abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2001 @ 22:05:12 #1
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1726943
Hoe leer je hacken?
Je moet niks!
pi_1726964
is dat een kaartspelletje ?
  maandag 24 september 2001 @ 22:16:40 #3
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_1727167
Kun je dat eten
What's the speed of Dark?
pi_1727175
Waarom zou je dat willen.. . je schiet er nix mee op en het is strafbaar.

try astalavista.box.** voor info als je tenminste zin hebt om 393289832493284 docs te lezen.

Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
  maandag 24 september 2001 @ 22:16:59 #5
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1727176
Simpel, gewoon even een scriptkiddie progje van het net plukken, maarja dat denken heel veel mensen dat dit hacken is. In mijn ogen is het zinloos geweld op het net, waarom iemand z`n computer naar z`n mallemoeren helpen waar die persoon klauwen vol geld aan uit heb gegeven??? Een echte hacker indentificeren zich niet met scriptkiddies, die zijn hoe negatief hackers ook overkomen in onze maatschappij juist nuttig omdat ze vele grote bedrijven erop wijzen iets aan hun beveiliging te doen, kijk maar eens naar die jongen die de Microsoft pasgeleden heeft gehackt. Een echte hacker is niet uit op computers te vernielen. Niet dat ik zeg dat jij dat van plan bent, maar ben je het wel dan zul je hoe dan ook een keer door de mand vallen.
FourX Bitter
  maandag 24 september 2001 @ 22:17:23 #6
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1727185
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:05 schreef Jeromar het volgende:
Hoe leer je hacken?
Als je deze vraag moet stellen => no way in hell.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 24 september 2001 @ 22:22:37 #7
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1727307
Ik ben er heel eventjes mee bezig geweest m.b.v. een website uit Oostenrijk 'k zal de site weer eens opzoeken..
Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
  FOK!fossiel maandag 24 september 2001 @ 23:24:55 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1728353
Ja, en om vervolgens die site hier dus NIET neer te zetten he...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1728372
oeh jij bent groen
pi_1728600
Begin eens met scripten, r00ten en LEZEN.
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:20:20 #11
16064 xp-nick
Expierence Me *ja dat ben ik*
pi_1728908
Goed, om maar even serieus te helpen. Hacken leer je niet zo maar even, een trojan instaleren op een pc is niet hacken, neen dat is lame zijn. Hacken kun je maar op 1 manier leren, dat is veel lezen en doen!, .. proberen.. engels begrijpen, instaleer op een doos linux en ga wat kutten!, ik mag hier geen linkjes plaatsen, maar zoek eens naar astalavista grote box en een orgasme, .. das wel een mega hint...

suc6! ik kan het, jij ook :-), in mijn vroegere naam stond ik bekend als hacker, althans als parttime, maar die naam is weg, verleden tijd! nieuw leven begonnen, let dus op wat je doet, soms kan het redelijk verkeerd gaan!, om een tipje op te lichten, heb een keer een behoorlijk belangrijke isp gehacked, en kon lekker romellen op de server daar...

maar -> een echte hacker verneukt niets! een van de gouden regels ,. of te wel etikette!

[b] http://www.stadmaastricht.com/forum (de experience voor mensen uit limburg) [/b]
  dinsdag 25 september 2001 @ 08:19:43 #12
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1729885
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:20 schreef xp-nick het volgende:
Goed, om maar even serieus te helpen. Hacken leer je niet zo maar even, een trojan instaleren op een pc is niet hacken, neen dat is lame zijn. Hacken kun je maar op 1 manier leren, dat is veel lezen en doen!, .. proberen.. engels begrijpen, instaleer op een doos linux en ga wat kutten!, ik mag hier geen linkjes plaatsen, maar zoek eens naar astalavista grote box en een orgasme, .. das wel een mega hint...

suc6! ik kan het, jij ook :-), in mijn vroegere naam stond ik bekend als hacker, althans als parttime, maar die naam is weg, verleden tijd! nieuw leven begonnen, let dus op wat je doet, soms kan het redelijk verkeerd gaan!, om een tipje op te lichten, heb een keer een behoorlijk belangrijke isp gehacked, en kon lekker romellen op de server daar...

maar -> een echte hacker verneukt niets! een van de gouden regels ,. of te wel etikette!

astalavista had ik inderdaad al rondgekeken. Het gaat mij helemaal niet om dingen te verneuken of om criminele activiteiten. Het gaat mij alleen om de "skill"..
Je moet niks!
pi_1729937
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Iedereen is begonnen op die manier, je kan mij niet vertellen dat er iemand is geweest die uit een ei kwam, telnet pakte en inlogde onder anonymous om vervolgens...

www.root-core.com was een site die daar ondersteuning in gaf, nu zijn ze een security site aan het worden... Dit is dus tegen hacken. of probeer eens rond te kijken op buletin boards zoals op hackers.com

Onthou hacken is illegaal mits je dit doet met toestemming, zelf ben ik ook bezig te leren wat voor tools ik kan gebruiken (telnet, hyperterminal, ftp) en daar gebruik ik servers voor die mensen hebben die ik ken, ik maak geen schade op deze servers en help op deze manier mensen hun beveiliging te verbeteren. voornamelijk leuk om te laten zien dat newbie bij ze binnen kan komen

In het begin zal je meer script kidie zijn, totdat je de programma codes kent en van bugs gebruik weet te maken.

Of zoek gewoon eens hacken in bij google, ik denk dat je het niet meer weet te overzien.

suc6

xXDisclaimerXx:
We do not promote illegal activities
and YOU should NOT involve yourself or this Bulletin Board Service or its readers in any possible crime related activities.
WE do not write Viruses or condone the creation or distribution of such. So stop asking.
WE do not steal passwords for people. So stop asking.
We do not work for the government. So stop asking.

pi_1729955
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ps we weten nu wel dat je zo'n ongelovelijke computer god bent en niemand beter is, maar een nuttig antwoord heb ik tot nu toe nog niet gehad. Als je hier alleen maar bent om newbs te flamen, dan denk ik dat jeje roeping mist op GOT en als User van dit forum wens ik normale reacties als mensen vragen om kennis. Hoe dom de vraag ook is, normaal antwoord geven lijkt me vrij normaal vooral in computerzaken.

Aneurism

dinsdag 25 september 2001 @ 09:08:10 #15
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1730012
Echte hackers zijn heel zeldzaam tegenwoordig..

Het web wemelt van de script kids die ergens een trojan progje ofzo vandaan hebben gedownd en gelijk denken dat ze meester hackers zijn omdat er zoveel mensen onbeschermd op internet aangesloten staan.

Vroeger waren die kereltjes niet eens als neophytes geclassificeerd.

what a world... what a world

Een echte hacker worden kan je je hele leven mee bezig zijn en dan zul je nog niet alles weten, als dat je streven is... veel succes... veel lezen... en veel contacten proberen te krijgen in de scene.
Als je een script kid wil worden.. alsjeblieft niet.. daar zijn er al teveel van.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_1730029
Veel leuker is het om zelf creatief te zijn en een leuk/nuttig programma te schrijven dat je vervolgens verspreidt of misschien zelfs verkoopt.
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:26:23 #17
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1730091
Er was een programma ik ben de naam kwijt waar je een file naar iemand moest sturen en als hij die opende kon jij in zijn comp.
Weet iemand de naam nog ?
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_1730105
Jeromar ik heb een aantal links voor je, die ik naar je toe zou kunnen mailen...
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:29:26 #19
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1730108
Yes weet de naam weer.
Sub 7 ?
pi_1730111
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 09:26 schreef misterM het volgende:
Er was een programma ik ben de naam kwijt waar je een file naar iemand moest sturen en als hij die opende kon jij in zijn comp.
Weet iemand de naam nog ?
Dat heet een trojan en die zijn lame...

Voorbeelden van trojans:
Subseven
Cain

dinsdag 25 september 2001 @ 09:31:27 #21
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1730123
Maar is het dan zo gemakkelijk.
Alleen die file --> Server.exe volgens mij en dan ben je gewoon binnen ?
pi_1730133
Dat zoek je zelf maar uit...
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:34:10 #23
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1730140
Daarvoor moet ik eerst ff weten waarmee ik bezig ben !
Is het echt zo gemakkelijk
  dinsdag 25 september 2001 @ 09:37:09 #24
16064 xp-nick
Expierence Me *ja dat ben ik*
pi_1730153
Ja, maar dan daal je in mijn waarde en ik denk in meer mensen hun waarde!
[b] http://www.stadmaastricht.com/forum (de experience voor mensen uit limburg) [/b]
pi_1730170
Als je met Subseven bezig gaat dan weet je niet waar je mee bezig bent, en ik ga niet uitleggen hoe het werkt alleen dat je het niet moet gebruiken of dat andere mensen je ermee moet infiltreren. Tools als Sub7 zijn schadelijk omdat mensen deze tools snel willen misbruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')