quote:
als chloe het kan, dan kan zelfs ik hetquote:
Het is Chase Edmundsquote:
Michael Amadorquote:
Waar heb je die ringtone vandaan?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:41 schreef Smeich het volgende:
Oh ja, ik zat vanmorgen dus die laatste 7 afleveringen te kijken en ik zat er dus echt zo in he.. zaten ze op een gegeven moment bij een scene die zich afspeelde in CTU HQ en toen ging mijn telefoon plots. Ik heb de ringtone van 24 erop staan, dus ik dacht echt van wie gaat die telefoon daar nu eens oppakken!
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.htmlquote:Op zondag 9 januari 2005 21:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waar kan ik de 24-ringtone krijgen? Dat lijkt mij ook wel wat
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:09 schreef Smeich het volgende:
[..]
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
Volgende week George Mason terug?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:59 schreef IV_Xample het volgende:
het wordt zo wel interessant zeg...eerst nina terug...nu sherry weer in the picture...wat kunnen we nog meer verwachten
Herhaling is vanavond.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:18 schreef buzzer het volgende:
Gemist
Ik vind het wel een mooie serie....
Kloon. Mason2 is dan ook de enige die antilichamen tegen het virus bij zich draagt maar helaas geeft hij Jack de schuld van de dood van Mason1 en ontsnapt hij uit zjin kweeklab om op een wilde wraaktocht te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
dat het niet kan hoef je mij niet te vertellen, alhoewel het is 24...
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kloon. Mason2 is dan ook de enige die antilichamen tegen het virus bij zich draagt maar helaas geeft hij Jack de schuld van de dood van Mason1 en ontsnapt hij uit zjin kweeklab om op een wilde wraaktocht te gaan.
Sherry is de ex-first lady van David Palmer die in seizoen 1 direct betrokken was bij de ondermijning van zijn presidentschapquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:04 schreef toscane het volgende:
wie is sherry? ik weet het echt niet meer terwijl ik 24 wel gezien heb zondag... ik was ook een klien beetje slaperig maar help even, wat is de rol van sherry??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |