quote:
Pfieww!!
Geschreven door Maud op 09 oktober 2006 in Algemeen
Voordat ik over die zenuwslopende zaterdagavond wil vertellen, wil ik eerst even zeggen: Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, aan iedereen die heeft gestemd!!!! Wauw, wat was ik zenuwachtig. De skate-off is geen pretje… Gelukkig mogen we nog een week meedoen! Het was op het nippertje, maar dat maakt me niet uit, we zitten er nog in!!!!!!!! Je zag de reactie van Alex en mij… die zei al genoeg denk ik! We zijn echt mega mega mega super heel erg blij!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor deze vrijdag hebben we twee hele mooie nummers. We hebben vandaag de choreografie ervan gezien en die is echt helemaal te gek!!!! De komende week hard oefenen, want er zitten behoorlijk wat pasjes in die ik nog niet echt onder de knie heb! Des te groter is de uitdaging. Ik hou jullie op de hoogte!
Een extreem dikke kus van een hele blije Maud