Sinds VW die gasten hebben overgenomen is dat voorbij ja.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:46 schreef bolkedebeer het volgende:
Flat out met een Skoda Fabia 1.4 16v
De tijd dat een Skoda een merk was om de neus voor op te trekken is voorbij geloof ik.
een TT 1.8T heeft toch 150 pk ipv 250?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:38 schreef -calimero- het volgende:
'kee, geen foto, ook nie mijn eigen auto, maar de Audi TT 1.8T (250PK) van een maatje van me op film.
http://members.lycos.nl/terschelling2004/zooi/tt.avi (1,056 mb)
Er zijn verschillende uitvoeringen 150, 180 en 220 PK. De Quattro heeft 220 PK, als je deze 'chip tuned' neemt het vermogen toe met 30 PK.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
een TT 1.8T heeft toch 150 pk ipv 250?
owquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:50 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Er zijn verschillende uitvoeringen 150, 180 en 220 PK. De Quattro heeft 220 PK, als je deze 'chip tuned' neemt het vermogen toe met 30 PK.
Waarschijnlijk de idoot die er naast zit.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Welke ontzettende idioot gaat nu met 300km/h op de teller een foto maken?
Dacht dat dit topic verboden voor moraal ridders was??quote:Op maandag 17 januari 2005 13:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Welke ontzettende idioot gaat nu met 300km/h op de teller een foto maken?
Nee maar wel 300+ rijden met één hand. succesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:54 schreef firecow het volgende:
sja je hoeft toch niet naaar het schermpje te kijken om een foto te nemen of wel :/
zeikerds allemaal hierzo.
Daarop een piccie van mijn snelheidsmeter met de naald op de 0 kmh.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:02 schreef t0n het volgende:
Nee maar wel 300+ rijden met één hand. succes
Lijkt me onwaarschijnlijk, de foto is van recht voor het display genomen. Het kan wel hoor, maar het lijkt me niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:33 schreef slashme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de idoot die er naast zit.
Jah,... misschien wel ja... met 4500 toeren zo'n snelheid halen...quote:
en dan is dit nog een 311 met 110 pk, je hebt ook nog de 316 met 160 pkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:23 schreef -calimero- het volgende:
Ja, die Sprinters zijn echt rete snel! zijn toen eens met een groep naar Zwitsterland geweest met een gehuurde Sprinter, was goed mee komen op de autobahn.
Oh sorry, had ik even niet door. Excuses.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:52 schreef Boink het volgende:
Reinste spam!! moeten we eerst registreren voordat we een foto willen zien!
Vrachtwagens zonder trailer of oplegger zijn idd erg snelquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik even niet door. Excuses.
Zo dan?
[afbeelding]
rag je bijna je benzinemetertje het rode in met je kilometertellerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
Zo dan?
[afbeelding]
En dat met een truckquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
Zo dan?
[afbeelding]
De begrenzer zit toch in de truck gebouwd en niet in de aanhanger/trailer....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:37 schreef sv3nrg het volgende:
[..]
Vrachtwagens zonder trailer of oplegger zijn idd erg snel![]()
Goed gedaan hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:27 schreef larshil het volgende:
Ford Sierra 2.0i met 4 man aanboord.
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid mijn zusje heeft die foto gemaakt en zij zat naast mij. Ik haal bij 305 niet mijn handen van het stuur. Hoewel 305 in die auto (die mijn vader helaas weg heeft gedaan, snik) best wel meeviel. Ik heb meedere malen 300+ in die kar gereden. deze foto is op de A4 genomen, daar waar nu de trajectcontrole isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:46 schreef bolkedebeer het volgende:
Hoe de foto gemaakt is?
Simpel vanaf de achterbank van de auto. Je gaat achter de bestuurder zitten, houdt de camera voor de borst van de bestuurder en drukt af. Zo lijkt het net of de bestuurder zelf de foto gemaakt heeft.
oh ik heb nog wel een foto genomen voor een ander topic:quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef Nerdmans het volgende:
laatste foto al bijna jaar geleden....
Het lijkt wel een beetje op dit:quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:16 schreef ook_gek het volgende:
wat voor auto is dat?
Wat jij wilquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef Bloody_Hell het volgende:
Gaat het echt om de top van de auto of is een foto van de top die jij hebt gehaald met die auto ook goed? Bijvoorbeeld een foto van 230 op de teller terwijl hij nog een stuk harder gaat?
Toch hadden we hier graag een foto van de supra flat out meneer P,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef StefanP het volgende:
Zo hard dat ik toch echt wel 2 handen aan het stuur wou. Geen foto dus
Weet ik, maar ik bedoel maar, met turbo lopen die dingen zo de teller uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Was geen turbo.
Nogal logisch hequote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef yup het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel maar, met turbo lopen die dingen zo de teller uit.
Zowiezo is een Hayabusa echt een bizar apparaat, laat echt dik vermogende auto\'s achter en de meeste snelle Ferrari\'s, Aston\'s en Lambo\'s horen daar dus echt niet bij (lees = zijn kannone voer voor de Busa :-) )
Een turbo is gewoon helemaal debiel voor woorden op zo een Busa...
Dat pinnetje is voor de dag-tellerquote:Op zondag 5 februari 2006 10:25 schreef manny het volgende:
is die wijzer nou door het pinnetje van de kilometerteller heen gegaan ?
Ja als ie eenmaal op snelheid isquote:Op zondag 5 februari 2006 10:07 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Nogal logisch he
Een straaljager is ook dik sneller dan een motor.
Fysics baby!
energie besparingquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef siekman het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat je display het niet doet ?? uitleg![]()
Ja maar die zit hoger dan de wijzer.. dus ergens kopt er iets niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:31 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Dat pinnetje is voor de dag-teller![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja maar die zit hoger dan de wijzer.. dus ergens kopt er iets niet.
Nee knopje is de reset van de dagteller.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:25 schreef manny het volgende:
is die wijzer nou door het pinnetje van de kilometerteller heen gegaan ?
Ja je hebt gelijk!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Marzocchi het volgende:
Je moet even goed kijken waar het verlengde van dat pinnetje naar toe loopt. Dan zal je zien dat het naast de klok zit.
[..]
Je raakt in de war door vertekening door de camera. schuin van de bestuurder genomen waardoor het 'lijkt' dat die dagteller reset knop meer naar links zit dan in werkelijkheid het geval is.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja maar die zit hoger dan de wijzer.. dus ergens kopt er iets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |