Twee keer de zelfde onzin dus. Ik weet nu weer zeker dat ik geen fanboy ben.quote:
Mahjongquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:06 schreef Thomper het volgende:
Yakuman DS, dat is Mahjong, populair in Japan, maar komt hier toch nooit heen.
Inderdaad. Ik vind het maar grappig dat mensen nog steeds niet echt warm worden van die Nintendo DS.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan de ene kant heeft ie ook zeker wel gelijk, maaaaaaaaaaaaaar ook weer niet
Ik denk toch dat het ontbreken van een killer-ap de voornamelijkste reden is.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het maar grappig dat mensen nog steeds niet echt warm worden van die Nintendo DS.
Kom op zeg, hij is al zo lang uit. Gebruik je fantastie is. Nintendo is niet bezig met innovatie, just for the sake of innovatie. Ze doen het omdat het lekker is. En ik vind die nieuwe mogelijkheden echt fantastisch (vooral met die 2D games). Loop je er niet warm van, nou, dat kan. Dan is een Nintendo DS gewoon niet iets voor jou.![]()
Ja man! FREDDIE FISH DSquote:Op zondag 16 januari 2005 12:46 schreef LostFormat het volgende:
Ik zit nu net fotootjes te bekijken van Another Code. Lijkt me een cool spel. Ik hoop dat met de komst van de DS de point-and-click adventure genre weer nieuw leven wordt ingeblazen. De DS leent zich er perfect voor.
Een rayman fan die kwa point & click nooit verder is gekomen als Feddy Fishquote:Op zondag 16 januari 2005 12:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja man! FREDDIE FISH DS![]()
Zou heel goed werken!!! Another Code is wel een interessante titel, maar ik denk dat ik het op ten duur niet zo heel leuk meer ga vinden, te ingewikkeld enzow, mijn point and click kennis zit op freddie fish niveau!
Nou Matt, dat betekent dat je noob bent en het spel niet goed kunt spelen, ik kan de game namelijk wel 5 uur spelen zonder last te krijgen van m'n hand.quote:I can't play the game for more than 15 minutes before my hands start to hurt.
Trouwens die een-na laatste game lijkt me wel vet, die op tetris lijkt!quote:IGN Employee 1: What the hells is this, we've been doing everything we can to stop the DS from selling but its not working.
IGN Employee 2: I know I know, alright it's time for our secret weapon.
IGN Employee 1: Alright I'll call up the boss and see if its alright with him.ials in phone number*
Clay Aiken: Like gosh hello
IGN Employee 1: Oh hey Clay, is boss there?
Clay Aiken: Like yeah he's here, like oh my gosh the other day he was wearing these jeans and I was all....
IGN Employee 1: Shutup
Clay Aiken: Fine be that way...here's the boss
Lucifer: What is it now
IGN Employee 1: Our plans to stop the DS has failed, were thinking about using the secret weapon
Lucifer: You mean Matt? Good thinking, all those Nintendo supporters love that guy. When he admits that he's biased, the Nintendo empire is sure to fall
IGN Employee: Hopefully this plan will work. Last time, tricking Shiggy into thinking two screens on a handheld was good actually helped Nintendo out.
Lucifer: I love shiggy that guy will listen to frickin anything
IGN Employee 1: Will do, Matt's making an article about how cool the PSP is as we speak.
Clay Aiken: You love shiggy!! I thought you only loved me!?!?!?
Lucifer: Thats only when I thought you were a woman
Meteos.quote:[b]Op zondag 16 januari 2005 13:22
Trouwens die een-na laatste game lijkt me wel vet, die op tetris lijkt!
DIE IS IN ONT-WIK-UH-LING.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het ontbreken van een killer-ap de voornamelijkste reden is.
Inderdaad. Dus waarom zullen mensen, die mario 64 DS niet genoeg vinden, nu al een DS kopen?quote:
Ik zeg ook niet dat mensen nu een DS zouden moeten kopen. Als ie hier uitkomt, koop ik hem ook niet gelijk. Ik vind het gewoon raar dat er mensen zijn die nog steeds niet begrijpen dat de DS zoveel bied (kijk eens naar de previews). "DS is een gimmick bla bla". Als we alleen maar ports kregen wel ja. Maar we krijgen niet alleen ports en oude zooi, zo blijkt uit previews (zie de scans).quote:Op zondag 16 januari 2005 13:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus waarom zullen mensen, die mario 64 DS niet genoeg vinden, nu al een DS kopen?
Je moet gewoon altijd een middelvinger in de lucht steken als je langs zulke mensen loopt. Stop gewoon je stylussen in je oor en ga gamen.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mensen nu een DS zouden moeten kopen. Als ie hier uitkomt, koop ik hem ook niet gelijk. Ik vind het gewoon raar dat er mensen zijn die nog steeds niet begrijpen dat de DS zoveel bied (kijk eens naar de previews). "DS is een gimmick bla bla". Als we alleen maar ports kregen wel ja. Maar we krijgen niet alleen ports en oude zooi, zo blijkt uit previews (zie de scans).![]()
OUCH!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 13:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Stop gewoon je stylussen in je oor [...]
Vooral Yoshi's Touch and Go lijkt me gaafquote:Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Ds gaat echt een vette game worden, dat weet ik zekerIk heb een beetje het gevoel dat het stukje bij beetje weer beter gaat met Nintendo. Ik zie steeds meer coole exclusive games ( nieuwe sonic ), en extra's in games ( Super Punch Out in Fight Night R2 ), en meer van dat soort leuke dingen. Ook ziet Fire Emblem voor de cube er vet uit
.
Ik vind oo kdat Kirby DS en YOshy's touch en go neit met elkaar te vergelijken zijn. In kirby DS zit veel meer snelheid, en is het als het ware een veel ''coolere'' game.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Ds gaat echt een vette game worden, dat weet ik zekerIk heb een beetje het gevoel dat het stukje bij beetje weer beter gaat met Nintendo. Ik zie steeds meer coole exclusive games ( nieuwe sonic ), en extra's in games ( Super Punch Out in Fight Night R2 ), en meer van dat soort leuke dingen. Ook ziet Fire Emblem voor de cube er vet uit
.
Ik had geen zin om de hele titel te typen, blijkbaar wist je zo ook al om wel spel het ging.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is trouwens niet Kirby DS, maar Touch! Kirby's Magic(al) Paintbrush.
Die game was alang bekend en screens waren er al sinds november 2004 ofzo, en was al mijn favoriet.
Second that!quote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Trouwens, ik blijf er bij, er MOET een worms DS komen!
Oi! Das mijn ideequote:Op zondag 16 januari 2005 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, ik blijf er bij, er MOET een worms DS komen!
Onderste scherm wapen selectie & chat schermquote:Op zondag 16 januari 2005 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oi! Das mijn idee
Desnoods een poort van Worms 2Ik heb dat erg vaak over LAN gespeeld in mijn studentenhuis, zo gelachen. Stel je voor om dat nu te doen via wireless
Onderste scherm zoals op de PC, bovenste scherm close-up van de worm in actie. Incl gekke bekken
![]()
Neej, misschien handig voor het schieten!, of het localiseren van een bananenbomquote:Op zondag 16 januari 2005 14:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Onderste scherm wapen selectie & chat scherm![]()
damn it.. dubbelpost... waar is de flood-controlquote:Op zondag 16 januari 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
hey BMH, heb je nou je Ds al binnen, of is dat toch allemaal niet doorgegaan?
Vroeg ik ook al.. maar hij negeert deze vraag...quote:Op zondag 16 januari 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
hey BMH, heb je nou je Ds al binnen, of is dat toch allemaal niet doorgegaan?
Nou neem je precies het meest crappy spel qua graphics, waarvan je de screen like 10x uitrekt...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
Hmm, ik vind het tot nu toe echt een vaag ding die DS: graphics zijn zwaar kut vergeleken met de PSP:
Fuckin joke:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
Da's voorlopig afwachten, ik zit nu nog steeds te wachten op de "kwaliteit" titels van de N64quote:Wij kiezen toch kwaliteit boven kwantiteit.
Ridge Racer is van de games die ik reeds heb voor de DS grafisch wel het minst. De graphics van Mario 64 DS en Metroid zijn bv. veel mooier. Het ligt imho dus niet aan de DS maar aan de producent die er niet veel werk van wilde maken, maar de game gewoon 'geport' heeft.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
Hmm, ik vind het tot nu toe echt een vaag ding die DS: graphics zijn zwaar kut vergeleken met de PSP:
Fuckin joke:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
DS heeft een lagere res als de PSP (dus de verhouding kwa grote van deze screens klopt al niet). DS is veel minder krachtig kwa graphics. De PSP moet het hebben van de graphics. DS niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef matthijst het volgende:
Fuckin joke:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
je hebt in ieder geval het gevoel dat je het hele spel hebt uitgespeeldquote:Op zondag 16 januari 2005 19:50 schreef Xrenity het volgende:
Hebk alle 150 sterren van Mario 64 gehaald, kan ik het dak op. Liggen 3 1up mushrooms (waar ik nu toch niks meer aan heb) en zo'n vlieg-powerup, waarmee je leuk rondjes kunt vliegen ofzo, zonder doel.
Ook nog een minigame van luigi. Die is helemaal geweldig... Super Mario Slot
Al met al leuk om alle 150 sterren te halen, maar de beloning is maar karig
gadverdamme wat lelijk, dat vind ik nu echt verneuking van je DSquote:Op maandag 17 januari 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.vinzdecals.com/nintendods.html
Best leuk om zoiets te (laten) doen, op zich.
Een sticker set ala, maar doe er dan in godsnaam geen 'chrome' achtige stickerset op. Het is een handheld, en wat krijg je nou juist extra met een handheld? Juist , vingerafdrukken. En die zie je vreselijk goed op zo'n chrome stickerset.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.vinzdecals.com/nintendods.html
Best leuk om zoiets te (laten) doen, op zich.
Het zou al een stuk mooier zijn als het geverfd wordt, zodat alles wat DS wit is ook meegenomen wordt.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, ik vind een DS in babyblauw wel een stuk mooier dan de standaard kleur. Deze oplossing is niet de beste, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |