Ik niet!quote:Op zondag 6 februari 2005 22:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
Wie vind Saunders nu nog lief?
Want?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Dom dat ze dat voorstukje laten zien van volgende week trouwens. Dat verraadt wel vrij veel .
Die zap ik dus altijd vantevoren al weg.. gelukkig heb ik dat nu ook gedaan dan.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Dom dat ze dat voorstukje laten zien van volgende week trouwens. Dat verraadt wel vrij veel .
Hier ookquote:Op zondag 6 februari 2005 22:57 schreef Dos37 het volgende:
Dit was echt de ergste aflevering van 24 tot altijd pff
ik zat toen ik dit voor het eerst zag met een brok in mijn keel
Volgens mij is er niets in geknipt hoor.. en ik heb seizoen 3 toch al 2 keer in z'n geheel gezien.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:56 schreef Carport het volgende:
Jammer dat Yorin hierin geknipt heeft.
Dan was het ook een stuk minder imposant gewest. Kijk maar naar het alternatieve einde van S1. Dat was ook een stuk minder. Hollywood-eindes hebben we nu wel genoeg gezien op TVquote:Op zondag 6 februari 2005 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
Z'n dood had eigenlijk gefaked moeten zijn, maar dat lekte uit. Toen hebben ze besloten om hem echt te vermoorden.
Naar mijn mening duurde de stilte veel langer. Kan ook zijn van niet hoor, het is natuurlijk al een tijdje geleden dat ik deze aflevering gezien had.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets in geknipt hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |