nou.. ik plan dus eigenlijk helemaal niets, het is vet spontaan gebeurd net zoals dat ik hier me reactie neer zette
![]()
zal eens kijken of ik fotos kan vinden van 2 maanden geleden en nu
![]()
me buik is gewoon echt weg en moet nu aan me spiermassa gaan werken.
verder, zoals jij je lijstje neer zet, dat vind ik dus zo een onzin, je bent er dan zo mee bezig om op te letten wat je eet, 1 broodje met hartig iets en een broodje met dat, en een kopje thee en dan weer dit en dan weer een plakje kaas.. ja daaaaag. dat kost te veel moeite.
het enige waar ik gewoon voor zorgde was dat ik geen honger meer had, zodat mijn lichaam de vetten niet meer ging op slaan maar gewoon ging verbranden meteen. dat berijk je dus door er voor de zorgen dat je geen honger meer hebt.
als je elke keer honger hebt en je gaat eten slaat je lichaam alle vetten op omdat het niet weer honger wilt krijgen, als je dan te dik bent zeg maar en jij gaat er op letten en die goede maaltijden gaat eten en je kopje thee, krijgen de meeste juist nog meer honger omdat ze dus aan het afvallen zijn, je lichaam heeft dan dus nog meer honger en zodra jij dan je gezonde maaltijd naar binnen werkt of je avond eten gaat je lichaam als een gek alles op slaan.
dan heeft het dus meer nut in mijn ogen om gewoon je gebakken eitje te eten of waar je zin in hebt zodat je geen honger meer hebt. helemaal vanzelf kreeg ik steeds minder honger, had ik minder trek in snacks (natuurlijk wel een beetje opletten, eet gewoon me broodje shoarma maar met minder saus en had vanzelf al geen trek meer in het 2e broodje, simpelweg omdat ik de hele dag geen honger meer heb. dus daar ook geen behoefte meer aan heb. zit nu erg snel vol en dat bevalt me wel.
voorbeeld.. je word wakker, eet bijna niets of volgens je dieet.. maar hebt dan wel weer honger.. je wacht tot het volgende etentje en ondertussen heb je dikke honger.. dan eet je dat uit eindelijk en slaat je lichaam alle vetten enzo op. dat gaat dus steeds zo door. tuurlijk helpt het vast wel een beetje als je erg gezond eet maar ik heb daar altijd weinig van gemerkt.
nu word ik wakker, eerste wat ik doe is een broodje maken zodat ik me honger gevoel onderdruk, maakt niet uit met wat op brood, daar let ik echt niet op, en de ene keer eet ik 2 sneetjes en dan weer 4.. (nu wel alleen nog maar bruin brood, wit brood is echt slecht ben ik achter gekomen.. let nu natuurlijk wel een beetje op wat ik eet en merk dat veel in me gezondheid en energie enzo..) maar ok, dan heb ik me broodjes op en dus geen honger meer, ong 2 uur of 3 uur later eet ik standaard weer wat, gewoon een klein beetje, zodat ik dus geen honger krijg.. zo ga ik de hele dag door en avond eten is gewoon stukken minder en savonds eet ik bijna niets meer, nogmaals omdat ik geen honger meer hebt. je lichaam went daaraan en begint dus vanzelf met al je reserve's af te breken omdat het dat niet meer nodig heeft, want honger kent het niet meer.
tja, het klinkt zo simpel en dat is het gewoon ook.. het heeft echt gewerkt bij mij en ben nu zelfs weer een beetje meer aan het eten omdat 67 kilo echt te weinig is voor mijn lengte. en dat kost me nu dus zelfs een beetje moeite :S