Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Thijs Romer heel goed spelen.
En Katja vind ik voor het eerst echt leuk in een rol.
THOMAS (Dragan Bakema)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
In wat voor sekte-achtig iets zit Thomas?
yep dat was het eerste wat ik zei toen die man z'n scheur opentrok: He Fortuyn!quote:Op zondag 16 januari 2005 00:36 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hadden meer hier het idee dat die man bij de vergadering die links vooraan zat (naast die man met de laptop) praatte met de intonatie als Fortuyn?
Ja, dat was volgens mij een klein grapje van van Gogh. Net zoals ik het wel heel toevallig vind dat die journalist Wester heet en de hoofdredacteur Oudkerk. Maar misschien zoek ik er wel teveel achter.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep dat was het eerste wat ik zei toen die man z'n scheur opentrok: He Fortuyn!![]()
Klopt. Zijn overigens vooral grapjes van de scenarioschrijvers, dus niet van Van Gogh.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, dat was volgens mij een klein grapje van van Gogh. Net zoals ik het wel heel toevallig vind dat die journalist Wester heet en de hoofdredacteur Oudkerk. Maar misschien zoek ik er wel teveel achter.
Vinnikook! Hoe heet dat nummer van Spinvis trouwens?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het jammer dat niet echt duidelijk wordt wat voor politieke partij Jason nou heeft opgericht. Al zal dat wel de bedoeling zijn, omdat er geen echt programma is (gezien het interview met Jort Kelder).
Verder vind ik dat de spanning goed wordt opgebouwd. Nu die cliffhanger met Anne die iedereen naait, naar het lijkt. En natuurlijk de aanslag op Jason. En met de krant enzo.
Dit moeten ze echt op DVD gaan uitbrengen.
Parool hoofdredacteur Oudkerk moet toch mattijs van nieuwkerk voorstellen?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Net even de video-opname van aflevering 3 gekeken.
Ik vind het steeds leuker vinden, qua afrekeningen van Van Gogh en Holman richting hun 'vijanden'.
Jason is Wouter Bos: zie bij vrouwen aantrekkelijke man, die consequent zonder stropdas rondloopt.
Die andere vastgoedmagnaat die opeens in bladen investeerde is Eric de Vlieger, maar leuk detail, zijn bodyguard heet Eric.
En verder herken ik nogal wat collega's van Het Parool.![]()
De (werk)titel is gewoon Medea. Ik las ergens dat het nummer niet is uitgebracht, maar alleen voor de serie is gemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Vinnikook! Hoe heet dat nummer van Spinvis trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |