abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24468245
Jawel, het hing al een tijdje in de lucht, maar nu er dan een soort van werktitel is leek het me wel voldoende om een topic over te posten.

Van Madonnalicious.com:-
quote:
Project 05
Posted: 07 January 2005
madonnalicious has received some news about Madonna's upcoming projects for 2005 - remember these are in the early stages and may or may not be finalised:

The two tracks Madonna has completed with Stuart Price are titled Haunted and If You Were Here. It is not know whether these tracks will make it onto her pending album, which has the current working title of Project 05.

The collaboration with Missy Elliot was on a track called Cali Dreams and is about the cost of fame. The track is not a duet as such, as Madonna is only providing backing vocals. It has yet to be decided if the track will be included on Missy's new album.

Madonna has also reaching out for another producer for her next album, calling on Emilio Estefan Jr. to work out a demo for her. Madonna wants a Latin track for her next album and is a big fan of Estefan's work.

Talks for the movie Streets of Paris are warming up. However, word is that Cate Blanchett is also interested in the role that Madonna has her eyes on. Jean-Baptiste Modino is currently not in the running to be director.

En wat extra nieuws van Drownedmadonna.com, vertaald en bewerkt door Madonnaned.nl:-
quote:
Nog meer details over 2 nieuwe songs...
07-01-2005 - 19:50 - bron: www.drownedmadonna.com

DrowedMadonna heeft vanavond nog meer informatie geplaatst over de 2 songs die Madonna met Stuart Price heeft opgenomen.

Haunted
Een ballad met veel strings en "Moroccan percussion".
Een stukje van de songtekst: “And I’m haunted/by the visions in the grieving room/daddies working hard/never saw the clouded doom/eclipsing his broken heart”

If You Were Here
Word omschreven als "very techno acid but with a trip hop twist, unlike anything Madonna has recorded before".
Songtekst: “If you were here/everything would be much easier/If you were here/Damn I’d be happier/If you/If you/If you were here”
quote:
"I Love New York"
08-01-2005 - 17:30 - bron: www.drownedmadonna.com

Tijdens de Re-Invention Tour gingen er geruchten dat Madonna tussendoor de tourdata aan het werk was aan een nieuw(e) nummer(s). DrownedMadonna vermeld vandaag op haar website dat één van die liedjes de titel "I Love New York" heeft. En er komen op een later tijdstip nog meer details op DrownedMadona over dit nieuwe Madonna nummer.

[ Bericht 35% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2005 18:54:11 ]
pi_24501138
Dit klinkt erg verontrustend:
quote:
Madonna has also reaching out for another producer for her next album, calling on Emilio Estefan Jr. to work out a demo for her. Madonna wants a Latin track for her next album and is a big fan of Estefan's work.
Ben verder benieuwd wat er uit gaat komen.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:38:11 #3
13973 ranja
image means nothing
pi_24501658
Ik vond het laatste album wel erg tegenvallen, eigenlijk de laatste 2 al. Vraag me af of ze nog weer teruggaat naar betere muziek of dat ze perse met de tijd wil meegaan.
pi_24502117
Ik zou heel graag de Madonna van Ray Of Light terug willen... De laatste twee albums stelden weinig voor, helaas. Ben benieuwd waarmee ze straks op de proppen komt.
pi_24502126
Zowel Music als American Life vond ik leuk, al vond ik Music de betere van de twee. Al zou ik wel graag willen dat ze eens teruggaat naar wat meer organische muziek en misschien eventueel weer wat meer fun.

Emilio Estefan Jr.'s demo track kan daar op wijzen natuurlijk. Dat betekent overigens niet dat je een Gloria Estefan liedje krijgt hoor, kijk maar naar Don't Tell Me, dat oorspronkelijk een liedje was van Joe Henry...
pi_24503112
Ik vond American Life niet slecht, maar wel slecht geproduceerd. Mother & Father had een geweldig nummer geweest als ze hem gewoon acoustisch hadden gedaan, zoals ze hem een gedaan heeft bij een tv show. Die quasie-wannabee-techno versie is behoorlijk kut.

Maar Ray Of Light blijft haar beste werk tot nu toe. In mijn oren dan. Geen enkel album kan daaraan tippen. Ze moet gewoon lekker een laid-back, op echte instrumenten gebaseerd album maken. En niet trendy proberen te zijn, die tijd is echt voorbij. Ze zou volgens mij juist trendy zijn als ze nu een album maakt waarop ze zichzelf begeleid met gitaar.
pi_24506137
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:18 schreef OutKast het volgende:
Ik vond American Life niet slecht, maar wel slecht geproduceerd. Mother & Father had een geweldig nummer geweest als ze hem gewoon acoustisch hadden gedaan, zoals ze hem een gedaan heeft bij een tv show. Die quasie-wannabee-techno versie is behoorlijk kut.

Maar Ray Of Light blijft haar beste werk tot nu toe. In mijn oren dan. Geen enkel album kan daaraan tippen. Ze moet gewoon lekker een laid-back, op echte instrumenten gebaseerd album maken. En niet trendy proberen te zijn, die tijd is echt voorbij. Ze zou volgens mij juist trendy zijn als ze nu een album maakt waarop ze zichzelf begeleid met gitaar.
Je hebt helemaal gelijk. De nummers op American Life zijn best oke, maar al die computer-bliepjes! Hebben ze dat met Fruityloops gedaan ofzo? . Zonde van de nummers.

Ray of light is echt een geweldig goed album (dank aan William Orbit ), maar of het nog leuk zou zijn als ze het een twee keer zou doen?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:19:50 #8
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_24513094
Ray of light was en is uniek. Ze moet geen poging doen om een tweede Ray of light te maken. Gewoon weer iets compleet nieuws. Hoewel William Orbit wel weer mee mag doen, maar MIssy Elliot vind ik dan weer drie keer niks...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_24518857
Nee, inderdaad. Geen William Orbit meer. En ook geen Mirwais meer. Mirwais was en is een goed producer, maar het is nu wel weer eens tijd voor iets frissigs. En ik meen dat dat wel gaat lukken met onder andere Stuart Price als producer.

Huubtuub: Missy Elliot produceert niets voor Madonna, het betreft hier een (mogelijke) collaboratie voor Missy's album.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:08:04 #10
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24518932
T word wel weer eens tijd voor een nieuw albummetje.
En het is niet zo moeilijk om de voorgaande twee albums te overtreffen, ze vielen me eigenlijk nogal tegen
Ik ben benieuwd hoe het nieuwe album gaat worden
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:52:01 #11
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_24521973
Ik vond American Life ook zeker geen slechte plaat. Er stonden wel veel goede nummers op, zoals Love Profusion en Mother & Father. Ik vind trouwens de acoustische versie van Mother & Father ook beter trouwens. Misschien moet ze eens een acoustic album doen of MTV Unplugged. Tijdens dat tv optreden waar ze Mother & Father acoustisch deed, kon je horen dat ze wel aardig kon zingen, als ze dat gedans en al die crap weglaat. Dat playbacken tijdens haar laatste tour was helemaal een dieptepunt.
pi_24522584
Ach dat playbacken, dat waren maar twee nummertjes... *met de mantel der liefde bedek doet*
  woensdag 12 januari 2005 @ 08:03:55 #13
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_24527580
Ach playback of niet, het was een geweldige show en als dan een of twee nummers geplaybackt moet worden, vooruit dan maar. Beter goed geplaybackt dan slecht gezongen.

Bedankt Madguy voor je geruststellende woorden m.b.t. Missy Idiot.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_25836544

Blijkbaar dan toch sneller nieuw materiaal dan ik persoonlijk had verwacht?

Van www.madonnalicious.com:-
quote:
Clearly a lot of effort has been put into the costumes which Madonna will be wearing in her new music video. But there is one person who is less-than-impressed at what her mum is wearing - Madge's eight-year-old daughter Lourdes.
Mum arrived in a smart black get-up before putting on some cleavage bearing frocks. The 46-year-old Like A Virgin singer spent more time changing her outfits than actually singing when she recorded the film in West London. But then she is a Material Girl.
Van www.madonna.nu:-
quote:
As reported yesterday from the news media, madonna.nu has now learned that Madonna's hush hush shoot on Friday was both a shoot for a new music video as well as a photoshoot with a new photographer. We don't have the info about who is directing the video, but we do know that Madonna did another photoshoot last week with a very well known photographer!

In sum, we have two new photoshoots and a brand new music video coming up!

Production on all new Madonna projects are in full swing and we will be getting a lot more from Madonna very soon!
Het ziet er op het plaatje wat tuttig uit, maar misschien zit er wel heel een concept omheen. We zullen zien!
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:55:04 #15
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25901274

Ze doet me een beetje aan Alison Goldfrapp denken met die krullen en de top hat!
  zondag 29 mei 2005 @ 12:52:09 #16
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27449532
Toch maar even een *bumpje*
quote:
Madonna's official website www.madonna.com have published this piece of Album Teaser Alert:

If you haven't heard that Madonna is back in the studio recording, then you might be living under a rock! Chatter & speculation about the new album has been non-stop. What will be the theme of the album? Who does Madonna collaborate with? When will the album be released? Fans everywhere are dying to find out the truth. At this time, Madonna.com can confirm that Madonna is busy in the studio collaborating with new producers that she has never worked with before. Can't confirm any names yet, but stay tuned to Madonna.com for more insider information.
pi_27599464
Bijna 50 en nog steeds een geweldig mooie vrouw! Madonna
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:48:55 #19
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27600854
My idea! Ik vind ze zelfs beter dan de Versace foto's!

Live 8, foto sessie, ik denk dat er nu eindelijk weer eens iets gaat gebeuren rondom Madonna...
  zondag 5 juni 2005 @ 21:51:41 #20
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27657341
Madonnalicious.com:-
quote:
Madonna to launch new perfume
Posted: 04 June 2005

Madonna has signed a £5 million deal to launch her own range of perfume. She hopes to have the new fragrence on sale before Christmas around the time her new album hits the stores.

It will be advertised in magazines and on TV and Steven Klein is meant to have shot the press campaign.
Madonnatribe.com:-
quote:
We've just heard that the final title of Madonna's documentary is the exciting "I'm Going To Tell You A Secret"
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:31:56 #21
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27751663
Madonna was vandaag in het programma The View om haar laatste kinderboek te promoten.

Volgens haar zeggen wordt haar album weer een ouderwets dance album, zoals we van Madonna gewend zijn. Jippie! Het zou eind oktober, begin november uit moeten komen. Dat is nog niet alles, ze planned zelfs een tour in de zomer van 2006!!
pi_27752551
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ze doet me een beetje aan Alison Goldfrapp denken met die krullen en de top hat!
Ik dacht dat de vrouw in jouw avator Alison was, maar dat is dus Madonna ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:02:47 #23
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27752906
Dat is inderdaad Madonna!
pi_27753235
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef MadGuy het volgende:
Madonna was vandaag in het programma The View om haar laatste kinderboek te promoten.

Volgens haar zeggen wordt haar album weer een ouderwets dance album, zoals we van Madonna gewend zijn. Jippie! Het zou eind oktober, begin november uit moeten komen. Dat is nog niet alles, ze planned zelfs een tour in de zomer van 2006!!
Dat ze een tour gaat doen, belooft ze volgens mij bij elk nieuw album. Duimen maar... en sparen voor 2006. Want dan wil k weer door Europa crossen naar haar concerten en het liefst een concert in New York bijwonen.

Dat ze een dance album maakt, klinkt veelbelovend. Ik wil wel weer eens een lekker los, vrolijk Madonna-album! YOU CAN DANCE IF YOU WANT TO, GET INTO THE GROOVE!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:18:32 #25
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27753337
Het is altijd afwachten met Madonna en haar 'beloftes' inderdaad, maar het feit dat ze deze op live television heeft gedaan is wel heel apart.

We zullen wel zien, in 2006!

Het dance album gedoe is wel heel erg opwindend natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')