abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24491475
quote:
Op zondag 9 januari 2005 20:37 schreef Sjonnjoop het volgende:
mooi kut, nu al blut, en je kan niet lenen zonder adres echt leuk:P
Je kan gewoon allemaal nieuwe users aanmaken, volgens mij heeft bijna iedereen meerdere usernames daar. Dus dan begin je gewoon overnieuw met een nieuwe username.
pi_24491814
quote:
Op zondag 9 januari 2005 21:43 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

Je kan gewoon allemaal nieuwe users aanmaken, volgens mij heeft bijna iedereen meerdere usernames daar. Dus dan begin je gewoon overnieuw met een nieuwe username.
Dat was ook mijn bedoeling, maar : Je kunt op dit moment geen account aanmaken. Probeer het over een paar uur weer.

wellicht dat iemand mn grond gaat kopen, net met mn laatste 15 $ een stuk grond op de kop weten te tikken, das natuurlijk voor niks
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_24491879
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:03 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Dat was ook mijn bedoeling, maar : Je kunt op dit moment geen account aanmaken. Probeer het over een paar uur weer.

wellicht dat iemand mn grond gaat kopen, net met mn laatste 15 $ een stuk grond op de kop weten te tikken, das natuurlijk voor niks
Heb je geen winkel? Als ik geld heb koop ik je grond wel.

Zijn er nog meer mensen die meedoen? Koop bij de Fok!Shop in de Hoofdstraat Eurodam
pi_24492736
Ik zit in El Peso
pi_24492797
En wel om deze reden
quote:
Niet overal zijn de Officers even oplettend. Criminelen kunnen profiteren van het gedoogbeleid in El Peso en Monapoli.
pi_24492901
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:07 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

Heb je geen winkel? Als ik geld heb koop ik je grond wel.

Zijn er nog meer mensen die meedoen? Koop bij de Fok!Shop in de Hoofdstraat Eurodam
geen winkel, ik was bezig mn bomen weg te kappen en daar moet je zagen voor fabriceren, uiteindelijk waren de bomen weg, maar het geld ook die grond gaat wel weg op den duur als het echt druk word, iig morgen ff een nieuw account aanmaken om wel goed mee te starten
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_24492906
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:49 schreef boyv het volgende:
En wel om deze reden
[..]
Dat vind ik ook grappig: Als je het zat bent kun je ook mensen neerknuppelen en schieten in het spel, en dan krijgen ze geldschade.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:56:29 #33
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_24494213
Als er iemand hulp nodig heeft, ik speel al wat langer Miniconomy dus
En nee ik zit al bij een partij...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_24494281
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:56 schreef Sitethief het volgende:
Als er iemand hulp nodig heeft, ik speel al wat langer Miniconomy dus
En nee ik zit al bij een partij...
Ik vroeg me af of je ook geld kan lenen...
  maandag 10 januari 2005 @ 00:02:56 #35
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_24494351
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of je ook geld kan lenen...
Daar moet je een adres voor hebben, je moet dus of zelf een huis hebben of je moet bij iemand anders inwonen. Voor sociale woningbouw moet je ff kijken bij de Help De Medemens club......
  maandag 10 januari 2005 @ 00:04:46 #36
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_24494397
Trouwens op dit moment kunnen particulieren geen geld lenen omdat er nog geen banken zijn (ja de bank van de overheid maar die leent alleen aan bedrijven) , alhoewel the mini volgens mij in Kronenburg wel en bank heeft staan. Let wel even op de voorwaarden enzo......
pi_24494415
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:02 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Daar moet je een adres voor hebben, je moet dus of zelf een huis hebben of je moet bij iemand anders inwonen. Voor sociale woningbouw moet je ff kijken bij de Help De Medemens club......
OK, dankjewel, daar ga ik even kijken!
pi_24494492
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Sitethief het volgende:
Trouwens op dit moment kunnen particulieren geen geld lenen omdat er nog geen banken zijn (ja de bank van de overheid maar die leent alleen aan bedrijven) , alhoewel the mini volgens mij in Kronenburg wel en bank heeft staan. Let wel even op de voorwaarden enzo......
OK, hoe lang duurt het meestal voordat je wel als particulier wat kan lenen? Trouwens, in die Help de Medemens club staat dat zij ook leningen verstrekken, maar dat zullen ze wel niet doen als je alleen ff je winkeltje op de been wil brengen.
  maandag 10 januari 2005 @ 00:13:43 #39
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_24494618
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:08 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

OK, hoe lang duurt het meestal voordat je wel als particulier wat kan lenen?
Binnen nu en een a twee dagen moet dat te doen zijn....
pi_24494658
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:13 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Binnen nu en een a twee dagen moet dat te doen zijn....
OK, dankje.

Ik begin het steeds beter door te krijgen, volgens mij ben ik niet echt slim bezig door alleen hout te verkopen voor 0,60 ish
  maandag 10 januari 2005 @ 01:13:26 #41
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_24495630
Ook aangemeld, nu eens kijken of ik het leuk genoeg vind om het vaker te spelen .
tvp dus .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_24496075
niet teveel hints geven sitethief
Personal reminder: Create signature
  maandag 10 januari 2005 @ 03:32:07 #43
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24496730
Hmmmm, een Fok!partij, hmmm? En wat worden je standpunten? Ik speel zelf al 17 rondes mee en heb dus al de benodigde ervaring... Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het maar laten weten

Verder was het in mijn geval ook nodig om 3 nieuwe accounts aan te maken voordat ik het spel eindelijk een beetje onder de knie had... Sindsdien ben ik verslaafd :p. Wat betreft management-simulaties steekt MC echt met kop en schouders boven de concurrentie uit (Y)

*is momenteel overigens ook VR-lid*
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24503782
Was ik net ff lekker op strooptocht, word ik ineens opgepakt... 250 ISH boete

Maar mooi wel 6 ramen, 10 plastic en zo'n motor erbij
  maandag 10 januari 2005 @ 17:34:51 #45
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24503904
quote:
Op maandag 10 januari 2005 17:24 schreef boyv het volgende:
Was ik net ff lekker op strooptocht, word ik ineens opgepakt... 250 ISH boete

Maar mooi wel 6 ramen, 10 plastic en zo'n motor erbij
Da's een mooie grab... Heb net met een sub-account hetzelfde geprobeerd & werd bij de eerste poging gepakt ...

6 ramen = 50 ISH per stuk
10 plastic = 5 ISH per stuk
Motor = 70 ISH per stuk

Dit zijn redelijke verkoopprijzen, dus je hebt er lekker aan verdiend (Y)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24504087
Ramen krijg ik niet voor zoveel per stuk weg, ik zie ze soms al voor 29,90 voorbij komen... het is trouwens de buit van 2 of 3 kraken . Ik werd een beetje overmoedig en bleef maar doorgaan
pi_24504954
quote:
Op maandag 10 januari 2005 03:32 schreef RedDevil085 het volgende:

*is momenteel overigens ook VR-lid*
Wat is VR?
pi_24505117
RD85 heeft de Fok!Partij aangemaakt, dus kan iedereen zich even aanmelden? Dat kan via Informatie en dan Politiek, en dan op het knopje aanmelden klikken bij de Fok!Partij!

Fok! aan de macht
  maandag 10 januari 2005 @ 19:00:27 #49
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24505156
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:46 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

Wat is VR?
Veteranenraad. Een raad van 10 oud-gedienden die voornamelijk de Overheid advies geven, rondom mogelijke spelaanpassingen, statussen voor politieke partijen, cheater-statussen & Oordelen over sociaal-economische variabelen, zoals tarieven, Nationaal Budget, etc

"vroegah" speelden we ook voor Rechter, maar dat is deze ronde veranderd
pi_24505384
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:00 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Veteranenraad. Een raad van 10 oud-gedienden die voornamelijk de Overheid advies geven, rondom mogelijke spelaanpassingen, statussen voor politieke partijen, cheater-statussen & Oordelen over sociaal-economische variabelen, zoals tarieven, Nationaal Budget, etc

"vroegah" speelden we ook voor Rechter, maar dat is deze ronde veranderd
Dus jij bent echt een goeie speler zeg maar

Heb je toegevoegd op MSN trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')