op vrijdag? volgens mij herhalen ze alleen op woensdag...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:46 schreef toscane het volgende:
ik heb nog steeds de vraag: herhalen ze op vrijdag ook 2 uur achter elkaar? kan het zondag niet zien...
ja dan herhalen ze wel 2 uur, tenminste dat was 2 dagen geleden wel zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:43 schreef toscane het volgende:
bedoel ik woensdag.... excuus maar weet je of ze dan 2 uur herhalen?
mooi dank je! van zo. t/m wo. dan maar even niet hier kijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:58 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja dan herhalen ze wel 2 uur, tenminste dat was 2 dagen geleden wel zo.
je bent niet verplicht op het te kijken natuurlijk, maar waarschijnlijk kan je de verleiding toch niet weerstaan...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer. Seizoen 2 vond ik iig een stuk beter dan 3 tot nu toe.
Nina terug in het verhaal, Sherry terug. Beetje goedkoop hoor. En het 'Yes, we hebben het virus! Oh nee - toch niet' begint ook te irriteren: eerst het poeder, toen Kyle Singer, toen weer de cilinder.
En het verhaal zelf vind ik maar raar. Waarom die hele geheime operatie van Jack, Tony en Gael? En waarom de Salazars gebruiken?
En dan weer president Palmer, die weer exact tijdens een terroristische dreiging te maken krijgt met persoonlijke problemen
Just waitquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik vind het niet echt slecht, dus ik kijk wel. Seizoen 1 en 2 vond ik top, maar 3 vind ik tot nu toe gewoon wat minder.
Bij de vorige 2 seizoenen kon ik echt niet wachten tot de volgende week om het vervolg te zien. Dan was het zo van: yes, zondagavond! 24! Nu is het meer van: 'zondag...ach ja...24...geinig'
Maar goed, ik blijf dus wel kijken hoor...
ja maar ook schaatsenquote:Op zondag 23 januari 2005 20:03 schreef pascalheister het volgende:
vanavond weer 2 afleveringen spannend
schaatsen verbleekt toch bij 24quote:Op zondag 23 januari 2005 20:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar ook schaatsenmjah op mijn tv kaartje maar 24 en op mijn tv schaatsen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |