Klopt. 21.00-23.00. Ik vind het niet zo erg, hoef je geen week te wachten op de volgende afleveringquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:43 schreef dolle_hond het volgende:
huh? morgen 2 afleveringen? jammer, we hadden net een lekker ritme
Het programma wat na 24 zat is afgelopen (je weet wel met die belgische lekk... you get the pointquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
Ik zag het ook, toen de spoiler uitgezonden werd.
Waarom een dubbele aflevering eigenlijk?
jammer eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2005 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees net dat Yorin dus vanaf vandaag de rest van het seizoen dubbele afleveringen 24 seizoen 3 uitzendt.
Dat jullie het weten
Het programma dat van 22:00 tot 23:00 was is afgelopen, dus moeten ze dat ergens mee opvullen en dat doen ze dus met een extra aflevering van 24. Ik vind het perfect! Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik de DVD box niet ga kopen omdat het nu toch al wat sneller gaat.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:50 schreef IV_Xample het volgende:
volgens mij heeft het niks te maken met dat een ander programma wegvalt hoor..maar waarom al die poeha erom..is toch alleen maar gaaf 2 afleveringen achter elkaar
Mwa, heeft denk ik geen enkel effect, mensen gaan waarschijnlijk toch niet midden in een seizoen aan een serie beginnen. Dus de cijfers blijven het zelfde, of er moeten mensen afhaken met 2 afleveringen.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef -Mo- het volgende:
ik hoop wel dat de dubbelafleveringen de kijkcijfers een beetje opkrikken, want die zijn nu bagger
'24' begon met meer dan 400.000 kijkers, nu zijn ze afgezakt naar onder de 300.000 kijkers. Het kan zijn dat sommige mensen gestopt zijn met '24' omdat ze het tempo te laag vonden. Doordat er nu 2 afleveringen achter elkaar komen, zijn ze misschien bereid om '24' toch nog een kans te geven. Die mensen hoeven alleen aan iemand vragen wat er allemaal gebeurd is, of zich even inlezen op internet.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Mwa, heeft denk ik geen enkel effect, mensen gaan waarschijnlijk toch niet midden in een seizoen aan een serie beginnen. Dus de cijfers blijven het zelfde, of er moeten mensen afhaken met 2 afleveringen.
Tja de DVD box is al uit dus daarom volg ik het nu niet meer(dat was andere jaren nooit zo) . Ben nu met s4 bezig.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef -Mo- het volgende:
ik hoop wel dat de dubbelafleveringen de kijkcijfers een beetje opkrikken, want die zijn nu bagger
Het tempo laag..??!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 16:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
'24' begon met meer dan 400.000 kijkers, nu zijn ze afgezakt naar onder de 300.000 kijkers. Het kan zijn dat sommige mensen gestopt zijn met '24' omdat ze het tempo te laag vonden. Doordat er nu 2 afleveringen achter elkaar komen, zijn ze misschien bereid om '24' toch nog een kans te geven. Die mensen hoeven alleen aan iemand vragen wat er allemaal gebeurd is, of zich even inlezen op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG!The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:53 schreef jdiezrequejo het volgende:Jij ook hier???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG!![]()
Kun je even uitleggen hoe je deze naar je telefoon hebt gekregen? Ik kom er namelijk niet uit op die site....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:09 schreef Smeich het volgende:
[..]
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |