maandag 08 oktober 2001 19:36 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Op een goed OS kan je proggelen wat je wilt maar je komt met een applicatie niet in een geheugensegment van een ander programma of het kernel
Bovendien zijn 88% van de OS-en (88% van de mensen gebruikt windows op de desktop) niet goed
quote:Waarom zou je ook een windhoosbak gaan attacken ?
Op maandag 08 oktober 2001 19:59 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Bovendien zijn 88% van de OS-en (88% van de mensen gebruikt windows op de desktop) niet goed
Die crasht zowieso toch sneller dan jij em kunt hacken
Zelfs een windowsbak is een leuke doorsluis bak.
Vooral omdat het onding helemaal niets logged per-default.
quote:L = B
Op maandag 08 oktober 2001 20:31 schreef kukuruz het volgende:
Wat een hoop gelul, get a life
i got a life
quote:Je bekijkt het van de verkeerde kant.
Maar goed,
Dat zal ik jou als eh 'iemand-met-een-leven' wel niet
aan z'n verstand kunnen peuteren
quote:Sommige mensen vinden het interessant om iets over computers te weten zoals andere ballet, voetbal, bier, vrouwen of auto's interessant vinden.
Welcome to our world
quote:ermm... waarom zou je een 'hack' progje draaien als je al root hebt
Op maandag 08 oktober 2001 19:59 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Een C proggie die als root draait.... (Wat was /dev/mem ook alweer
)
quote:Goeie vraag
Op maandag 08 oktober 2001 21:44 schreef Aaargh! het volgende:[..]
ermm... waarom zou je een 'hack' progje draaien als je al root hebt
(sorry werd ff melig van al het gelees)
quote:Dat is niet waar. Voor elke Win NT zijn al manieren om in ring-0 te komen en de kernel aan te passen.
Op maandag 08 oktober 2001 19:36 schreef Aaargh! het volgende:
Op een goed OS kan je proggelen wat je wilt maar je komt met een applicatie niet in een geheugensegment van een ander programma of het kernel
Hacken? Je bedoelt security testen
Leer Linux/BSD of een ander kloontje, leer c++ en perl.. veel internet kennis en gezond verstand.
That's that
quote:Er stond "voor elk goed OS", je wilt toch niet serieus zeggen dat je windows als zware-systeem-OS serieus neemt
Op donderdag 11 oktober 2001 11:28 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..] Voor elke Win NT [...]
Ik moet er niet aan denken dat een bank z'n database onder windowsNT gaat draaien
[edit]
Krantenkoppen: "ABN Amro's TeleTubbie-bankrekening-systeem wederom geflipt"
quote:lol postbank doet het wel
Op donderdag 11 oktober 2001 14:46 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Er stond "voor elk goed OS", je wilt toch niet serieus zeggen dat je windows als zware-systeem-OS serieus neemt
![]()
![]()
* dubbel ligt *
![]()
![]()
Ik moet er niet aan denken dat een bank z'n database onder windowsNT gaat draaien
[edit]
Krantenkoppen: "ABN Amro's TeleTubbie-bankrekening-systeem wederom geflipt"
Kijk http://www.luckylucumo.f2s.com/ weet niet aof dat genoemd is.
Veel is te vinden op securify portal
hier zijn de tutorials, ze laden erg langzaam.
http://blacksun.box.sk/tutorials.html enne Remco dit is gewoon kennis, geen warez
quote:Win NT is dan ook geen goed OS maar een speelgoed OS (MS gebruikt een aangepast win2k kernel voor hun X-Box, en zelfs dat schijnt flink te crashen)
Op donderdag 11 oktober 2001 11:28 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Dat is niet waar. Voor elke Win NT zijn al manieren om in ring-0 te komen en de kernel aan te passen.
quote:Daar NT ondanks alle ontkenningen van MS toch zeer netjes op DOS gebaseerd is heeft het nog steeds veel van de oude problemen van DOS. Alle MS OS-en zijn per definitie speelgoed. Een goed OS heeft een goede basis en dat is DOS zeer zeker niet (moet ik over de oude DOS-1.0 historie verhalen
Op woensdag 24 oktober 2001 20:18 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Win NT is dan ook geen goed OS maar een speelgoed OS (MS gebruikt een aangepast win2k kernel voor hun X-Box, en zelfs dat schijnt flink te crashen)
quote:Back Orrifice misshien?
Er was een programma ik ben de naam kwijt waar je een file naar iemand moest sturen en als hij die opende kon jij in zijn comp.
Kom op nou zeg... Wat is dit voor een zinloze discussie...
SLOT?
Hoop dat je een keer een trojan krijgt, heb je snel zat door waarom het diep is
quote:Ik ook niet, maar ik moet er ook niet aan denken dat ze dat onder unix gaan doen. Laat ze maar lekker op de AS/400 of de Mainframe blijven draaien. Veel veiliger.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:46 schreef beelzebubu het volgende:Ik moet er niet aan denken dat een bank z'n database onder windowsNT gaat draaien
quote:op 'de Mainframe' ??
Op maandag 29 oktober 2001 16:38 schreef links234 het volgende:[..]
Ik ook niet, maar ik moet er ook niet aan denken dat ze dat onder unix gaan doen. Laat ze maar lekker op de AS/400 of de Mainframe blijven draaien. Veel veiliger.
En minder downtime.
BTW steeds meer grote servers draaien een unix versie .. uptime van 400 dagen is niet vreemd dan... (Af en toe update heh?)
quote:Ja,je hebt OS/390 of OS/390 of zOS. Da's een mainframe voor mij. Of die nou van IBM of Fujitsu of Amdahl is maakt me ook niet veel uit.
Op maandag 29 oktober 2001 17:14 schreef ThE_ED het volgende:[..]
op 'de Mainframe' ??
Anyway, tegenwoordig begint het met UNIX wel ergens op te lijken, het heeft nog niet alle functionaliteit en securityzut van echte operating systemen, maar dat zal over een jaar of vijf wel verholpen zijn.
quote:En dat is geen unix
Op maandag 29 oktober 2001 16:38 schreef links234 het volgende:
[...] ik moet er ook niet aan denken dat ze dat onder unix gaan doen. Laat ze maar lekker op de AS/400 [...]
quote:Leer eerst programmeren, Bij voorkeur C++. Kom daarna nog maar 's terug.
hoe leer je hacken?
quote:AS/400 machines gebruiken het OS/400 operating system.
Op maandag 29 oktober 2001 19:24 schreef beelzebubu het volgende:[..]
En dat is geen unix
quote:Gewoon vi kennen is ook voldoende.
quote:Call me stupid, maar is dat niet een smaak van unix?
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:10 schreef shift het volgende:[..]
AS/400 machines gebruiken het OS/400 operating system.
quote:GMTA
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:42 schreef slakkie het volgende:[..]
Call me stupid, maar is dat niet een smaak van unix?
quote:Nee.
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:42 schreef slakkie het volgende:[..]
Call me stupid, maar is dat niet een smaak van unix?
Op maandag 29 oktober 2001 19:24 schreef beelzebubu het volgende:[..]
En dat is geen unix
quote:www.whatis.com
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:37 schreef slakkie het volgende:
Ok, lekker constructief, wat is het dan wel?
quote:en
AS/400
The AS/400 - formally renamed the "eServer iSeries/400," but still commonly known as AS/400 - is a middle-size server designed for small businesses and departments in large enterprises and now redesigned so that it will work well in distributed networks with Web applications. The AS/400 uses the PowerPC microprocessor with its reduced instruction set computer technology. Its operating system is called the OS/400. With multi-terabytes of disk storage and a Java virtual memory closely tied into the operating system, IBM hopes to make the AS/400 a kind of versatile all-purpose server that can replace PC servers and Web servers in the world's businesses, competing with both Wintel and UNIX servers, while giving its present enormous customer base an immediate leap into the Internet.
The AS/400, one of IBM's greatest success stories, is widely installed in large enterprises at the department level, in small corporations, in government agencies, and in almost every industry segment. It succeeded another highly popular product, the System/36 and was itself based on a later, more sophisticated product, the System/38. AS/400 customers can choose from thousands of applications that have already been written and many have been "Web-enabled." IBM points to the AS/400's "uptime" of 99.9%.The AS/400 comes with a database built-in. One widely-installed option is Domino (Notes with a Web browser).
According to IBM, these are some important new uses for the AS/400:
Data warehousing: With multi-gigabytes of RAM and multi-terabytes of hard disk space, the AS/400 can be a repository for large amounts of company data to which data mining could be applied.
Java application development: With its closely integrated Java virtual machine and new tools designed by IBM for building commercial applications with Java, the AS/400 can be used as a development system.
Web and e-commerce serving: Equipped with a Web server and applications designed to support e-commerce (taking orders, tracking orders, providing service to customers, working with partners and suppliers) and with firewall capabilities, the AS/400 can handle Internet serving for a moderate-size company.
Corporate groupware services: Assuming that Domino and Notes have been included with the system, it's designed to quickly provide a corporation with sophisticated e-mail, project file sharing, whiteboards, and electronic collaboration.
quote:-edit: quotetag goedgezet-
OS/400
OS/400 is IBM's operating system for its AS/400 and AS/400e line of business computers. Because OS/400 is closely attuned to the AS/400 hardware design and generally comes as part of the basic package, there is no alternative operating system to compete with it. OS/400 is built to operate with the AS/400 logical partition (LPAR) architecture, in which multiple instances of the operating system can run concurrently in different partitions. Among other uses, LPAR is useful when migrating to a new release. The old production system can keep operating in one partition while a new system is being tested.
As the AS/400 has evolved to meet the latest trends in business and information technology, OS/400 and its related software has added support for:Applications written in the Java programming language
The ability to run Windows 2000/NT applications (when certain other products are installed)
The Portable Application Solutions Environment (PASE), which supports a subset of the AIX environment so that UNIX applications can be ported and run on the AS/400
Lotus Domino, which provides groupware and e-mail from Lotus Notes applications or a standard Web browser
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 01-11-2001 02:28]
quote:Mainframe is volgens mij gewoon ander woord voor grote computer.. Een mainframe is gewoon een manier om een beetje leuke compu te gebruiken en zegt niets over processortype(s) of OS...
Op maandag 29 oktober 2001 17:31 schreef links234 het volgende:[..]
Ja,je hebt OS/390 of OS/390 of zOS. Da's een mainframe voor mij. Of die nou van IBM of Fujitsu of Amdahl is maakt me ook niet veel uit.
Anyway, tegenwoordig begint het met UNIX wel ergens op te lijken, het heeft nog niet alle functionaliteit en securityzut van echte operating systemen, maar dat zal over een jaar of vijf wel verholpen zijn.
Als die OS-en van jou zou goed zijn, waarom draaien veel servers dan IRIX?? ...
quote:IRIX word toch vooral gebruikt door SGI bakkies die met grafische zooi staan te klooien ?
Op woensdag 31 oktober 2001 14:22 schreef ThE_ED het volgende:
Als die OS-en van jou zou goed zijn, waarom draaien veel servers dan IRIX?? ...
Dan lijkt me dat iets als Solaris meer gebruikt word voor dat soort toepassingen
Ik kan zelf niet hacken en kwam in deze thread omdat ik wilde weten wat 1337 betekent. Toch kan ik me niet voorstellen dat het zo onbereikbaar is als sommige me hier willen doen geloven. Een opleiding informatica moet toch wel voldoende zijn. En natuurlijk, de ene hacker zal slimmer zijn dan de andere, maar ik zie niet in waarom Jeromar er geen een zou kunnen worden.
ohja, www.google.nl voor al uw antwoorden
p.s. nee ik ben geen hacker
quote:Jij bent egt ziek in je hoofd..
Op maandag 29 oktober 2001 17:31 schreef links234 het volgende:
Waar haal je die onzin vandaan dat UNIX dat niet heeft ?... Egt vette BULLSH*T
Ik zal er wel mee uitkijken wat je doet .. dangerouzzzz ..
Op donderdag 31 januari 2002 15:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
Een opleiding informatica moet toch wel voldoende zijn.
netals met een trojan effe win.com verwijderen computer opnieuw op starten, en niet meer starten
...
quote:
www.taliban.com
Welcome to Taliban.com
It looks as if someone didn't pay their domain name renewal fee...
...awww, that's too bad.
quote:Je kan dit zeker niet onderbouwen? Als jij met een opleiding informatica leert over beveiliging dan weet je ook wel hoe je die moet doorbreken. En anders zoek je naar How-to's. Zo bijzonder is het echt niet hoor.
Op vrijdag 01 februari 2002 03:44 schreef MacBeth het volgende:[..]
Nee.
quote:jah vooral doen, microsoft.com defacen
Op vrijdag 01 februari 2002 04:25 schreef blup het volgende:
Hacken is leuk als je
www.microsoft.com taliban.com of de website van je school.
veranderd en de webmaster even duidelijk maakt dat er wat niet goed zit.
..
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 12:59 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Je kan dit zeker niet onderbouwen? Als jij met een opleiding informatica leert over beveiliging dan weet je ook wel hoe je die moet doorbreken. En anders zoek je naar How-to's. Zo bijzonder is het echt niet hoor.
Ga jij eens een studie Informatica doen, en probeer dan eens te hacken
quote:There's a difference between HACKING, and CRACKING!!!
Op maandag 24 september 2001 22:16 schreef Toebroodjie het volgende:
Simpel, gewoon even een scriptkiddie progje van het net plukken, maarja dat denken heel veel mensen dat dit hacken is. In mijn ogen is het zinloos geweld op het net, waarom iemand z`n computer naar z`n mallemoeren helpen waar die persoon klauwen vol geld aan uit heb gegeven??? Een echte hacker indentificeren zich niet met scriptkiddies, die zijn hoe negatief hackers ook overkomen in onze maatschappij juist nuttig omdat ze vele grote bedrijven erop wijzen iets aan hun beveiliging te doen, kijk maar eens naar die jongen die de Microsoft pasgeleden heeft gehackt. Een echte hacker is niet uit op computers te vernielen. Niet dat ik zeg dat jij dat van plan bent, maar ben je het wel dan zul je hoe dan ook een keer door de mand vallen.
Hackers : Willen weten hoe de beveiliging en het systeem in elkaar zit, om er van te leren. Dus ze proberen een servertje te kraken,.. en het geeft een kick als het lukt. En dan gaan ze weer weg zonder sporen achter proberen te laten! Maar ZONDER iets kapot te maken!!!!!!!!!!!
Crackers : Dit zijn de boosdoeners en vaak ook de scriptkiddies. Ze zijn er bewust van dat ze uit zijn
op MASS-DESTRUCTION, Bestanden wissen, computers verneuken,
virussen installeren etc.
quote:Sorry, ik ben niet overtuigd.
Op vrijdag 01 februari 2002 14:56 schreef MacBeth het volgende:[..]
Ga jij eens een studie Informatica doen, en probeer dan eens te hacken
quote:Dan ben je dat niet
Op dinsdag 05 februari 2002 17:01 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Sorry, ik ben niet overtuigd.
Blijft grappig hoe niet-techneuten denken inzicht te hebben in technische zaken.
Ik noem mezelf een hacker, hoe leer je om een hacker
te worden ?
Zo heb ik het gedaan:
Ik hack nog steeds, code nog steeds, en heb veel lol in mijn werk...
En elke dag sta ik weer verbaasd van hoe andere mensen denken, ik analyseer soms aanvallen op ons netwerk die echt brilliant zijn... En daar leer ik ook weer van
Maarja, je hoeft het niet op deze manier te doen... het is EEN manier
p.s. Een van mijn mooiste hacks: telnet server+client over ICMP
[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 29-07-2002 22:44]
quote:Ja man, HTML heavy programmeer taaltje? En Javascript hoeft ook niet noodzakelijk een programmeer taal te zijn.
Op maandag 08 oktober 2001 13:19 schreef merulez het volgende:
als je ECHT wil leren hacken, moet je gewoon fftjes een paar programmeer taaltjes leren.basic, java(script), c++, html
En WTF heb je aan BASIC?
Wisten jullie trouwens dat hacken en cracken jarenlang geleden door de media doorelkaar zijn gehaald? En nu dus eigenlijk verkeerde benamingen zijn?
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:25 schreef ChOas het volgende:
Okay, topic is al oud, maar laat ik toch maar reageren.Ik noem mezelf een hacker, hoe leer je om een hacker
te worden ?Zo heb ik het gedaan:
- Jong beginnen met programeren (basic, en geloof het of niet, logo
)
- Experimenteren met je computer, download een compiler, en leer door tutorials, of studie op school, Pascal, en dan C.
- blijf leren...
- Studeer Telematica
- Studeer af op netwerkbeveiging
- Ga werken bij een bedrijf waar je de vrijheid hebt om te coden, zelf kleine hacks schrijven leert je in het begin meer over programeren dan meekijken in een mega project.
- blijf leren
- Hou je kennis bij, haal je CCNA, CCDP, CCSA, CCSE, etc.
- Word assistent netwerkmanagement.
- blijf leren
- vraag toestemming aan het bedrijf waar je voor werkt om
op testsystemen in te 'hacken'.- Doe code audits, patch programmas
- En ohja... blijf leren...
Ik ben nu 'Network Design Architect' ... Hoofdverantwoordelijke voor een zeer groot zakelijk netwerk
wat ik hier niet zal noemen.Ik hack nog steeds, code nog steeds, en heb veel lol in mijn werk...
En elke dag sta ik weer verbaasd van hoe andere mensen denken, ik analyseer soms aanvallen op ons netwerk die echt brilliant zijn... En daar leer ik ook weer van
Maarja, je hoeft het niet op deze manier te doen... het is EEN manier
p.s. Een van mijn mooiste hacks: telnet server+client over ICMP
quote:1. Goed dat je dit zegt
Ps we weten nu wel dat je zo'n ongelovelijke computer god bent en niemand beter is, maar een nuttig antwoord heb ik tot nu toe nog niet gehad. Als je hier alleen maar bent om newbs te flamen, dan denk ik dat jeje roeping mist op GOT en als User van dit forum wens ik normale reacties als mensen vragen om kennis. Hoe dom de vraag ook is, normaal antwoord geven lijkt me vrij normaal vooral in computerzaken.
Aneurism
quote:er zijn zeker domme vragen, dit valt nl in de catogorie "hoe breek ik een auto open"
Op woensdag 26 februari 2003 03:55 schreef Duran het volgende:[..]
1. Goed dat je dit zegt
2. Er zijn geen DOMME vragenDuran
en dan mag je de topicstarter afbranden
quote:Volgens mij heeft iedereen die de vaardigheden bezit om zogenaamd te " hacken ", eerst begonnen met zelf onderzoek... geïnteresseerd geraakt.. nieuwsgierig geworden... EN heeft een soort mentor/ info bron te rade gepleegd.
Op woensdag 26 februari 2003 08:50 schreef werkeend het volgende:[..]
er zijn zeker domme vragen, dit valt nl in de catogorie "hoe breek ik een auto open"
en dan mag je de topicstarter afbranden
HOE kom je aan info ?
Door te zoeken en te vrágen.
Als iemand vraagt hoe je een auto openbreekt... dan is de vraag niet dom..
degene die het antwoord klakkeloos geeft... DIE is dom.
quote:gebruik dan gewoon argumenten om je standpunt uit te leggen in plaats van dom te flamen, en dan kunnen we hier weer verder met nuttige posts
Op woensdag 26 februari 2003 08:50 schreef werkeend het volgende:en dan mag je de topicstarter afbranden
Ik lees nu trouwens een heel goedkoop boekje over hackers, ligt nu bij de bruna, wel vermakelijk vooral om te lezen hoe de grootste hacker/crackers zijn begonnen.
quote:In mijn ogen ben jij geen hacker/cracker. een cracker zal namelijk niet publiekelijk zijn daden bespreken. geen tips geven aan scriptkiddies. of erover uit de hoogte doen. lekker laten gaan. het is juist scriptkiddie mentaliteit om zo stoer mogelijk te zeggen wat ze nu weer gehacked hebben. en hiernaast. je hebt whitehats/blackhats en natuurlijk mijn favoriete type. een social engineer. wat jij hier beschrijft is dat je een whitehat zou zijn. maar je geeft ook aan dat je nog steeds aan het cracken bent. dus weer blackhat.... vind je het ook leuk om een rm -rf commando te geven? of blijf je whitehat
Op maandag 29 juli 2002 22:25 schreef ChOas het volgende:
---
@ topic starter het hacken/cracken is ook niet iets om stoer op te zijn. je kan het of je kan het niet, er bestaat niet zoiets als het hacken leren, behalvve als je opgepakt wilt worden. wil je echt een boek hierover lezen. "the hackers guide" "network security" en natuurlijk "art of deception (kevin mitnick)" maar verwacht niet na het lezen een hacker te wezen. deze boeken gaan namelijk meer over security. en zijn ook nog eens sterk verouderd.
quote:Kan je mij even vertellen waar ik dat zeg
Op donderdag 27 februari 2003 01:17 schreef teckna het volgende:[..]
In mijn ogen ben jij geen hacker/cracker. een cracker zal namelijk niet publiekelijk zijn daden bespreken. geen tips geven aan scriptkiddies. of erover uit de hoogte doen. lekker laten gaan. het is juist scriptkiddie mentaliteit om zo stoer mogelijk te zeggen wat ze nu weer gehacked hebben. en hiernaast. je hebt whitehats/blackhats en natuurlijk mijn favoriete type. een social engineer. wat jij hier beschrijft is dat je een whitehat zou zijn. maar je geeft ook aan dat je nog steeds aan het cracken bent. dus weer blackhat.... vind je het ook leuk om een rm -rf commando te geven? of blijf je whitehat
^3DD^ zet sub7 aan
[+Sp00k-] en dan?
[^3DD^] hack ik je
[^3DD^] ik word ook ingehuurd door bedrijven
[^3DD^] om te hacken
[^3DD^] ik kan met sub7 dingen die je niet voor mogelijk houd
[^3DD^] server moet je hebben
[^3DD^] en die zit in windows standaart
[^3DD^] w8 maar tot je cdrom los gaat....
[^3DD^] ik laatst ingehuurd door crocky
[^3DD^] crocky chips
[^3DD^] om lays recepten te jatten
[t4e-EnvoY] hoe oud ben jij ^3DD^
[^3DD^] is geheim mensen mogen me leeftijd niet weten
[+SCIxX] volgens mij ben je gewoon een jongen met een schefe leuter
[+SCIxX] die zich verveelt
[^3DD^] o
[^3DD^] w8 maar af
[^3DD^] ik heb ook back orrifice
[t4e-EnvoY] wie heb jij allemaal gehacked ^3DD^
[^3DD^] kan ik me niet over uit laten
[^3DD^] ik doe zelfs dingen voor de regering
[+|N|`WaanZin] als je nu gewoon ff stil bent
[+|N|`WaanZin] want ik val bijna van me stoel van het lachen
[^3DD^] voor schut?
[^3DD^] ik heb namelijk in het microsoft programeer team gezeten
[^3DD^] en sub7 ingebouwt
[t4e-EnvoY] wat heb je allemaal geprogrammeerd?
[^3DD^] ik calc.exe
[^3DD^] notepad.exe
[^3DD^] etc
[^3DD^] mspaint.exe
[+|N|`WaanZin] ik zit martin lawrence te kijken
[+|N|`WaanZin] maar die stelt nix voor vergeleken met jou
[^3DD^] maar jullie geloven me niet?
[+Sp00k-] 3dd stuur me sub7 file
[^3DD^] nee Sp00k-
[^3DD^] zit al in je windows
[^3DD^] xp/9x
[^3DD^] en nt4
[^3DD^] zelfs in 3.1
[^3DD^] ik ken bill al jaren
[t4e-EnvoY] wat heb ik allemaal op mijn hd
[^3DD^] windows map
[^3DD^] mijn documenten
[^3DD^] en system.ini
[^3DD^] en win.ini
[^3DD^] Sp00k- ik zie ook een autoexec.bat
[^3DD^] maar ik heb ook sub7 in linux gezet hoor
[^3DD^] wees maar neit bang
[^3DD^] ik heb btw ook een hack toetsenbord hier zitten sneltoetsen op om sub7 te bedienen
[^3DD^] b.v cdrom open
[^3DD^] screensaver aan etc
[+Sp00k-] niet het hack toetsenbord!
[^3DD^] jawel
[^3DD^] heb ik laten maken
[^3DD^] is wel microsoft toetsenbord
[^3DD^] ik ben programeur geweest daaar
[^3DD^] speciale aansluiting
[^3DD^] Ps3
[t4e-EnvoY] zker een toetsenbord met proxy
[^3DD^] ja, veiliger als je hakt
[^3DD^] een toetsenbord met proxy
[^3DD^] scheeld een hoop
[+SCIxX] hacken mag niet
[^3DD^] jawel, ik mag dat wel
[^3DD^] heb licentie's
[^3DD^] om te hacken
* ^3DD^ has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
hoppa peer had er genoeg van (hij probeerde quakenet te hacken namelijk
en daar was ie weer... het zal je amar gebeuren je internet valt weg wanneer je een bedrijf hacked!! .. lees verder
join: ^3DD^ (~wzzzzzz@64.115.155.54)
[^3DD^] me internet viel weg
[^3DD^] teveel mensen gehackt tegelijk
[|N|`Mar] gelukkig zit ik achter firewall ^^
[^3DD^] helpt niks
[^3DD^] denk ik
[^3DD^] ik een geheime port op mijn sub7
[^3DD^] en die disable'd windows
[^3DD^] heb ik als programeur in windows gezet
[^3DD^] die is altijd open
[[GM]Rudeh] 3dd
[^3DD^] ja?
[[GM]Rudeh] nOOb
[^3DD^] n00b?
[^3DD^] ik skillz hebben
[[GM]Rudeh] met je zielige TrojANS
[^3DD^] je weet neit war je over praat
[^3DD^] mannetje
[[GM]Rudeh] omg sub7
[^3DD^] en Bo2k
[t4e-EnvoY] kan ik jou inhuren ^3DD^
[^3DD^] jawel t4e-EnvoY
[^3DD^] kost hoop geld
[^3DD^] minimaal 5ton
[^3DD^] per hack
[t4e-EnvoY] dus je gebruikt alleen sub7?
[^3DD^] ook bo2k
[^3DD^] aangepaste versie
[^3DD^] zit in alle os'en
[Prvw^jepapa] 5 ton per hack??
[Prvw^jepapa] u da man?
[^3DD^] ja 5ton in euro's dan heh
[Prvw^jepapa] jij bent thundermillionair
[^3DD^] ja
[^3DD^] moest laatst ook amd hacken van intel
[^3DD^] voor ontwerpen
[^3DD^] en ati
[t4e-EnvoY] en nog wat gevonden?
[^3DD^] ja, meerd3ere
[t4e-EnvoY] wil je mij ook is leren? te hacken
[^3DD^] kan niet
[^3DD^] moet je eerst bij microsoft programmen
[t4e-EnvoY] jij had toch een speciaal toetsenbord?
[t4e-EnvoY] die heb ik ook nodig?
[^3DD^] ja
[^3DD^] anders gaat het slecht
[^3DD^] en ik al paar keer gezegt
[^3DD^] ik heb sub7 in alle os'en gedaan
[|N|`Mar] stuur die ontwerpen eens door ^^
[^3DD^] |N|`Mar kan niet, is heel veel
[^3DD^] en geheim
[[GM]Rudeh] een "hacker" die sub7 gebruikt---> nOOb
[^3DD^] [GM]Rudeh kan je het beter?
[^3DD^] ik heb een reputatie |N|`Mar
[[GM]Rudeh] 3dd is comisch ja
[^3DD^] ik ben gewoon een hacker...
[t4e-EnvoY] heb jij een goede pc ^3DD^
[^3DD^] ja
[^3DD^] een hele goeie
[^3DD^] 5ghz Pentuim 6
[^3DD^] van intel gekregen
[^3DD^] omdat ik amd hackte
[^3DD^] als kadoo
[+SCIxX] pentium 6 bestaat niet..
[^3DD^] dat denken jullie zimpele zielen
[^3DD^] ik heb ook een Geforce 7
[^3DD^] door ati hacken
[^3DD^] een relatie geschenk
[+SCIxX] geforce 7 kom niet
[^3DD^] SCIxX die is nooit uitgebracht
[^3DD^] door nvidia[^3DD^] komt ook niet
[^3DD^] krijgen alleen de developers
[|N|`Mar] heb je er bewijzen van ?
[^3DD^] |N|`Mar kan ik helaas niet geven
[GM]Rudeh vindt ^3DD^ maar een noob.
[^3DD^] nee ik kreeg gewoon het beste
[Prvw^jepapa] heb je dh10 gehaxxort?
[^3DD^] Prvw^jepapa nee
[^3DD^] ik hack geen spelservers
[^3DD^] ik doe alleen bedreiven
[^3DD^] Sp00k- bang voor me?
[^3DD^] dat ik je cdrom los doe?
[|N|`Mar] hack www.telenet.be eens plz
[^3DD^] kost je 6ton
[^3DD^] omdat het een isp is
[^3DD^] toeslag
[^3DD^] met me hacker toetsenbord
[[GM]Rudeh] 3dd je hackt zeker een isp met sub7?
[[GM]Rudeh] AWHAHWAHAHWHWAHWAHWA
[^3DD^] lach maar
[t4e-EnvoY] waar woon jij ^3DD^????????
[^3DD^] in nederland
[_kippie] wanneer komt amd met z'n eerste 128 bit proc 3DD?
[^3DD^] _kippie die slaan ze over
[^3DD^] ze nemen de 166bits
[^3DD^] maar ik doe nu ff rustig word moe van het typen
[^3DD^] na een dag hacken
[^3DD^] ff pauze
[[GM]Rudeh] helpt je h4xxor toetsenbord daar niet bij?
[^3DD^] jawel maar nog zwaar werk
[^3DD^] maar iemand moet het doen
[[GM]Rudeh] kken 2 hackers
[^3DD^] wie zijn die hackers ?>
[^3DD^] maby ken ik ze
.... bla dat was het LEUK HOOR
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:54 schreef bobjuh het volgende:[...]
quote:Daar ben ik het echt he-le-maal mee eens. Naar deze reactie was ik op zoek
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH$@&!^!@%!#%@!#!%@!$%@#!$@!#!@%!@#g*dv*r%#&*@&#@¦@#¦@
Door naar de cracker, een cracker is iemand die systematisch beveiligingslekken opspoort en deze uitbuit voor eigen profeit. Hierbij kun je denken aan bedrijfsspionage, afpersing, stelen van creditcard-gegevens enzo. Soms zet ie de exploit gewoon op internet zodat 31337 zkr1ptk1dd13s er als havikken mee kunnen spelen om hun mammie's PC te "hekken".
Als laatste hebben wij de hyper-31337 zkr1ptk1dd13, het laagste uitschot wat er is. Een 31337 zkr1ptk1dd13 download tools door anderen (hackers of, meestal, crackers), snappen er geen ene reet van en doen maar wat door op knopjes te drukken en hebben r00t. Achja, en nu? Weten ze niet. WindowsNT kennen ze alleen het DOS commando del en in unix kunnen ze al helemaal niks. NT servers gan vaak dood en unix servers krijgen een entry in hun log dat er een telnet login plaatsvond. Spoor IP op (31337 zkr1ptk1dd13s vergeten vaak te spoofen) en je hebt ze. Sim-pel.
Terug naar de vraag. Hoe wordt ik een hacker? Jij: niet, nooit in je levensdagen. Hoe wordt een gemiddelde mens hacker? Lees de guide to becoming a hacker. Kortgezegd: leer programmeren, schrijf opensource code (GPL/BSD/...) en wees een toevoeging ana de gemeenschap. Als men jou waardevol genoeg vindt zal men jou een hacker noemen. Een hacker is het hoogste wat je kan worden. Hoger kan niet. Een hacker is een eretitel waarmee jouw mede-hacers jou eren. Wees er trots op.* beelzebubu is trots om een echte hacker te zijn
31337 zkr1ptk1dd13s:
uitschot van een mismaakte maatschappij. Het zijn per definitie nullen en je hoort op ze te![]()
![]()
![]()
![]()
. Flame op ze, verneuk ze, kleineer ze, ze snappen toch niks. De openingstekst van HAL2001 was tekenend voor de positie vn 31337 zkr1ptk1dd13s in de hacker-maatschappij. FUCK YOU dus.
En haal hacker, cracker en 31337 zkr1ptk1dd13s nooit meer door elkaa,r dat is een zonde![]()
[edit]
quote:Hehe, ik denk dat ik subseven ook maar es opzoek, ik wil ook een geforce 7
Op donderdag 27 februari 2003 08:54 schreef bobjuh het volgende:.... bla dat was het LEUK HOOR
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:54 schreef bobjuh het volgende:
en zo begon het met emote zette ^3DD^ zijn sub7 aan...^3DD^ zet sub7 aan
[+Sp00k-] en dan?
[^3DD^] hack ik je
[^3DD^] om te hacken
[^3DD^] crocky chips
[^3DD^] o
[^3DD^] w8 maar af
[^3DD^] voor schut?
[^3DD^] ik calc.exe
[^3DD^] notepad.exe
[^3DD^] etc
[^3DD^] mspaint.exe
[^3DD^] nee Sp00k-
[^3DD^] xp/9x
[^3DD^] en nt4
[^3DD^] zelfs in 3.1
[^3DD^] windows map
[^3DD^] mijn documenten
[^3DD^] en system.ini
[^3DD^] en win.ini
[^3DD^] ik heb btw ook een hack toetsenbord hier zitten sneltoetsen op om sub7 te bedienen
[^3DD^] b.v cdrom open
[^3DD^] jawel
[^3DD^] Ps3
[^3DD^] scheeld een hoop
[+SCIxX] hacken mag niet
[^3DD^] heb licentie's
[^3DD^] om te hacken
* ^3DD^ has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)hoppa peer had er genoeg van
(hij probeerde quakenet te hacken namelijk
en daar was ie weer... het zal je amar gebeuren je internet valt weg wanneer je een bedrijf hacked!! .. lees verderjoin: ^3DD^ (~wzzzzzz@64.115.155.54)
[^3DD^] helpt niks
[^3DD^] denk ik
[[GM]Rudeh] 3dd
[^3DD^] ja?
[[GM]Rudeh] nOOb
[^3DD^] n00b?
[^3DD^] ik skillz hebben
[^3DD^] mannetje
[[GM]Rudeh] omg sub7
[^3DD^] en Bo2k
[^3DD^] jawel t4e-EnvoY
[^3DD^] kost hoop geld
[^3DD^] minimaal 5ton
[^3DD^] per hack
[^3DD^] ook bo2k
[Prvw^jepapa] u da man?
[^3DD^] ja
[^3DD^] voor ontwerpen
[^3DD^] en ati
[^3DD^] ja, meerd3ere
[^3DD^] kan niet
[^3DD^] ja
[^3DD^] en geheim
[^3DD^] ja
[^3DD^] een hele goeie
[^3DD^] 5ghz Pentuim 6
[^3DD^] als kadoo
[^3DD^] door ati hacken
[^3DD^] Prvw^jepapa nee
[^3DD^] kost je 6ton
[^3DD^] toeslag
[^3DD^] lach maar
[^3DD^] in nederland
[^3DD^] ff pauze
[^3DD^] maby ken ik ze.... bla dat was het LEUK HOOR
Dit gastje is een puber van 14 a 16 jaar. Een speciaal toetsenbord om te hacken, hoe verzint ie het. En met een trojan hacken ? Dat noem ik geen hacken hahahaha, dat kan mijn buurmeisje van 5 nog.
Dit gastje moet entertainer worden, ik viel van mijn stoel van het lachen....
quote:VOlgende keer dat kneusje lekker bang maken, waarschuw ff alsie er weer is
join: ^3DD^ (~wzzzzzz@64.115.155.54)
ik lach me dood dude , ikhad uhm een cyrilisch toetsenbord gegeven
[Dit bericht is gewijzigd door -mainframe- op 27-02-2003 12:02]
quote:2e poging: Verander aub van icon.
Op donderdag 27 februari 2003 12:30 schreef -mainframe- het volgende:
elite scriptkidies?
quote:lollie.
Op donderdag 27 februari 2003 08:54 schreef bobjuh het volgende:
en zo begon het met emote zette ^3DD^ zijn sub7 aan...^3DD^ zet sub7 aan
[+Sp00k-] en dan?
[^3DD^] hack ik je
[^3DD^] om te hacken
[^3DD^] crocky chips
[^3DD^] o
[^3DD^] w8 maar af
[^3DD^] voor schut?
[^3DD^] ik calc.exe
[^3DD^] notepad.exe
[^3DD^] etc
[^3DD^] mspaint.exe
[^3DD^] nee Sp00k-
[^3DD^] xp/9x
[^3DD^] en nt4
[^3DD^] zelfs in 3.1
[^3DD^] windows map
[^3DD^] mijn documenten
[^3DD^] en system.ini
[^3DD^] en win.ini
[^3DD^] b.v cdrom open
[^3DD^] jawel
[^3DD^] Ps3
[^3DD^] scheeld een hoop
[+SCIxX] hacken mag niet
[^3DD^] heb licentie's
[^3DD^] om te hacken
* ^3DD^ has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)hoppa peer had er genoeg van
(hij probeerde quakenet te hacken namelijk
en daar was ie weer... het zal je amar gebeuren je internet valt weg wanneer je een bedrijf hacked!! .. lees verderjoin: ^3DD^ (~wzzzzzz@64.115.155.54)
[^3DD^] helpt niks
[^3DD^] denk ik
[[GM]Rudeh] 3dd
[^3DD^] ja?
[[GM]Rudeh] nOOb
[^3DD^] n00b?
[^3DD^] ik skillz hebben
[^3DD^] mannetje
[[GM]Rudeh] omg sub7
[^3DD^] en Bo2k
[^3DD^] jawel t4e-EnvoY
[^3DD^] kost hoop geld
[^3DD^] minimaal 5ton
[^3DD^] per hack
[^3DD^] ook bo2k
[Prvw^jepapa] u da man?
[^3DD^] ja
[^3DD^] voor ontwerpen
[^3DD^] en ati
[^3DD^] ja, meerd3ere
[^3DD^] kan niet
[^3DD^] ja
[^3DD^] en geheim
[^3DD^] ja
[^3DD^] een hele goeie
[^3DD^] 5ghz Pentuim 6
[^3DD^] als kadoo
[^3DD^] door ati hacken
[^3DD^] Prvw^jepapa nee
[^3DD^] kost je 6ton
[^3DD^] toeslag
[^3DD^] lach maar
[^3DD^] in nederland
[^3DD^] ff pauze
[^3DD^] maby ken ik ze.... bla dat was het LEUK HOOR
mmz was dit gesprek soms op quakenet random #crew-nexus????
waanzin en mar zijn toch van nexus? goeie cs servers hebben die trouwens. lol lays hacken voor chipsrecepten
pentium 6 (by way denk dat er wel supersnelle processoren zijn waar wij niks van af weten)
Hij kan trouwens niet goed spellen
quote:Daar is geen hacken voor nodig ... zie hier:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:22 schreef cerror het volgende:
Kan iemand ff http://www.wpwwclan.da.ru/ hacken??:D
Ze maken me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
quote:
Spammers, warez, child porn, pirated MP3, nazi sites and any kind of illegal activity are prohibited. Send complaints to policy@da.ru if found.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:35 schreef ThE_ED het volgende:
<Mank> Happy New Year.
<Mank> 666 + 1337 = 2003
<Anders> So the Antichrist is to arrive this year in the form of a preteen hacker?
<Chris_A> It's the Ap0cA1yp53!!!!111
<Mank> a11 uR j3suz r b3lonG 2 US!!!!!!
quote:Dit is fok hoor ^_^
Op donderdag 28 augustus 2003 16:54 schreef vincent23 het volgende:
Het doet me deugd dat er nog geen goede hack site's zijn gepost, de werkelijke goede hack site's die de security problemen posten, en daarbij programmatuur per OS waarmee je die problemen kan gebruiken binnen te komen.
quote:dat is ook niet nodig, want die meuk wordt op het twiekers forumpje al gepost
Het doet me deugd dat er nog geen goede hack site's zijn gepost, de werkelijke goede hack site's die de security problemen posten, en daarbij programmatuur per OS waarmee je die problemen kan gebruiken binnen te komen.
quote:http://www.packetstormsecurity.nl/ ..
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:40 schreef Koos Voos het volgende:[..]
http://www.packetstormsecurity.nl/ ..
quote:Lijken me meer goeie sites voor scriptkiddies.
quote:netbus ?
quote:nee man vet toppie site!
Op donderdag 28 augustus 2003 16:22 schreef cerror het volgende:
Kan iemand ff http://www.wpwwclan.da.ru/ hacken??:D
Ze maken me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Het runnen van een password crack kan elke boeren lul
quote:In de gevangenis
Hoe leer je hacken?
quote:daar hebben ze geen internet, mischien handig om te weten
Op donderdag 9 oktober 2003 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
In de gevangenis
quote:dus bij hacken denk jij aan internet?
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:25 schreef -mainframe- het volgende:[..]
daar hebben ze geen internet, mischien handig om te weten
en de vraag alleen al...hoe leer je hacken, tjah wat kan ik er op zeggen ga eerst een wat programmeer talen leren. begin bij html om te zien hoe het beetje in elkaar steeks.
stap later over op c# en phyton enz enz
En zoals ik beetje in de forum heb gelezen over programmas zoals sub7...geloof me dat is geen hacken, dat kan elke debiel gebruiken!
Hacken leer je niet zomaar daar gaat tijd inzitten, en je hebt er bepaalde inzicht voor nodig!
Zoals andere al gezegd hebben, loop wat verschillende sites langs die hier ten sprake zijn gekomen, en maak je zelf bekend op wat forums.....met een beetje geluk krijg je toegang tot de wat bekendere IRC channels, en daar zitten vast en zeker mensen die jou met een beetje geluk wat kennis willen bij brengen.
quote:helemaal mee eens, maar goed, we hebben die vraag onszelf allemaal een keer gesteld, alleen ik zocht toen op google.
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:59 schreef VeerMans het volgende:
'Hoe leer je hacken'niet echt een zinnige post, maar dit is gewoon een TE domme vraag
Anders gaat de gene die het willen leren even langs de bruna, en halen een boek voor HACKEN voor DUMMIES
quote:Dat is t mooie van de beveiliging van XP... Niet
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:20 schreef SEXYLADY het volgende:
Nu we het hier hebben over hacken, heb ik een vraag. Misschien dat er mensen onder jullie zijn die het weten. Weet iemand hoe ik zonder dat ik de wachtwoord weet van een computer in die pc kan. Het gaat om een pc waar windows xp op is geinstalleerd.
quote:Nerds schijnen dat echt leuk te vinden
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:34 schreef chocolatemoeze het volgende:
Het volgen van een informatica opleiding [been threre] is nog lang niet voldoende om hacker te worden.
Wat je nodig hebt is een flinke dosis N3RD. Tenzij je het echt leuk vind packets te ontleden.
quote:Download de ISO/programma SUPER ERD
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:20 schreef SEXYLADY het volgende:
Nu we het hier hebben over hacken, heb ik een vraag. Misschien dat er mensen onder jullie zijn die het weten. Weet iemand hoe ik zonder dat ik de wachtwoord weet van een computer in die pc kan. Het gaat om een pc waar windows xp op is geinstalleerd.
Daar zit een functie op, om windows binnen te komen zonder dat je het password weet: dit geld tevens alleen voor window 2000, xp, 2003
vervolgens kan je dan ook gelijk de NTFS machtigingen aanpassen naar jouw wens
Tjah en laten we niet over de windows 9x beginnen, als je daar perseen een w8woord van wilt weten moet je volgens mij ff in dos kijken in het bestandje user.dat
[Dit bericht is gewijzigd door MR_White op 10-10-2003 11:39]
quote:Oh kan t wel, wist ik niet ik dacht dat t redelijk safe was in 2000/XP
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:36 schreef MR_White het volgende:[..]
Download de ISO/programma SUPER ERD
Daar zit een functie op, om windows binnen te komen onder dat je het password weet dit geld tevens alleen voor window 2000, xp, 2003
vervolgens kan je dan ook gelijk de NTFS machtigingen aanpassen naar jouw wensTjah en laten we niet over de windows 9x beginnen, als je daar perseen een w8woord van wilt weten moet je volgens mij ff in dos kijken in het bestandje user.dat
quote:Wat is dat voor onzin, om hacker te zijn heb je een flinke dosis N3RD nodig... jah dat slaat dus nergens op.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:34 schreef chocolatemoeze het volgende:
Het volgen van een informatica opleiding [been threre] is nog lang niet voldoende om hacker te worden.
Wat je nodig hebt is een flinke dosis N3RD. Tenzij je het echt leuk vind packets te ontleden.
quote:dude, daar loop je dan met al je kennis over firewalls, security, kernels, unix, asm, c, c++, c#, je kent alle rfc's, kent de x86 architectuur. En wat doe je ermee? Beetje gaatjes en lekjes zoeken. Ik noem je dan een N3RD. Net zo iets als vliegtuigspotter.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:38 schreef MR_White het volgende:[..]
Wat is dat voor onzin, om hacker te zijn heb je een flinke dosis N3RD nodig... jah dat slaat dus nergens op.
Ik weet niet of jij wel eens artikelen over bekende hackers gelezen hebt, maar die vallen zeker niet in het groepje N3RD
Iemand die gaten voor het bedrijfsleven zoekt, noem ik geen hacker maar meer een Q&A'er.
quote:Hey mensen, even voor de duidelijkheid, ik snap niks van al die termen en zo, ben geen it'er.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:36 schreef MR_White het volgende:[..]
Download de ISO/programma SUPER ERD
Daar zit een functie op, om windows binnen te komen zonder dat je het password weet: dit geld tevens alleen voor window 2000, xp, 2003
vervolgens kan je dan ook gelijk de NTFS machtigingen aanpassen naar jouw wensTjah en laten we niet over de windows 9x beginnen, als je daar perseen een w8woord van wilt weten moet je volgens mij ff in dos kijken in het bestandje user.dat
quote:[geen zin om hele topic door te lezen]
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:02 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
Hey mensen, even voor de duidelijkheid, ik snap niks van al die termen en zo, ben geen it'er.
En over die pc die ik bedoel, ik zet dus die pc aan, vervolgens krijg ik een scherm voor me met een account, maar aan die account zit een wachtwoord, en die wachtwoord weet ik niet. Verder is er ook helemaal geen gast account of zo. Dus pc kan ik helemaal niet in. Rest er niks over voor mij om de pc weer uit te zetten.
Dus zijn er tijdens het opstarten of zo handelingen die ik kan uitvoeren waardoor ik voorkom dat ik op de pagina kom met die account en meteen de pc al in kan?
NT 4 ? Windows 2000 ? XP ?
Waar komt de machine vandaan ? Hoe kom je er aan ??
quote:jah dit word even moeilijk uitleggen, super ERD blijft warez omdat de sourcecode ( broncode) van andere programma's erin verwerkt zijn.
Hey mensen, even voor de duidelijkheid, ik snap niks van al die termen
.........
meteen de pc al in kan?
quote:Het is een windows xp.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:05 schreef dice het volgende:[..]
[geen zin om hele topic door te lezen]
Weet je wel welk Operating systeem er op zit ?
NT 4 ? Windows 2000 ? XP ?Waar komt de machine vandaan ? Hoe kom je er aan ??
quote:aha, jah dat gaat werken!
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:09 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
Het is een windows xp.
Als het een klein programma was had ik het je wel willen mailen....maar om 690 mb te gaan mailen vind ik ook zo wat.
Maar als je zo graag dat w8word eraf wilt hebben, waarom gooi je windows er dan niet even opnieuws op ?
quote:start pc in veilige modus -> ga naar configuratiescherm -> gebruikers -> activeer gast account -> start normaal
Hey mensen, even voor de duidelijkheid, ik snap niks van al die termen en zo, ben geen it'er.
En over die pc die ik bedoel, ik zet dus die pc aan, vervolgens krijg ik een scherm voor me met een account, maar aan die account zit een wachtwoord, en die wachtwoord weet ik niet. Verder is er ook helemaal geen gast account of zo. Dus pc kan ik helemaal niet in. Rest er niks over voor mij om de pc weer uit te zetten.
Dus zijn er tijdens het opstarten of zo handelingen die ik kan uitvoeren waardoor ik voorkom dat ik op de pagina kom met die account en meteen de pc al in kan?
quote:Volgens mij moet je dan ook nog inloggen hoor
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:18 schreef Manweth het volgende:[..]
start pc in veilige modus -> ga naar configuratiescherm -> gebruikers -> activeer gast account -> start normaal
quote:je zit er naast.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:21 schreef VeerMans het volgende:[..]
Volgens mij moet je dan ook nog inloggen hoor
anders zou het wel een hele slechte beveiling zijn? of zit ik er nou naast?
met gast account, kun je niet(lees: moeilijker) bij de email en andere prive dingen van de andere gebruikers. Het is er niet voor om iemand de totale toegang van het systeem te ontzeggen. Daarvoor zijn er veelste veel digibeten die dan hun wachtwoord vergeten. en daardoor alles kwijtraken omdat ze de pc opnieuw moeten (laten) installeren.
als je wil dat iemand er echt niet met weinig moeite bij kan, moet je in het bios een systeem wachtwoord opgeven.
edit: hele stomme typfout
quote:Ja ik bedoelde dat je in veilige modus ook nog moet inloggen
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:24 schreef Manweth het volgende:[..]
je zit er naast.
heb het zelf ook al een keer gedaan.met gast account, kun je niet(lees: moeilijker) bij de email en andere prive dingen van de andere gebruikers. Het is er niet voor om iemand de totale toegang van het systeem te ontzeggen. Daarvoor zijn er veelste veel digibeten die dan hun wachtwoord vergeten. en daardoor alles kwijtraken omdat ze de pc opnieuw moeten (laten) installeren.
als je wil dat iemand er echt niet met weinig moeite bij kan, moet je in het bios een systeem wachtwoord opgeven.
edit: hele stomme typfout
quote:hmm, dus als ik een cd rom met opnieuw windows xp erop installeer, dan ben ik van die wachtwoord af.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:13 schreef MR_White het volgende:[..]
aha, jah dat gaat werken!
Als het een klein programma was had ik het je wel willen mailen....maar om 690 mb te gaan mailen vind ik ook zo wat.
Maar als je zo graag dat w8word eraf wilt hebben, waarom gooi je windows er dan niet even opnieuws op ?
Maar is er ook een andere manier door die wachtwoord intact te laten, de pc in te komen?
quote:hoe moet ik pc in veilige modus starten?
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:18 schreef Manweth het volgende:[..]
start pc in veilige modus -> ga naar configuratiescherm -> gebruikers -> activeer gast account -> start normaal
quote:nope, kun je er al in.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:28 schreef VeerMans het volgende:[..]
Ja ik bedoelde dat je in veilige modus ook nog moet inloggen
dan heb je (in windows xp) een gast account erbij
in w98 is het al helemaal makkelijk, gewoon op annuleren rammen.
quote:jah dat is zo, als je het opnieuw installeer, zit je niet meer met w8woorden in je maag.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:30 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
hmm, dus als ik een cd rom met opnieuw windows xp erop installeer, dan ben ik van die wachtwoord af.
Maar is er ook een andere manier door die wachtwoord intact te laten, de pc in te komen?
quote:opnieuw opstarten, en nog voor het opstartscherm (gewoon vanaf et begin)
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:33 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
hoe moet ik pc in veilige modus starten?
een paar Fx toetsen rammen
geloof F8 of F12
gewoon allebei heletijd indrukken.
kun je wel veilige modus kiezen
quote:dat doe je doorop de F8 knop te blijven rammen, als windows opstart! en dan veilige modes te kiezen
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:33 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
hoe moet ik pc in veilige modus starten?
quote:Om maar eens een ander aspect van het hacken te belichten, zit het wachtwoord niet met een 3m stikkertje op het beeldscherm geplakt, of onder het toetsenbord. Probeer de logische wachtwoorden eens, namen van vrouw, vriend(innen) zoons, dochters, hond, kat. Verzin een smoes om te vragen wat het wachtwoord is
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:30 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
hmm, dus als ik een cd rom met opnieuw windows xp erop installeer, dan ben ik van die wachtwoord af.
Nog een ander optietje is als je al wel toegang hebt vanaf een ander account een keysniffer te installeren.
quote:Je hebt het enige nuttige antwoord al lang gehad, alleen dat is niet het antwoord wat je wilt horen.
Aneurism
Maar dat gaat veel mensen die graag 'hacker' willen zijn te langzaam.
In dat geval raad ik je aan om gewoon te zoeken naar bekende programmaatjes als BackOrifice enzo,
dan kan je zonder verstand dingen verneuken en roepen dat je zgn. een hacker bent en al je vriendjes vinden je vast stoer.
quote:Ik heb alle mogelijke wachtwoorden al geprobeerd maar tevergeefs, geen toegang
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:38 schreef Pharkus het volgende:[..]
Om maar eens een ander aspect van het hacken te belichten, zit het wachtwoord niet met een 3m stikkertje op het beeldscherm geplakt, of onder het toetsenbord. Probeer de logische wachtwoorden eens, namen van vrouw, vriend(innen) zoons, dochters, hond, kat. Verzin een smoes om te vragen wat het wachtwoord is
Probeer anders een mee te lezen met de toetsaanslagen als het wachtwoord wordt ingetikt.
Nog een ander optietje is als je al wel toegang hebt vanaf een ander account een keysniffer te installeren.
maar wat je zegt over keysniffer, klinkt wel interessant. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen als ik eenmaal toegang heb?
quote:Keysniffer is een programma dat de computer doorzoekt naar opgeslagen w8woorden en bijbehoorende usernames.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:42 schreef SEXYLADY het volgende:[..]
Ik heb alle mogelijke wachtwoorden al geprobeerd maar tevergeefs, geen toegang
maar wat je zegt over keysniffer, klinkt wel interessant.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen als ik eenmaal toegang heb?
Kijk op www.astalavista.com eens voor een sniffer.
Wel even pochen met kennis, om vervolgens schijnheilig straks te gaan verkondigen dat het slecht is om andermans privacy te schenden.
quote:Dat is bij lange na niet voldoende in mijn ogen, ik heb redelijk veel verstand van tcp/ip, netwerken, datacommunicatie, firewalls, routers... Dat maakt me nog geen hacker, ik zou wel een slechte configuratie en een goede configuratie kunnen ontdekken. Zelfde geldt voor slecht geconfigureerde applicaties onder de verschillende platformen (novell/win/*nix) zou ik zo dingen eruit kunnen pakken die een beveilingslek vormen. Maar dan nog ga ik er van uit dat mensen het in de meeste gevallen wel goed configureren. (een mysql server vinden waar de root login nog van open staat is nou niet echt het topunt van hacken maar meer van slecht systeembeheer aan de andere kant)
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:38 schreef L.Denninger het volgende:(begin eens met te lezen over hoe netwerken in elkaar zitten, hoe tcp/ip werkt, hoe ports werken, hoe firewalls werken, hoe routers werken, etc. etc.)
Dus naast kennis van de netwerken/protocols en applicaties zul je ook nog enige programmeer ervaring moeten hebben, om kunnen gaan met debuggers, disassemblers buffer overflows/memory leaks opsporen al dan niet met behulp van de source code of niet.
En dan met al die kennis sta je nog maar aan het begin van je 'hacker' carriere volgens mij.
quote:Ik doelde meer op een keylog sniffer die de toetsenbord aanslagen opslaat en eentje die het liefst al draait voordat de windows login komt
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:45 schreef MR_White het volgende:[..]
Keysniffer is een programma dat de computer doorzoekt naar opgeslagen w8woorden en bijbehoorende usernames.
Werk opzicht simpel als je een goeie hebt!Kijk op www.astalavista.com eens voor een sniffer.
Maar goed hacken is bad mmmmmkay
quote:mja ach, volgens mij is in dit draadje niet meer verteld dan op google te vinden zou zijn. Wat een ieder er verder mee doet is zijn/haar eigen verantwoordelijkheid in mijn ogen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
En niemand vraagt waaarom sexy lady dat account wil hacken? Is het haar pc/account?Wel even pochen met kennis, om vervolgens schijnheilig straks te gaan verkondigen dat het slecht is om andermans privacy te schenden.
![]()
quote:joh, dus jij bent geboren met een tcp/ip boek in je hand? Rot toch op, hacken = lezen, lezen, lezen en nog veel meer lezen.
Op dinsdag 25 september 2001 17:04 schreef MacBeth het volgende:[..]
Rot op.
Hacken is een soort topsport, maar dan geestelijk. Vergelijk het met schaken; hoe graag je ook wil, het grootmeesterschap (waar heb bij hacken begint) is maar voor weinig mensen weggelegd. Als je dan de vraag stelt "hoe wordt ik schaakgrootmeester" laat je toch niet blijken dat je enige kans daarop maakt.
Aaaargh! is nou eenmaal supernerd, pardon, heel handig met computers
, en z'n antwoord is dan ook 100% waarheid --> het meest nuttige antwoord. Het meest aardige of motiverende antwoord is het inderdaad niet ('hou maar op, het lukt niet' is nou eenmaal niet constructief), maar wel een waar en eerlijk antwoord.
Dus Jeromar, je kan wel ongein uithalen met leuke tooltjes (scriptkiddie-stijl), maar hacken, forget it.
Overigens, respect to Mitnick
quote:Ik vind dit wel een humor topic
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:09 schreef oling.org het volgende:
Wat een on_ge_lovelijke bullshit staat er hierin verzameld. Als de naam 'hacker' nu eens niet zo'n cultstatus kreeg, dan zouden al de noepjes in voorgaande posts die zichzelf vol trots 'hacker' durven te noemen allang opgetiefd zijn. Dit is echt jammerlijk.Overigens, respect to Mitnick
quote:Lachwekkend, dat wel
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:23 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik vind dit wel een humor topic
alle hackers zijn al vanaf dat ze kunnen lezen met computers bezig en daarom zijn ze zeer vaardig met bits en bytes
ik kan er over meepraten, speelde al in 1983 met mijn eerste computer, een ZX spectrum met 16 kb (!) RAM
wat ik gehackt heb zeg ik niet aangezien proxy.minjus.nl hier ook wel eens langssurft vermoedt ik
mijn skills zijn niet van het niveau Kevin Mitnick, alhoewel ik meestal wel gaatjes in websites en programma's weet te vinden
quote:Je gaat naar een site. Daar vragen ze het wachtwoord. Doe de volgende pogingen:
Hoe leer je hacken?
a .... b ...c...d...e...f...g...h...i...j... k... l... m .... n.... o. ...p ....q .... r ... s ....t... u ....v ... w.... x... y... z
Als ie er niet tussen zit dan:
aa ... ab.... ac ... etc
En dan:
aaa .... aab ...
Dit heet 'Brute force hacking', en het is heel erg stoer en cool!
quote:De gebruikersnamen en wachtwoorden staan in de SAM file. Die moet je proberen te bemachtigen. De SAM staat in c:\windows\system32\config. Als het systeem draait kun je er normaal niet bij, maar je kunt wel effe opstarten met een ander OS, bijvoorbeeld Linux Knoppix, da's een distributie die je niet hoeft te installen maar die gewoon draait vanaf CD. Dan moet je die SAM naar een diskette kopieeren. Ondertussen download je het proggy LC4 dat te vinden is op deze URL:
quote:Op dat proggy waar ik het hierboven over had zit ook een sniffer
Leuk topic.. maar ik heb een vraagje over extern bureaublad op winxp.
Ik ken iemand die 2 pc's met extern bureaublad geactiveerd heeft.
Ik kan connecten naar die pc.. maar dan vraagt ie natuurlijk het wachtwoord hoe kom ik daar achter
[Dit bericht is gewijzigd door Oeloeboeloe op 12-10-2003 02:20]
quote:Ik kan alleen cracken.
Hoe leer je hacken?
quote:Net geprobeerd maar dan krijg ik toegang geweigerd (die gene draait xp)
Op zondag 12 oktober 2003 02:09 schreef Oeloeboeloe het volgende:[..]
De gebruikersnamen en wachtwoorden staan in de SAM file. Die moet je proberen te bemachtigen. De SAM staat in c:\windows\system32\config. Als het systeem draait kun je er normaal niet bij, maar je kunt wel effe opstarten met een ander OS, bijvoorbeeld Linux Knoppix, da's een distributie die je niet hoeft te installen maar die gewoon draait vanaf CD. Dan moet je die SAM naar een diskette kopieeren. Ondertussen download je het proggy LC4 dat te vinden is op deze URL:
http://www.atstake.com/research/lc/application/lc4setup.exe
Die install je op een ander systeem met windows, daarmee kun je de SAMfile die je hebt gekopieerd uitlezen en doormiddel van woordenlijsten of grofgeweld aanvallen de wachtwoorden proberen te raden
[..]Op dat proggy waar ik het hierboven over had zit ook een sniffer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |