"Nu even niet" en Joost rijdt weg. "Ik spreek je morgen wel" en Elisa blijft alleen achter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:09 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Hey alles komt goed" en ze begint hem te zoenen.![]()
"Ben je helemaal besodemieterd om zo`n toon tegen je vader aan te slaan!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:12 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt de woonkamer in en ziet zijn vader zitten.
"Eventjes spotten", denk hij.
"Hallo pa, zit je weer te luieren? Moet je niet eens werk ofzo gaan regelen? Misschien hulpje van Esmee in het AZF."
"Ah, ben je mijn vader? Ik dacht dat je gewoon Pa heette."quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:20 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Ben je helemaal besodemierd om zo`n toon tegen je vader aan te slaan!"![]()
"En nou is het genoeg met die achterlijke opmerkingen van je" en dan ineens gaat de telefoon in huize Kolthof. "Arthur Kolthof" en dan ineens wordt Arthur lijkbleek... "Ik denk dat u verkeerd verbonden bent.."quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:21 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ah, ben je mijn vader? Ik dacht dat je gewoon Pa heette."
"Slecht nieuws? Ach, dan laat ik je wel even alleen. Dag... Pa!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:23 schreef Perrow het volgende:
[..]
"En nou is het genoeg met die achterlijke opmerkingen van je" en dan ineens gaat de telefoon in huize Kolthof. "Arthur Kolthof" en dan ineens wordt Arthur lijkbleek... "Ik denk dat u verkeerd verbonden bent.."
"Ik eh.. weet niet wat u bedoelt" "Hoe bedoelt u dat Patricia Kolthof nog leeft?" "Dat kunt u niet menen" "Ik weet niet wat voor zieke grap dit is , maar ik trap er niet in" "Bent u nou helemaal gek geworden" en Arthur legt de hoorn erop en blijft verbaasd naast de telefoon staan. "Leeft Patricia nog?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:24 schreef Frey het volgende:
[..]
"Slecht nieuws? Ach, dan laat ik je wel even alleen. Dag... Pa!"
Ralf gaat weer naar zijn kamer.
He`s back.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:38 schreef Tha_T het volgende:
Na een paar weken afwezigheid ben ik weer terug maar nu als Yacinto Jelden. Dus The Jage heeft weer een barkeeper erbij.
mooiiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:38 schreef Tha_T het volgende:
Na een paar weken afwezigheid ben ik weer terug maar nu als Yacinto Jelden. Dus The Jage heeft weer een barkeeper erbij.
ben ik blij om te horen dus je blijft!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef Orginial het volgende:Bedankt mensen,het is was eindelijk weer gezellig
dat lang verwachte gesprek met mayo komt Mondayquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
Samenvatting extra uitzending SOP marathon zaterdag
Als iedereen buiten staat te wachten in de nacht heeft Cody het gevoel dat hij in de hemel is en een engel vertelt hem dat hij moet blijven vechten voor zijn leven om voor altijd bij Lizzie,zijn kindje en Iris te blijven.Hij besluit het te accepteren en ontwaakt langzaam.Babette droomt over Marjolein en is helemaal in de war hierover.Elisa en Joost zien haar in de badkamer en proberen haar te helpen.Ze besluit weer te gaan slapen en dat is wat iedereen doet in Fokdam.Als het weer ochtend begint te worden gaan Rolf en Elisa verhuizen en nemen afscheid van hun appartement.Ze komen aan in hun nieuwe huis maar Elisa vervalt meteen in haar oude gewoontes en steekt een vinger achter in haar keel.Als ze beneden komt doet ze net of er niks aan de hand is en gaat vrolijk verder met haar persoonlijke verzorging.Iris weet dat Esmee Cody wou vermoorden en dient een aanklacht tegen haar in.Babette maakt zich zorgen om Cody en Iris en probeert hun te steunen.Babette realiseert zich dat Marjolein nu lunchpauze heeft en gaat ermeteen op af maar ze wordt tegen gehouden door Ralf die wil weten hoe het vriendinnetje van Joost heet.Cody en Lizzie maken het weer goed en Lizzie besluit om in de Jage te gaan wonen maar Lizzie vertelt Ralf alles over Joost zijn nieuwe vriendinnetje en dan heeft Babette haar langverwachte gesprek met Marjolein.Tara vertelt Joost over dat ze Winston heeft verteld dat ze een dochter heeft.Tara besluit hem te gaan zoeken naar een goed gesprek met Joost en Joost gaat voor de TV zitten maar op dat moment komt Ralf binnen en stelt hem voor de keuze: Of hij houdt zijn mond of zijn vriendinnetje Elisa Beutinga overkomt wat!
haha,, nou en,, is toch altijd leuk dat iemand terug komt. maar volgens mij kwam ik en toen ging jij weg.quote:
sorry sorry sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef bar_rel het volgende:
Wat een nichten zooi![]()
Een beetje posten als ik aan het werk ben![]()
En gisteravond tot laat doorgaan
EN óók nog eens voor mij gaan spelen![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef bar_rel het volgende:
Wat een nichten zooi![]()
Een beetje posten als ik aan het werk ben![]()
En gisteravond tot laat doorgaan
EN óók nog eens voor mij gaan spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |