Heb je al die vent gehad met die schilderijen?? nee zeker?quote:Op zondag 9 januari 2005 10:50 schreef ChOas het volgende:
932 Gijsjes begeven zich weer in het leven
Heb er respect voor Gijsquote:Op zondag 9 januari 2005 10:49 schreef ChOas het volgende:
Choco: Verhaal is cool!
Intrigue, spanning, weirdness, ja, MGS is cool
cho had het laatste topic dicht dus die moest een nwe makenquote:Op zondag 9 januari 2005 10:50 schreef ChOas het volgende:
Was ik dat ook nietquote:Op zondag 9 januari 2005 10:49 schreef Magneet het volgende:
tripo
Nog niet, maar het is ERG cool, ben een onzichtbare ninja tegengekomenquote:Op zondag 9 januari 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je al die vent gehad met die schilderijen?? nee zeker?
Zon cool spel was dat.. misschien wel de eerste echt coole die ik speelde. (In zwart wit welliswaar)
Serieus... gijs... heb je die filmpjes gechecked.... grafisch gaat het helemaal nergens meer over gewoon. Melee attack, switch van first person naar third person wanneer je maar wilt, de omgevingen.. ik ben echt geintresseerd nuquote:Kan me heel goed voorstellen dat je daar zin in hebt hoor Gijs Je bent een echte online gamer. Ik ben meer zoals Strol,... Singleplayer games.... niks kan dat naar mijn mening nog verslaan. Metroid Prime 2 bv,... RE4, PM2, straks Jade Empire en Conker etc etc,... ook zo'n zin in DQVIII ga zo maar door....
Wat wordt de volgende goed Live game trouwens ? Forza ? Timesplitters ?
De coole stukken komen nogquote:Op zondag 9 januari 2005 10:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nog niet, maar het is ERG cool, ben een onzichtbare ninja tegengekomen
En een gozer die met revolvers schiet
En even een gast met een gasmasker gezien
En iemand die heel erg op mij lijkt
En net een gozer in een tank voorbij
Zoals ik al zei... Telaatquote:Op zondag 9 januari 2005 10:50 schreef ChOas het volgende:
We suckte zwaarrr.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat is gamen toch lekker![]()
Morgen allemaal![]()
gijs.....je onderschat mechassault zo erg.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
Ik plak hem nog een keer... mensen die van actie en schieten houden... DIT is vlgs mij de nieuwe mijlpaal http://www.gamershell.com/news/19440.html
ja erg he......weet niet wat het was gister.quote:
Mechassault.. 1 vond ik niks aan.. 2 is enorm verbeterd, misschien moet ik het een kans geven hoor. Maar ik vermaak me nu met halo2, en straks met unrealquote:Op zondag 9 januari 2005 11:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs.....je onderschat mechassault zo erg.
Maar unreal ga ik zeker ook halen![]()
ga dat spel zo naakt halen gijs.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mechassault.. 1 vond ik niks aan.. 2 is enorm verbeterd, misschien moet ik het een kans geven hoor. Maar ik vermaak me nu met halo2, en straks met unreal
Zitten ook characters in van mortal combat
Ik dacht dat alleen Raiden in het spel zou zitten, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 9 januari 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mechassault.. 1 vond ik niks aan.. 2 is enorm verbeterd, misschien moet ik het een kans geven hoor. Maar ik vermaak me nu met halo2, en straks met unreal
Zitten ook characters in van mortal combat
Kheb halo weer gestartquote:Op zondag 9 januari 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Moguh
gaat snel hier voor een weekend
Beter dan halo 2... wat een zin.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Raiden in het spel zou zitten, maar je weet maar nooit
Ik ben er niet bang voor eigenlijk. Hoe goed Halo 2 ook is, UC2 gaat gewoon weer een paar stappen verder door de melee combat, snelheid en die moves enzoquote:Op zondag 9 januari 2005 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter dan halo 2... wat een zin.
Maar tis waar ben ik bang
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[Even Brown jaloers maken] O-ren zit nu bij fokkids en gaat zo Marco Borsato ontmoeten[]
afz. Quinny
Psycho Mantisquote:Op zondag 9 januari 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je al die vent gehad met die schilderijen?? nee zeker?
Zon cool spel was dat.. misschien wel de eerste echt coole die ik speelde. (In zwart wit welliswaar)
Dat het en eigen taal was dat wisten we al.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Sorry Strol maar het blijft een apart volkje
"Het Limburgs is géén dialect"
afz Quinny
Nieuw Venneps is toch ook een leuk taaltjequote:Op zondag 9 januari 2005 12:31 schreef Toadette het volgende:
[..]
Dat het en eigen taal was dat wisten we al.
Ik mis het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |