Ja, en dat is nou juist níet de bedoeling van het spelletje.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:20 schreef Rossdale het volgende:
http://db.bbc.co.uk/totp2(...)s/640/blancmange.jpg
hmm het zal wel blancmange zijn dan
Je kunt ook gewoon niet kijken. En als je 'm dan al per ongeluk ziet laat dan ons gewoon doorradenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:27 schreef Rossdale het volgende:
ja sorry maar zet ze dan ook even op imageshack ofzo :S
Tienerseriequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:11 schreef Rossdale het volgende:
Het is een foto uit de jaren 70 maar de acteur is pas sinds een jaar of 6 ofzo echt bekend bij ons van een populaire tienerserie.
En het is inderdaad een engelsman
Sorry zat in een film....quote:
Vroegah, had ik een vriendinnetje, die haar oppas was het vriendinnetje van Daniel...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef Berkery het volgende:
Goh, dat nog zoveel mensen Daniel Sahuleka kennen![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:52 schreef Berkery het volgende:
Vin Diesel
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:56 schreef pyl het volgende:
Jango Edwards?
Laat maar zien; zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Berkery het volgende:
Ik had nog wel een reserve-foto klaarstaan
Treedt hij nog steeds op? Heb hem enkele keren gezien, maar dat was - pak 'm beet - twintig jaar geleden....quote:
Of Dallas, of Falcon Crest...quote:
Geen idee, voor mij is 't ook al 15-20 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Treedt hij nog steeds op? Heb hem enkele keren gezien, maar dat was - pak 'm beet - twintig jaar geleden....
Deze mutz,ken jij wel degelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Treedt hij nog steeds op? Heb hem enkele keren gezien, maar dat was - pak 'm beet - twintig jaar geleden....
Foto: die muts van jou ken ik niet.
Dit is geen echte RJP?quote:
Ga slapen,man....quote:
Da's vragen naar de bekende weg.quote:
Die ken jijquote:
Sexshooterquote:
Mmmm..weer een gat in mijn algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:41 schreef fotoloog het volgende:
Sexshooter
Je kent het nummer "Sexshooter" van Appolonia 6 niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmm..weer een gat in mijn algemene ontwikkeling.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef fotoloog het volgende:
Je kent het nummer "Sexshooter" van Appolonia 6 niet?
quote:
Je hebt nog 2 pylen voor de bullquote:
Ik meen '83 of '84. Ik kan hem op Kazaa niet vinden. Was een Prince-adept.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef pyl het volgende:
Google levert alleen maar plaatjes. Ik wil info!![]()
Van welk jaar is dat nummer? Dan weet ik tenminste wanneer ik heb zitten dutten.
1984quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef pyl het volgende:
Google levert alleen maar plaatjes. Ik wil info!![]()
Van welk jaar is dat nummer? Dan weet ik tenminste wanneer ik heb zitten dutten.
Neej "grappige" pyl die staat bij me thuis en is 24u per dag openquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:04 schreef Gellius het volgende:
Dit zijn de heren van TalkTalk, lijkt me.
Die heb ik van de week nog geplaatstquote:
sorry hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog geplaatst![]()
Ben er weerquote:
Fuck it! Waarmee ik niet doel op copulatie met één van of beide dames maar slechts het geklungel in dit topic van vanavond van commentaar voorziequote:Op maandag 10 januari 2005 22:21 schreef pyl het volgende:
Wat zeg je, Scrut?
Dat is wel de bedoeling van dit spelletje zeg maarquote:Op maandag 10 januari 2005 22:26 schreef 8op het volgende:
Oeh, die weet ik!Mag ik het zeggen?!? Mag het?!! Mag het...?!??
Volgens mij is Paris de rechter maar echt schelen kan het me nietquote:Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef 8op het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat het forum zo traag is![]()
(maar wie is nu Nikky en wie is nu Paris?)
Da's idd Paris, ook herkenbaar aan het hangende oog.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is Paris de rechter maar echt schelen kan het me niet
Het is Kate zellufquote:Op maandag 10 januari 2005 22:53 schreef 8op het volgende:
Een zwaar bewerkte Kate Moss (iig vakgenote)
Nog één? Jij bent ook niet gauw tevredenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
Heb je nog een hintje?
Calvin Klein inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef Oblivion het volgende:
Calvin Kline?
Rekel............quote:Op maandag 10 januari 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
Tony Adams?
Mogguh liefquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:43 schreef pos het volgende:
Mogguh
Hee Bimmel je moet mn plaatje nog raden![]()
Neen,quote:
Joh...quote:
Die jaahquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:46 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Mogguh lief
Ehhh...tsja...wie was het ook alweer.
De kerel die op David Carradine leek toch?
jaajaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:33 schreef Bimmel het volgende:
Die van mij is 'Niet uit het Raam' met Peter Heerschop, Viggo Waas & Joep van Deudekom.
Hij lijkt zelfs een beetje op Bomans en ook die zal het niet zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef pyl het volgende:
Hij heeft wel iets van Peter van Straaten, maar het zal toch wel een Amerikaan zijn, dunkt me.
Pakkend maar foutquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:49 schreef Art_Core het volgende:
Herman Kuiphof met neukteugels?
Yep, meneer zou overigens niet misstaan in RJP voor gevorderden, maar gezien de huidige opleving van een van zijn creaties (weliswaar in andere vorm dan hij zelf ooit verzon) is hij welzekers bekend.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:58 schreef pyl het volgende:
Nee, Vidal is het niet. Weet je zeker dat-ie in het goede topic is geplaatst, Bimmel?
Neen, meneer schreef een andere vorm van fictie....een meer wetenschappelijke...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Desmond Bagley?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:12 schreef pyl het volgende:
Oh my god, ik ben bezig met het raden van een science fiction auteur......![]()
Niet één...dé science fiction auteurquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:12 schreef pyl het volgende:
Oh my god, ik ben bezig met het raden van een science fiction auteur......![]()
Wat knap!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:24 schreef pyl het volgende:
Alan Turing
(en als ik goed kijk, zie ik Fotoloog achter Kirk!)
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:24 schreef pyl het volgende:
Alan Turing
Neuh die speelt in verschrikkelijk niet-grappige sitcomsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:40 schreef pyl het volgende:
En dat jongetje speelt zeker in een SF-serie?
Er móest een reden zijn, waarom ik hem niet kende.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh die speelt in verschrikkelijk niet-grappige sitcoms
Kijk dat weet ik dan weer wel, dat is een BMW Isettaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:56 schreef Bimmel het volgende:
Klopt, is een vreselijke serie....maar er dient wel gezegd te worden dat de jongen beschikt over een super coole auto in de serie:
[afbeelding]
Doet me denken aan Dolf Brouwers.........quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk dat weet ik dan weer wel, dat is een BMW Isetta
Is hij de stem van dat roze konijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:14 schreef Bimmel het volgende:
Beiden lijken mij goed ...
Hij is ab-normaal populair bij een zeker publiek (Jezus wat schaam ik me dat ik deze kerel uberhaupt heb gevonden...)
Zo lang heb ík er nooit naar gekeken gelukkigquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:19 schreef Bimmel het volgende:
Nee, hij is die mongloïde drop lul die daar altijd komt zingen.
en vergeet niet 'RJP 4 Darters 'quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:24 schreef pyl het volgende:
Misschien tijd om een derde categorie RJP te beginnen? 'RJP voor Tokkies en deszelfs geestverwanten' of zoiets.
quote:
.... aan die man met zijn pyl?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:37 schreef fotoloog het volgende:
De herinnering blijft....
[afbeelding]
Ook.... en aan Ben.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
.... aan die man met zijn pyl?
Die hadden we toch al gehad?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:56 schreef fotoloog het volgende:
John Lowe........
Die zal de hond wel aan het uitlaten zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:44 schreef fotoloog het volgende:
Je zou toch een snelle reactie van pyl verwachten......
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:17 schreef Bimmel het volgende:
heer pyl is vrijgezellig neem ik aan?
Nee hoor.quote:Geen mevrouw pyl die dinsdagavond voor de buis gekluisterd zit.... naar de Gillmore Girls te kijken?
quote:Mazzelaar![]()
Dat valt dan weer mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |