Zoals ik verwachte niet te moeilijk voor dit erudiete gezelschap.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:35 schreef pyl het volgende:
O ja, nu zie ik het: Rodin.
ben je met je laptop methadon aan het scoren bij de GGD, Gellius?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:24 schreef Gellius het volgende:
Gunst. Ik kijk zelfs terwijl ik dit typ uit op het standbeeld van m'neer Floor W. Hij was overigens houthandelaar van professie, meen ik.
Is de onderhavinge m'neer een Vrijzinnig Democraat?
Niet bij mijn weten. Meneer heeft echter wel zijn sporen nagelaten in onze schitterende woonstede.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:36 schreef Z het volgende:
Hmmm, ik kijk praktisch uit op 'Het Mannetje' daar heb ik nu alleen niet zoveel aan. Tenzij meneer vioolist was naturlijk.
Is er uberhaupt een straat naar meneer vernoemd, en ligt die op dit moment open?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:36 schreef Z het volgende:Is er uberhaupt een straat naar meneer vernoemd, en ligt die op dit moment open?
Meneer was geen dichter, maar heeft ook mooie dingen gemaakt. Althans, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:40 schreef pyl het volgende:
Derde poging: een jeugdige Herman Gorter?
Ah, het is natuurlijk de baron Ferdinand Van Vijzel tot Rokin.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:36 schreef Z het volgende:
Is er uberhaupt een straat naar meneer vernoemd, en ligt die op dit moment open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |