Ik denk dan op mijn beurt dat er daarna geen hype`s meer zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk een mondiale kernoorlog. zo rond 2009
jawel, daarna beginnen we rustig weer van voor af aan. uitvinding vuur, wiel, kernwapens...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik denk dan op mijn beurt dat er daarna geen hype`s meer zijn
’’Het wiel opnieuw uitvinden’’quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jawel, daarna beginnen we rustig weer van voor af aan. uitvinding vuur, wiel, kernwapens...
jahwel, de World Cockroach Games oidquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik denk dan op mijn beurt dat er daarna geen hype`s meer zijn
ja. zoals het ons al 6 miljard jaar betaamt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
’’Het wiel opnieuw uitvinden’’
Kruistocht in spijkerbroekquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan een sjieke kruistocht houden
En die hebben ze dus bij ons echt uit de tuin gejat! Wel netjes gesnoeit, dat wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:22 schreef Biancavia het volgende:
Hortensia's stelen.
My point excactly.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:25 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
een stel losgeslagen moslims
Dat is al jaren een hype.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:38 schreef Kim456 het volgende:
Zwaffelen, zeker weten.
Maar waar krijgen we dan licht van?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
Ik hoop een implosie van de zon
Of dat de maand weggaat.
Van de TL buizen die werken op zonne energiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar waar krijgen we dan licht van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |