Andere luchtfilter?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:05 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wie weet of dit mogelijk is bij auto's? Gaat hier om een Remus einddemper van 70mm die naar mijn inziens nog teveel dempt. Ik mis de welbekende snerp. Is dit mogelijk en heeft iemand dit welleens gedaan?
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:37 schreef God_de_Vader het volgende:
Natuurlijk gaat dat ik kan je er zelfs een voorbeeld van geven ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volledig leeg geeft gewoon enorm veel herry maar dit systeem geeft echt een mooi diep geluid ...
Dus voor zij die weer direct pesimistisch waren ... het gaat welen het is bewezen ...
Wil je een dieper geluid kan je ook gewoon je voorpot er uit halen en een Spinline pot zetten geeft een dieper geluid
Wellerquote:Op zondag 9 januari 2005 15:39 schreef Foo_niks het volgende:
Zo ..netjes laswerk zeg op die ouwe troep![]()
Mag ik vragen wat jij NIET aan je wagen hebt verbouwtquote:Op zondag 9 januari 2005 15:37 schreef God_de_Vader het volgende:
Natuurlijk gaat dat ik kan je er zelfs een voorbeeld van geven ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volledig leeg geeft gewoon enorm veel herry maar dit systeem geeft echt een mooi diep geluid ...
Dus voor zij die weer direct pesimistisch waren ... het gaat welen het is bewezen ...
Wil je een dieper geluid kan je ook gewoon je voorpot er uit halen en een Spinline pot zetten geeft een dieper geluid
Sommige mensen hebben graag een sportieve rally achtige sound ...quote:Op maandag 10 januari 2005 02:14 schreef rekenwonder het volgende:
Wellicht begrijp ik het vekeerd, maar een demper heeft toch als doel om geluid te dempen?
CBR = Firebladequote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef God_de_Vader het volgende:
Wat ik wel vaker zie bij (vooral kleinere auto's) is dat men de pot vervangt door een pot van een snelheids motor ... bv van honde CBR / Fireblade etc ... dan heb je een heel scherp geluid ... k weet zo een paar Saxo's rond tuffen hier in Belgie
ik mag hopen dat je op je 25Kw bandit dan je orginele demper hebt.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijft toch sowieso triest, een auto die meer energie in het geluid stopt dan in vooruit komen![]()
Wie is hier nou de spuit11 door alle auto-topics op een motor te betrekken.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je spuitelf weer... tuurlijk heb ik mijn originele demper nog.
klopt, maar 25kw klinkt het heel wat maar komt het ook niet echt vooruit he.quote:Heb wellis een open Viper gehad, blijft gewoon feit dat motorfietsen met herriedempers gewoon vele malen beter klinken als die CRX-jes bijv met ''race'' pot.... net een koffiemolen
Wat heeft snelheid hier mee te maken?quote:En btw alsof een auto sneller is dan een 25kw motorBoven de 120 misschien, maar dan hoor je toch niks meer door de wind
alleen wat andere dempers niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 12:53 schreef God_de_Vader het volgende:
je verliest niet aan energie hoor ... in tegen deel die uitlaten bieden minder tegendruk dus theoretisch gezien win je er een paar pk mee... nu over de herrie kan ik me moeilijk uitlaten sommige mensen vinden het gewoon tof andere nietk wil dan ook niemand zijn mening ontzien en zoals ik al zei ... enkel laten zien dat het wel degelijk gaat ...
ik moet ook nog eens zowat creeeren als mijn gebakje weer rijdt... je hoort wel dat er wat sound in zit maar het is heel erg in de vertequote:Op maandag 10 januari 2005 13:49 schreef God_de_Vader het volgende:
hahaha vandaar ook dat er bij stond theoretisch ... maar meer energie verlies is er zeker niet volgens mij ... k ken trouwens iemand die zelfde model als mij heeft nagemaakt met ronde plaatjes in ... als je dan op je gas duwt krijg je echt zo een blazend geluid ... enorm werk maar klinkt wel erg vettig in de oren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |